Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Friday, 19 October 2012

WTF : Ibu Paling Teruk Dan #Dumbass Di Dunia (7 Gambar)

Ibu ini bernama Christine Warner yang mempunyai 2 orang anak dan tinggal bersama dengan neneknya pada usia 87 tahun. Apa yang menjadikan dia begitu teruk adalah keadaan rumah dia. Cuba tengok macam mana dia menjaga rumahnya.  

7 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

Eeeeeeeeeewwwwwww

Prince of Noob said... Best Blogger Tips

babi ah tandas berkerak tu paling meloyakan dan menjijikkan

Anonymous said... Best Blogger Tips

korang nak tauk x?? ni lah mak Prince of Noob lah..

maya amira said... Best Blogger Tips

mcm mana la nk hidup mcm tu...omg

nurul aqilah said... Best Blogger Tips

Jangan lah ejek.kesian dia.kamu mungkin ada kesalahan sendiri.tiada orang di dunia ini yang sempurna.faham

nurul aqilah said... Best Blogger Tips

Kesianlah.saya nampk macam dia sedih saja

Anonymous said... Best Blogger Tips

pengotor..

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...