Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Sunday, 14 October 2012

Serius : Jeans Levi's Ini Boleh Bertahan Sehingga 1000 Tahun (4 Gambar)


Berapa lama jeans anda sudah tidak dibasuh?dah sejak tahun berapa lagi anda mengumpul jeans? Jika anda seorang pengumpul teras keras (hardcore) sehelai jeans, maka anda bolehlah mendapatkan sculpture jeans hasil buatan tangan Chris Riggs iaitu seorang pelukis dan seorang pembuat sculpture yang terkenal di USA. 

Beliau menghasilkan sebuah sculpture yang diperbuat dari jeans jenama Levi's keluaran tahun 50’s sehingga tahun 60’s dan direka khas untuk mampu bertahan sehingga 1000 tahun. Ia sekarang sudah dijual dgn nilai harga USD 999,998.00 dimana jika convert kepada Rupiah Malaysia boleh dijangkau sehingga RM 3,059,491.04. Sehingga kini beliau sudah menerima sebanyak 4 tawaran untuk sculpture yang sungguh tahi suci ini.


Sungguh dashyat penangan hobi dan nilai estetika sebuah jeans. Maka dinasihatkan kepada anon-anon semua supaya menyelongkar gerobok lama kepunyaan datuk atau ayah anda. Mana tau boleh terjumpa edisi lama seluar levis kepunyaan mereka, bolehlah dijual di laman ebay kerana masih ramai lagi si polan durjana yang meminati seluar jeans lama Levi’s, lebih afdal jika ia tidak dibasuh atau terdapat kesan tercirit dibahagian celah kangkang tersebut.



p/s : Sila beruangkan ke dalam kepala korang bahawa ini adalah sculpture.. 

Sumber : Abdul Wahab & Here

16 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

Sungguh tahi yang abadi

Harga boleh beli 30 bijik rumah tu..hahaha

First babi!

Anonymous said... Best Blogger Tips

hell yes!! im first babe!!
Anon2 semua..nk biskut?

Anonymous said... Best Blogger Tips

Babi Anon babi..aku yang first la babi..babi sungguh babi abadi anon tersebut..

Eh aku anon jugak..

Anonymous said... Best Blogger Tips

hahaha...yang tercrit tu mahal lagi ke admin?

Anis Nadia said... Best Blogger Tips

HAHAHAHAHAH ayt sungguh tahi yang abadi tak menahan xD

Anonymous said... Best Blogger Tips

rupiah malaysia hahahaha

Anonymous said... Best Blogger Tips

rupiah malaysia?? apakah??

Anonymous said... Best Blogger Tips

cam taik je ayat2 nie.....asshole!

Anonymous said... Best Blogger Tips

erm,,1000 tahun?..tipu la

king aloy said... Best Blogger Tips

yg tercirit aku x delah..
tp suar levi's yg celah kelenkang yg dah belobang ada kot...laku tak..

Prince of Noob said... Best Blogger Tips

suar levis aku dah berusia 30 tahun, aku jual dengan harga rm20 sapa mahu? tapi dekat kelangkang dah koyak la tapi

ben xii said... Best Blogger Tips

baik beli biskut

Anonymous said... Best Blogger Tips

nmpk sangat amik dr endon

xoxox said... Best Blogger Tips

Rupiah Malaysia ye..sjak bile jd rupiah lak..hahahaha

Anonymous said... Best Blogger Tips

sila beruang di kepala anda? apa lancau admin nih? agak2 la kalau nak google translate pun. senang buat duit nampak?

Anonymous said... Best Blogger Tips

sejak bila matawang Malaysia tukar Rupiah?
Brunei pon masih kekal Ringgit..

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...