Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Saturday, 20 October 2012

OMG : [Video] Lelaki Ini Padamkan 15 Batang Lilin Dengan Tenaga Tumbukan


Zhang Feng, lelaki berusia 23 tahun dari Zhengzhou, China ini memiliki sejenis teknik kungfu yang dinamakan “Shaolin Sunshine Hand”. Dengan menggunakan teknik ini, Feng mampu menghasilkan tenaga menggunakan tumbukannya untuk memadamkan 15 batang lilin yang dinyalakan. Jom kita tengok.. 


p/s : Wooo.. apa pendapat korang? 

Sumber : Here

14 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

no komen

Anonymous said... Best Blogger Tips

laa..ingt skli tumbok je..kalau mcm ni aku pom bleh buat..-castelo-

Prince of Noob said... Best Blogger Tips

ingatkan tumbuk sekali terus semua padam mcm komik tu. yg lawaknya lepas dia padam 15 lilin tu terus semput... macam shaolin penipu je... lagipun kenapa ada rambut? kungfu master semua botak. badan pun tak fit

Anonymous said... Best Blogger Tips

gampang sapa menyamar jadik aku nie..lembu...-castelo sebenar-

Anonymous said... Best Blogger Tips

err... tumbuk ke tu? aku tgk betul2 macam teknik cekau angin je. tangan tak genggam bebetoi..

jack ham said... Best Blogger Tips

banyak tgk movie niii

Anonymous said... Best Blogger Tips

sial saper yg menyamar jadik aku - yg sebenar2nya Castelo - Raja Jalanan

Anonymous said... Best Blogger Tips

sapa menyamar jadi musuh gua si Castello ni? -King dan Malek-

Anonymous said... Best Blogger Tips

citer bohong je ni.. pondan kampung aku pun bulih wat camni. - ponen

Anonymous said... Best Blogger Tips

apa castello, apa king, apa malek, xde gua korang xde tau tak????

-derektor ahmad nisfu-

Anonymous said... Best Blogger Tips

hmmm. -....

Anonymous said... Best Blogger Tips

jangan jadi bangan boleh x? mana 1 castelo sebenar ni...mohon tuntuk ic sebagai bahan bukti.. ~castelo-14~

Anonymous said... Best Blogger Tips

lu org main telo lg bgs la

Anonymous said... Best Blogger Tips

bangang mcm keturunan temenggung

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...