Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Wednesday, 17 October 2012

OMG : Gambar Sebelum & Selepas Dibedil "Hellfire Missile" (7 Gambar)


Berikut merupakan gambar sebelum dah selepas dibedil oleh hellfire missile, iaitu peluru berpandu jenis ASM (air-to-surface). Missile ini biasanya dibawa oleh helikopter dan digunakan untuk menembak kereta kebal dan trak musuh. Jom tengok kesan tembakan peluru berpandu Hellfire nih..







p/s : Mangsa ni merupakan para syuhada...ahli syurga... 

Sumber : Here

13 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

apple 1st

Anonymous said... Best Blogger Tips

Agama Ku Yg Indah, Kdang2 Aku Yg Degil Kerna Aku X merasa... cemana

thehellwiththeworldtoday-_-1st said... Best Blogger Tips

Apa nak jadi dunia skrg ni.

Stuggahn said... Best Blogger Tips

xda teloq nye US..
over th drive ko g bedil..

laksamana sunan said... Best Blogger Tips

apakah hak kamu wahai org2 kafir us laknatullah utk membunuh org2 islam x kira la dimana pon..for me us ni nothing but the fuck dajal in the world..

Anonymous said... Best Blogger Tips

marilah kita bersatu, ketepikan politik, musabah diri, yg pnting jngn bongkak dan iri hati.. klau anda terbaca Alhamduliilah.. cubalah!

Anonymous said... Best Blogger Tips

Fuh, kalau dia tembak "knight rider" hancur tak?

Prince of Noob said... Best Blogger Tips

tak aci la tembak dari udara pakai peluru berpandu, kalau anak jantan turun la lawan 1 by 1

Anonymous said... Best Blogger Tips

amarika anak haram yahudi laknat sekongkol dgn dsai

ayeem comel said... Best Blogger Tips

Mereka mereka itu cuma sakit serta panas sekejap sahaja akibat Missile itu... lepas itu mereka akan berterbangan diatas burung burung hijau dari syurga.... nasib mereka dah selesai, cuma yg perlu dirisaukan adalah nasib diri kita ini .. adakah seperti mereka atau pun menjadi lebih hina drpd anjing kurau.......al fatihah utk mereka

Anonymous said... Best Blogger Tips

anon atas - anjing kuala kurau ke?

Anonymous said... Best Blogger Tips

bangang la anon 08.24 ni,kau la anjing..anjing mner leh sdkah fatehah..bodo

Md Hasif Md Yassin said... Best Blogger Tips

Sharpenal themobaric blast mmg utk bunuh infantry sebyk mungkin. Patut lah org awam paling byk terbunuh sbb askar US mengebom kawasan penduduk bukan zon perang.
Smuga tamadun Amerika dan zionist yg sombong ini akan berakhir segera...ameen

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...