Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Friday, 20 September 2013

Serius : Ini Adalah Rupa Labah-Labah Peliharaan Yang Jinak (5 Gambar)

Ini Adalah Rupa Labah-Labah Peliharaan Yang Jinak.
Kalau anda fobia dengan labah-labah, tolong skip entri ini. 

221 comments:

«Oldest   ‹Older   1 – 200 of 221   Newer›   Newest»
gaban power said... Best Blogger Tips

jinak2 merpati la...

Anonymous said... Best Blogger Tips

err... cmtu ek rupe jinak??

Anonymous said... Best Blogger Tips

kecik camni ok lagi... ni kalau tahap berbulu saiz sebesar tapak tangan.. mmg aku skip entry ni.

Anonymous said... Best Blogger Tips

cam takde beza jinak ke tak.. sekali dia benam taring dia dekat tangan.. melompat jugak nanti

Anonymous said... Best Blogger Tips

kalau dia benam taring dia, lagi best. Lepas ni boleh panjat dinding macam "spiderman"

Anonymous said... Best Blogger Tips

pantat dinding...

Anonymous said... Best Blogger Tips

kelantan is shit
























































kelantan is shit

Anonymous said... Best Blogger Tips

apelah korang ni...komen mengarut2...pastu melucah..xmalu ke bangsa lain tengok?? nanti apa bangsa lain cakap?? melayu ni bodoh dan kurang ajar??

























































PUKIMAK ANG!!! AKU PEDULIK APA!!! FUCK YOU ASSHOLES!!! GO DIE MOTHERFUCKERS!!!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

kau semua komen apa pun... abah kau tetap lahanat!

Anonymous said... Best Blogger Tips

Me na wea theo ko...

Anonymous said... Best Blogger Tips

abah kau binawe!

Anonymous said... Best Blogger Tips

Aku iat ni rupe abah abah anon abah..... lantoiii la

Anonymous said... Best Blogger Tips

Anon abah adalah pmakan taik idung gumpal.... ktageh taik idung mlampau x bleh dbendung n brubt dgn ubtan moden... mohon jmpa bomoh wahid unk pyelesaian...

Anonymous said... Best Blogger Tips

Gomo klate gomo.... kijo mls jimak kuat... kami kturunan berat telo.... oryeeahhh

Anonymous said... Best Blogger Tips

xnk ak bela , mlm2 dia duk atas muka ang baru tau

Anonymous said... Best Blogger Tips

Muka ko jamban cicak x hengen anon abah-abah duk tas muka ko...

Anonymous said... Best Blogger Tips

Ore tino klate molek blako...... tpi jantan2 kt lua tu bodo srupo lembu... btu buko bra hbeh pacot klilng .... tgk mat banglo kocok lg mau weiii... kito dh pacot 3x drng steady ja.... hbis bsh bwh tringat bngla kocok.....

+laila manja+

Marou Apple Hijau said... Best Blogger Tips

boleh jadi spiderman la..

Entri Terbaru Di Blog: Surat-Surat Cinta Nestle

Anonymous said... Best Blogger Tips

orang sabah sarawak tinggal atas pokok...

Anonymous said... Best Blogger Tips

Lu sangap zakar bangla..buat apa komen kt sini sial...
Lu pergi mampus laa...dgn lu punya bangla...yg takat keje supermarket tu...

Anonymous said... Best Blogger Tips

Jgn nak hina org Sgt laa...
Asal usul ko pon dr tanah...
Tinggal kt man po tk kisah...janji Rajin usaha..utk berjaya...
Bukan dok kt rumah..tggu bini balik keje..
Cibai...

Anonymous said... Best Blogger Tips

abah kau chibai!

Anonymous said... Best Blogger Tips

Boleh jadi opakuspanderman

Entri Terbaru Du Blog : Surat Nikah Abah Marou X Sah..... Automatik Marou Anak Haram

Anonymous said... Best Blogger Tips

Muahahahahaha...
Mcm sial...

Anonymous said... Best Blogger Tips

Common laa marou...
Smpi bila nk menjaja blog...
Tp gua suka org mcm lu...
Hati kering...kena Kutuk berbakul-bakul pon...
Still wat lek wat peace...

Anonymous said... Best Blogger Tips

Pundek laa!

Anonymous said... Best Blogger Tips

Pantat dinding...abah kau!

Anonymous said... Best Blogger Tips

SAYA ada satu tabiat pelik iaitu menjadi ghairah apabila melihat pakaian dalam wanita. Saya mengambil (mencuri) pakaian dalam wanita di jemuran dan menyimpannya. Kadangkala saya memuaskan nafsu dengan pakaian dalam itu.

Sekarang saya insaf tetapi bagaimana dengan pakaian dalam wanita dalam simpanan saya? Jika saya tidak mengenali pemilik pakaian dalam itu, bagaimana saya mahu memulangkannya?
SALIMAT
Shah Alam

Pada saya, ubat terbaik bagi saudara ialah segera berkahwin kerana dengan cara itu nafsu dapat diboloskan melalui jalan halal.

Berkaitan barang curi berkenaan, saudara mengaku sukar memulangkannya memandangkan saudara tidak tahu pemiliknya, oleh itu buangkan saja supaya tabiat buruk itu tidak kembali.

Banyakkan bertaubat dan memohon ampun kepada Allah serta banyakkan membuat sedekah dengan niat supaya Allah memberi ampun pada saudara dan memberi rahmat pada mangsa curi.

Anonymous said... Best Blogger Tips

Anon 09:01 adalah anon abah.... kaki stim spnder.....

Anonymous said... Best Blogger Tips

Ni baka mkn babi tu bodo sb bebal tlebh lemak babi

Anonymous said... Best Blogger Tips

aku suka negro

-Abah kau-

Anonymous said... Best Blogger Tips

Ko fetish laa bro...
Kesian ko...
Kaki stim bra & spender...
Baik ko pergi kaunseling...
Takut nanti kalau kau dh kawin pon...takut kau teruskan activity stim ko tu...

Anonymous said... Best Blogger Tips

Anon 9.01 aku rasa kalau kau dpt beli coli RCW mesti ko happy kan...
Fapping sakan...
Hahahaha...

Anonymous said... Best Blogger Tips

Sakai suka negro...
Apa nk buat anon abah kau selera besar...
Walaupon zakar sebesar batang mancis...
Hahahahahahah...

Anonymous said... Best Blogger Tips

Dia mksudkan dia suka btg ngro...bang non kunyit

Anonymous said... Best Blogger Tips

Ko taujimak je jinak xtau.....ko nst geng bang non kunyittt

Anonymous said... Best Blogger Tips

Ko mcm2 la.... punai bangla bebulu sbessr saiz utan amazon slamber je ko slurrppp.... mmg skip trus bkum pepe g tau2 lobos jubo bangla

Anonymous said... Best Blogger Tips

Xpyah nk lompat sngtla.... kobni bnyak mjubo tu skit2 mlmpat2.... msa nk benan pelir mst ko tlmpat2

Anonymous said... Best Blogger Tips

Pas tu pkai spender kt muka jln2 kt pavilion

Anonymous said... Best Blogger Tips

Mak ko stim pantat kt dinding mah tok penghulu

Anonymous said... Best Blogger Tips

Abah ko jantan gedik... melayur punai kt ampang point

Anonymous said... Best Blogger Tips

Abah ko bingai

Anonymous said... Best Blogger Tips

Ckupla abah ko dh jd punaiman.... ni ko plak nk jd spendetman

Anonymous said... Best Blogger Tips

Kcik2 tmakan taik palat.... dh beso bodo piang

Anonymous said... Best Blogger Tips

Kon pon sama laa...bong non kunyit...suka zakar negro...

Anonymous said... Best Blogger Tips

Abah ko pun sama ....bang non kunyit...pemakan punai tganas asia

Anonymous said... Best Blogger Tips

Bang non kunyit...Cibai...

Anonymous said... Best Blogger Tips

Abah kau laaa...bang non kunyit makan taik palat...tu pasal ko tk bodo kan...
Sebab mkn taik palat bangla bnyk Sgt..

Anonymous said... Best Blogger Tips

Nyumm nyummm sedappp

Anonymous said... Best Blogger Tips

Cukup2 laa marou...ko menjaja Kat sini...
Kesian aku tgk ko menjaja blog..sambil bawa Wang lecehan...
Mengemis di blog orang...
Siang Malam...

Anonymous said... Best Blogger Tips

Bodo punya bang non kunyit...
Mcm bahlol lahnat...
Ko laa pelahap dubur Bangladeshi...yg terulung sekali di Malaysia nie..

Anonymous said... Best Blogger Tips

Bang non kunyit biasa buat mcm tu...
Pakai spender anak dia yg berusia 3 bulan..di muka dia...sambil basking di sg.Wang..

Anonymous said... Best Blogger Tips

Bang non kunyit Cibai...
Mcm bahlol...

Anonymous said... Best Blogger Tips

Tu mak ko laa..bang non kunyit...
Hahahaha...
Cibai betul..

Anonymous said... Best Blogger Tips

Baka bang non kunyit nie...mmg mcm tu..

Anonymous said... Best Blogger Tips

Bang non kunyit...cibaiiiii...

Anonymous said... Best Blogger Tips

Pi sekolah laa...balik...Cibai...
Mengeja pon mcm lahnat..
Short form pon mcm bahlol...
Ko dgn abah ko pon sama tk sekolah...
Cibai...laa..

Anonymous said... Best Blogger Tips

Bang non kunyit...baik ko bawa abah ko tu yg jumpa dukun santet...Risau makin mengila...akibat selalu mengamalkan memakan taik hidung gumpal..selepas senja...
Esok nak mati susah kena buka bumbung rumah...
Hahahahahahaha..

Anonymous said... Best Blogger Tips

Bang non Cibai...makan taik...

Anonymous said... Best Blogger Tips

Cibai..gay...
Bahlol ko nie...
Eh...sial laa..

Anonymous said... Best Blogger Tips

Abah ko yg sebenarnya kaki stim spender...tiap2 hari curi spender jiran India sebelah rumah ko tu Cibai...
Tk mengaku pulak...

Anonymous said... Best Blogger Tips

Opah lu g cibai korek bontot bau jilatt....

Anonymous said... Best Blogger Tips

Opah ko lg lahap smpai mandul bangladeshi kt mlysia opah ko buai

Anonymous said... Best Blogger Tips

Opah ko g bahalul kucng bromen pun stim smpai bsh pender hello kitty

Anonymous said... Best Blogger Tips

Opah ko lg biasa jalan2 kt ptama cmplex pkai gstring xpkai kain.. budget cia k.l

Anonymous said... Best Blogger Tips

Mak ko memalukan tok pnghulu sb tpakai spender tok pghulu g pasar msa jual buah genuak

Anonymous said... Best Blogger Tips

Opah ko pnah msk babi greng kunyit... sedap gituuuu

Anonymous said... Best Blogger Tips

Opah ko stim smpai pussy dlumur cabai tkot pussy mroyab

Anonymous said... Best Blogger Tips

Mak ko halang aku g skola.... 3 ari 3 mlm bkurung lam blij ngn mak ko adengan ranjang... auwwwww leleh anu abg sayang.... sayang tu mak ko

Anonymous said... Best Blogger Tips

Opah ko mgamalkn mkn taik cicak cmpur madu untuk kekuatan faraj..... mohon brubat dgn dukun midun tkot sok mati spender x ble cabot tkemut kdalalm sb faraj kuat sangt..

Anonymous said... Best Blogger Tips

Opah lu cibai romen kucing smpai kua taik..

Anonymous said... Best Blogger Tips

Opah ko pngedar n pgamal makjun palat bangla untuk bsarkan payudara

Anonymous said... Best Blogger Tips

Ala opah ko curi spender bangla umah kongsi wat guna n pnunduk x ksah plak....

Anonymous said... Best Blogger Tips

Heheh....gay pun okay gakkk

Anonymous said... Best Blogger Tips

org sabah sarawak keturunan anjing..

Anonymous said... Best Blogger Tips

Anon abah kturunan pmakan punai pling ganas...

Anonymous said... Best Blogger Tips

Gomo papa gomo..

Anonymous said... Best Blogger Tips

Sial admin. Mohon lebih bertanggungjawab delete komen2 mencarut n maki hamun.. blog ni lg teruk dr blog papagomo..

Anonymous said... Best Blogger Tips

Bapak kau laa...tukang korek dubur bangla..
Mak kau buai sampai lanjut kerandut abah kau..sial..

Anonymous said... Best Blogger Tips

Abah kau korek dubur bangla..pastu sapu kt roti makan..sial..

Anonymous said... Best Blogger Tips

Abah kau bersembur mani tgk Ikan mas peliharaannya...

Anonymous said... Best Blogger Tips

Atok kau budget bohjan...Jln2 kt KLCC...
Pakai seluar yenkee..sial...

Anonymous said... Best Blogger Tips

Abah kau lg laa mcm bahlol..
Mkn buah geduak..tk gosok gigi..pastu sembang dgn ketua kampung teluk Anson..sampai pengsan..di buatnya...
Bau mulut....busuk ya amat..
Mengalahkan bangkai...tikus mereput...

Anonymous said... Best Blogger Tips

Bagi abah ko makan sekeluarga bang non kunyit...bodo Nye la..Hai..ko nie..
Abah ko order Babi goreng...special dr kedai Bak kut teh..kt teluk Anson tu..sial...
Meracau dari kampung bila tk dapat makan..sial..

Anonymous said... Best Blogger Tips

Cabai tu pastu lumur Kat dubur atok ko..pastu Opah kau buat sambal belacan laa sial...Hahahaha...bodo..bang non kunyit...

Anonymous said... Best Blogger Tips

Bodo punya bang non kunyit pemakan taik di loji kumbahan...
Mak kau kena rogol bergilir2 dgn Myanmar..sbb abah kau tk boleh bayar hutang lapuk dia di meja Judi..sial...

Anonymous said... Best Blogger Tips

Abah kau gila meroyan sbb tak dapat curi baju dalam hands sebelah rumah kau laa sial...

Anonymous said... Best Blogger Tips

Abah kau campur taik ayam serama dgn belacan buat makanan sekeluarga..laa sial..

Anonymous said... Best Blogger Tips

Abah kau...sapu taik cicak tokek kt zakar dia..sbb nk melayan janda sebelah rumah kau laa..sial...bang non kunyit...bahlol...

Anonymous said... Best Blogger Tips

Sila jgn guna word s**l...kamu yg x bertggjwb.

Admin

Anonymous said... Best Blogger Tips

Betul tu admin.

Jiran admin

Anonymous said... Best Blogger Tips

Kepada kerabat admin, sila abaikan anon 19:55.

Cikgu Admin

Anonymous said... Best Blogger Tips

Mmg penduduk kampung kau tk kisah..sbb spender tu abah kau yg punya laa sial...
Aduh..bodohnya bang non kunyit nie...dh laa bodoh...nyanyuk pulak tu...
Abah kau kan bangla kt rumah kongsi...jadi ko nie pon bangla laa sial...

Anonymous said... Best Blogger Tips

abah korang suma lahanat!

Anonymous said... Best Blogger Tips

efwjerg ejo lgnhd ryllh tsgrthblghb dtj rhrtjg sdrlgegog ehh o;h hsohh lh hw5ylthlthjhjoth h hgowhoo;

Anonymous said... Best Blogger Tips

effa awanano

Anonymous said... Best Blogger Tips

korang semua pemakan tahi abang non!!!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

Harian Metroll Sex
SOKERNET
AMANZ
RSS FEED
obefiend RSS FEED
TWITTER YANG SERIUS
The Obefiend Blog Addict Anonymous on Facebook
LABEL

Serius Cool (1347)
Video Serius (981)
Serius LOL (426)
Serius Kreatif (253)
Serius (235)
Serius Konsep (211)
Serius Fakta (187)
Serius WTF (128)
Serius Shit (120)
Serius Sadis (117)
Serius Cute (114)
Serius Klasik (99)
VS (93)
Serius Indo (74)
Serius Hot (69)
Serius Seleb (60)
Serius Bodoh (47)
Berita Serius (46)
Serius Fail (46)
Serius Genius (46)
Serius Neko (45)
Serius Iklan (17)
Serius Komik (16)
Serius Membawa Kematian (15)
Serius Peniru (14)
Serius Shirt (14)
Serius Raya (13)
Serius Mashup (12)
Serius FOA (11)
Serius Khidmat Masyarakat (10)
Serius Metroll (9)
Video (7)
Serius Tweet (6)
Serius Hexism (4)
Serius Troll (3)
/K/ Serius (2)
Serius Merdeka (2)
Serius Review (2)
Ser (1)
Serius Editorial (1)
Serius Kontes (1)
Serius Senggama Kamu (1)

Anonymous said... Best Blogger Tips

10 comments:


padanmukalu lagile21 September 2013 13:59
oh

Reply
Replies

ikhwan zaini mat said21 September 2013 17:46
ko ni bangang ke bahlol, bangsat?!


isteri ikhwan zaini mat said21 September 2013 17:48
alaaaa...abg jgn la marah2,,xelok untuk kesihatan konek abg....

Reply

Anonymous21 September 2013 14:04
ok

Reply

Mohammad Amiruldeen Nizam21 September 2013 14:06
k

Reply

Anonymous21 September 2013 14:13
aku pakai android, aku pakai ios. apple better lg.. NFC vs Airdrop

Reply
Replies

Anonymous21 September 2013 15:39
Say what you want. Do you even watch this video dude?


Anonymous21 September 2013 15:58
better butoh pak hang.

Reply

Anonymous21 September 2013 15:53
iFags

Reply

Anonymous21 September 2013 20:46
sepatah haram aku x paham. dahla orang yang bercakap gemuk cam obe, muka cam babi sialll. lepas 10 saat jer aku dah stop

Reply

Anonymous said... Best Blogger Tips

SATURDAY, 21 SEPTEMBER 2013
SERIUS COOL - 20 PERKARA YANG MASIH BELUM MAMPU DILAKUKAN OLEH IPHONE 5S BERBANDING ANDROID

List!

Sure..... iPhone 5S ada pengimbas jari dan bewarna emas. Tetapi 20 perkara di bawah masih tidak mampu dilakukan peranti Apple. Sabarlah menanti.

Anonymous said... Best Blogger Tips

Ustaz Azhar Idrus Gatal Kata Blogger UMNO.
Punyalah nak mengutuk juga. Siap email dan tag kat twitter wa cakap sama lue. Ingatkan isu penting sangat. Rupa2nya isu bergambar yang jadi pertikaian. Anti betul dorang kat Ustaz Azhar Idrus ek. Anti kaw2.

Perempuan tue yang tak bertudung, Ustaz plak yang kena tuduh. Entah2 dah dinasihatkan pakai tudung. Mana kita nak tahu kan. Bukan ada kat situ pun.

Apa pun perempuan neh tak pasal2 glamer. Kesian la budak perempuan dalam gambar neh. Jadi modal oleh bloggers umno untuk kutuk UAI kaw2. Lainkali cuba set privacy facebook masing2. Jangan main share aje. Dah jadi macam neh nak buat macam mana lagi.

UAI tue pula dah memang di anti sangat2 oleh puak sebelah sana. Macam tak biasa pula. Semua benda yang dia buat hatta orang guna gambar dia untuk kempen pru pun jadi kontroversi. Padahal dia tak terlibat pun dengan sebarang kempen2 pru. Tak tahu menahu langsung. Sampai bn fail petisyen. PAS langgar peraturan PRU sebab guna gambar UAI. Kes macam neh pun ada weh. So boleh nampakla betapa kemaruknya depa serang UAI walaupun aku tak nampak apa kerelevantnya dengan politik. Macam la PR terjejas kalau ko serang UAI kaw2.

Sengal!!!

Kah Kah Kah

Anonymous said... Best Blogger Tips

bapakk bugimakk orang muslim bangang tak bangun lagi!!! malam tadi melancap bini atas sejadah!!!!!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

kahkahkah!!!!! ANON RULEZ!!!!!


ANON FUCK THE WORLD!!!!!

ANON POWER!!!!!!!!!!!!!!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

Gadis Tunisia 'jihad seks' di Syria hingga hamil
Desperado | 9/21/2013 | 0 ulasan
Menteri Dalam Negeri Tunisia, Lotfi Bin Jeddo telah membuat satu kenyataan yang mengejutkan. Beliau mendakwa sejumlah kumpulan gadis Tunisia telah ke Syria untuk berjihad seks telah kembali dalam keadaan hamil.

Televisi Al Arabiya melaporkan, gadis-gadis Tunisia ini melakukan hubungan seks dengan 20 hingga ratusan pemberontak Syria. "Mereka hamil atas nama jihad seksual dan kita hanya berdiam saja tanpa berbuat apa-apa pun," ucap Jeddo di Majlis Konstituen Nasional.

Jeddo mendakwa telah melarang enam ribu warga Tunisia untuk pergi ke Syria sejak bulan Mac lalu dan menangkap 86 orang yang disyaki terlibat dalam sindiket pemuda Tunisia untuk berjihad di Syria.

"Pemuda-pemuda Tunisia ditempatkan di garis depan medan tempur dan diajar cara merompak dan menyerbu desa-desa di Syria," kata Jeddo.

April lalu, mantan Mufti Tunisia, Othman Battikh, mengatakan 13 gadis Tunisia ditipu untuk pergi ke Syria. Mereka dijadikan pelayan seks bagi para pemberontak yang ingin menggulingkan rezim Basyar al-Assad. Battikh dipecat dari jabatannya, karena menyebut jihad seks adalah bentuk lain dari pelacuran.


"Demi alasan jihad di Syria mereka memaksa gadis-gadis pergi ke sana. Tiga belas gadis Tunisia dikirim ke sana untuk jihad seks. Apa pula ini? Ini yang disebut pelacuran. Ini benar-benar merosak moral," kata Battikh kepada wartawan.

Pengarah Umum Keamanan Masyarakat, Mustafa Bin Omar, mendakwa jaringan Al-Qaidah Ansar Shariah telah menggunakan gadis-gadis yang masih remaja yang berpakaian tertutup untuk menjadi pemuas seks para pria yang sedang jihad.
Category: DUNIA, RAGAM


PERINGATAN: Pilihan Anda tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Anonymous said... Best Blogger Tips

Isu Chin Peng: Najib, UMNO, Perkasa & KPN Tidak Tahu Undang-undang


Timbalan Menteri: Kerajaan tidak boleh halang abu mayat Chin Peng pulang

Kerajaan tidak boleh menghalang sesiapa sahaja membawa pulang abu mayat Chin Peng ke Malaysia kata Timbalan Menteri Dalam Negeri Datuk Dr Wan Junaidi Tuanku Jaafar.


Artikel Penuh


4 comments:

View Comments/Post a Comment

BERGUNAKAH:
Posted By Greenboc 4 Comments
Email This
BlogThis!
Share To Twitter
Share To Facebook

21,
Sep
[VIDEO] Banteras Jenayah Ragut, Bukan Sibuk ‘Jaga’ Abu Mayat


Polis perlu serius membanteras jenayah ragut yang berleluasa, bukan sibuk mencegah kemasukan abu mayat individu lain, kata Haniza Talha.


Artikel Penuh


0 comments:

View Comments/Post a Comment

BERGUNAKAH:
Posted By Greenboc 0 Comments
Email This
BlogThis!
Share To Twitter
Share To Facebook

[PANAS] Pakai Baju Kurung Mudah Dirogol?


Wanita yang memakai baju kurung berisiko menjadi mangsa rogol.

Pegawai Perhubungan Awam AMANITA PDRM, Inspektor Q Sheila berkata, berdasarkan trend kes rogol terkini, kebanyakan mangsa yang memakai baju kurung mudah menjadi mangsa disebabkan pakaian itu. Menurutnya, pakaian itu juga boleh dijadikan peralatan untuk memudahkan suspek melakukan perbuatan terkutuk itu. Gambar sekadar hiasan.


Artikel Penuh


8 comments:

View Comments/Post a Comment

BERGUNAKAH:
Posted By Greenboc 8 Comments
Email This
BlogThis!
Share To Twitter
Share To Facebook

Mantan KPN Dedahkan Kebodohan Najib, UMNO, Perkasa & KPN


Larang abu Chin Peng jadikan kita bahan ketawa, kata bekas KPN Bekas ketua polis memberi amaran Malaysia akan menjadi bahan ketawa jika kerajaan tidak berganjak daripada keputusan `naif’ dengan enggan membenarkan abu mayat Chin Peng dibawa masuk ke dalam negara untuk ditanam.


Artikel Penuh


13 comments:

View Comments/Post a Comment

BERGUNAKAH:
Posted By Greenboc 13 Comments
Email This
BlogThis!
Share To Twitter
Share To Facebook

Serangan "Virus Corona" Di Arab Saudi Bimbangkan Jemaah Haji


Jamaah haji tahun ini diselubungi kebimbangan dengan kewujudan virus baru yang bernama Corona virus merebak di negara Arab Saudi. Sehingga kini, virus yang bernama Middle East Respiratory Syndrome Corona Virus, atau yang biasa disingkat MERS-Cov, masih banyak menyerang dan memakan korban.


Artikel Penuh


1 comments:

View Comments/Post a Comment

BERGUNAKAH:
Posted By Greenboc 1 Comments
Email This
BlogThis!
Share To Twitter
Share To Facebook

[BONGKAR] Anak Yatim Diperalat & Dianiaya Secara Kejam

Penghuni rumah anak yatim dianiaya Bekas penghuni rumah anak yatim berkenaan menunjukkan bagaimana mereka melakukan ‘pencak tarik power’ mengikut ajaran pemimpin pertubuhan itu.

Kejam: Rumah kebajikan aniaya anak yatim

PUCHONG – “Anak yatim tidak dibenarkan sama sekali membancuh milo yang penderma sumbang, kalau hendak minum kena beli di kafe kepunyaan rumah kebajikan itu,”demikian dakwa Nur, bekas sukarelawan sebuah rumah kebajikan yang berselindung disebalik nama pertubuhan anak yatim di sini.


Artikel Penuh


8 comments:

View Comments/Post a Comment

BERGUNAKAH:
Posted By Greenboc 8 Comments
Email This
BlogThis!
Share To Twitter
Share To Facebook

20,
Sep
Selepas Minyak Naik Harga, Gas Dan Elektrik Pula?


Kajian Bank Pelaburan Maybank [Maybank Investment Bank ( IB) Research] meramalkan akan berlaku kenaikan harga gas dan tarif elektrik selepas kenaikan harga bahan api petrol dan diesel pada bulan lalu.


Artikel Penuh


0 comments:

View Comments/Post a Comment

BERGUNAKAH:
Posted By Greenboc 0 Comments
Email This
BlogThis!
Share To Twitter
Share To Facebook

Ada "Lintah Gergasi" Ditemui Di Perak

Sungai Siput: Beberapa pekerja binaan yang sedang menggali longkang berhampiran kawasan perindustrian di Kampung Muhibbah, di sini, bertempiaran melarikan diri sejurus terserempak haiwan aneh seperti ‘lintah gergasi’, pagi semalam.

Haiwan bertubuh lembik seberat 25 kilogram dan panjang hampir dua meter itu menggerunkan penduduk berikutan turut mempunyai bentuk muka menyerupai anjing.


Artikel Penuh

Anonymous said... Best Blogger Tips

Baju kurung mudahkan perogol?
Desperado | 9/21/2013 | 0 ulasan

Gambar hiasan
PETALING JAYA – Wanita yang memakai baju kurung berisiko menjadi mangsa rogol.

Pegawai Perhubungan Awam AMANITA PDRM, Inspektor Q Sheila berkata, berdasarkan trend kes rogol terkini, kebanyakan mangsa yang memakai baju kurung mudah menjadi mangsa disebabkan pakaian itu.Menurutnya, pakaian itu juga boleh dijadikan peralatan untuk memudahkan suspek melakukan perbuatan terkutuk itu.

“Saya tidak cakap tidak boleh pakai baju kurung, tetapi wanita harus berhati-hati kerana pelaku ini berada di mana sahaja. Jadi sebagai wanita tidak seharusnya kita memberi peluang kepada mereka,” katanya ketika memberi ceramah pada Kempen Pencegahan Jenayah & Keganasan Terhadap Wanita dengan kerjasama KRT Taman gasing Indah, di Dewan Sivik MBPJ, semalam.

Menurutnya, aksesori lain yang sering dipakai oleh wanita pada tubuh badan tanpa disedari juga berisiko menjadi senjata kepada penjenayah.

“Klip rambut, beg tangan, kerongsang boleh digunakan penjenayah sebagai senjata kerana ada kes barang ini digunakan untuk mencederakan mangsa. Jadi kena kurangkan pemakaian aksesori pada tubuh,” katanya.

Selain itu, wanita juga perlu bijak sekiranya berada berseorangan terutama di dalam lif dan kawasan tempat letak kereta.

“Berdiri dalam posisi yang rapat dengan dinding lif juga membantu agar penjenayah tidak boleh mengambil kesempatan, begitu juga ketika meletakkan kenderaan di parkir yang sunyi, sentiasa memerhatikan keadaan sekeliling sebelum masuk dan keluar dari kenderaan,” katanya.

Dalam pada itu, beliau turut menyarankan agar wanita mempunyai peralatan bagi menangkis serangan penjenayah.

“Peralatan ini banyak di pasaran, boleh beli mana yang sesuai dan lazimnya pilihlah peralatan yang mudah dibawa dan digunakan,” katanya.

Sinar Harian
Category: ISU, RAGAM


PERINGATAN: Pilihan Anda tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Anonymous said... Best Blogger Tips

Model Cantik Ini Menahan Lapar 48 Jam Demi Kecilkan Pinggul

Tidak sedikit model yang melakukan berbagai cara untuk menjaga bentuk tubuhnya agar tetap pas saat mengenakan baju desainer. Salah satu cara yang digunakan adalah menahan lapar. Inilah cerita salah seorang model ternama yang rela menahan lapar 48 jam demi mendapatkan ukuran pinggul lebih kecil.Georgina...


Lagi Entri Terbaik Dari Borakkosong
Lelaki cucuk 2000 jarum di badan
Lelaki cucuk 2000 jarum di badan
Dikejar Singa, Kucing Ini Sanggup Panjat Pokok ...
Dikejar Singa, Kucing Ini Sanggup Panjat Pokok ...
Geng Narkoba Terbesar di Dunia Ternyata ...
Geng Narkoba Terbesar di Dunia Ternyata ...
Awek Nekad Melakukan Body Paintings Di Depan ...
Awek Nekad Melakukan Body Paintings Di Depan ...
Kasut Unik Ini Bikin Mata Terpana
Kasut Unik Ini Bikin Mata Terpana

Ditulis oleh; EDDIE YUSTIN
.
Tiada ulasan:
E-melkan Ini
BlogThis!
Kongsi ke Twitter
Kongsi ke Facebook

Labels: borak kosong, wanita
Aksi kurang ajar di pengangkutan awam

...


Lagi Entri Terbaik Dari Borakkosong
Adegan korek dalam bas
Adegan korek dalam bas
Pasangan sanggup melakukan hubungan seks di ...
Pasangan sanggup melakukan hubungan seks di ...
Fail..aksi wanita dan lelaki sedang pegang anunya
Fail..aksi wanita dan lelaki sedang pegang anunya
Kurang ajar Al Quran dijadikan bungkusan nasi
Kurang ajar Al Quran dijadikan bungkusan nasi
Foto Lelaki Disiksa Seperti Anjing Oleh 3 ...
Foto Lelaki Disiksa Seperti Anjing Oleh 3 ...

Ditulis oleh; EDDIE YUSTIN
.
Tiada ulasan:
E-melkan Ini
BlogThis!
Kongsi ke Twitter
Kongsi ke Facebook

Labels: borak kosong, lelaki
Hamil 8,5 Bulan Masih Kuat Angkat Beban

Lea-Ann Ellison (35) asal Los Angeles membuat kegaduhan di dunia maya, dengan mengunggah foto dirinya yang tengah hamil 8,5 bulan sambil melakukan olahraga angkat beban. Lea-Ann telah 2,5 tahun menjalani melakukan olahraga angkat beban, memiliki dua orang anak. Sambil melakukan...


Lagi Entri Terbaik Dari Borakkosong
Kerana Anoreksia, Berat Badan Saat Hamil 8 ...
Kerana Anoreksia, Berat Badan Saat Hamil 8 ...
Inilah kanak-kanak terkuat di Britain
Inilah kanak-kanak terkuat di Britain
Wanita Cantik Ini Adalah Wanita Terkuat Di Dunia
Wanita Cantik Ini Adalah Wanita Terkuat Di Dunia
Lelaki baru kahwin diburu ratah adik angkat
Lelaki baru kahwin diburu ratah adik angkat
3 Gadis Kecil ini Lahir Dalam Waktu 9 Bulan ...
3 Gadis Kecil ini Lahir Dalam Waktu 9 Bulan ...

Ditulis oleh; EDDIE YUSTIN
.
Tiada ulasan:
E-melkan Ini
BlogThis!
Kongsi ke Twitter
Kongsi ke Facebook

Anonymous said... Best Blogger Tips

VIDEO : Adik ‘Kacau Daun’ Video Kakak

September 21, 2013 Video

12

16

0


Hasrat seorang kakak untuk menjadi artis di laman sosial terbantut apabila rakaman video muziknya diganggu oleh adik lelakinya yang hanya memaki seluar tidur.

Video yang dirakamkan seorang wanita kulit putih yang menyanyi dengan mimik mulut lagu Smack That nyanyian Akon dilakukan di ruang tamu rumahnya.

Adiknya yang mengetahui tentang perbuatan kakaknya itu bertindak mengganggu proses rakaman dengan menari di belakang kakaknya.

Aksi-aksi lucu dilakukan oleh si adik menarik perhatian orang di laman sosial dan ia telah pun mendapat 109 komen yang rata-rata mengkagumi aksi tarian adiknya lebih dari si kakak.

Di akhir video selama 1.01 minit itu, wanita itu akhirnya menyedari adiknya sedang menari di belakangnya lantas mengejar adiknya dan dipercayai adiknya itu telah dibelasah oleh kakaknya.

Video ini diakhiri dengan suara jeritan adik lelakinya.

Untuk anda yang ingin merakamkan bakat untuk dimuatnaik ke laman sosial seperti Facebook atau YouTube, sila pastikan tiada sesiapa yang lebih berbakat berada berhampiran anda.

Takut-takut nanti, bakat mereka lebih menyerlah dari anda seperti dalam video ini.

Anonymous said... Best Blogger Tips

























































































































































































































































































































































































































































orang sabah sarawak keturunan babi hutan...

Anonymous said... Best Blogger Tips

110!!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

Nie mesti...abah bang mkn kunyit yg komen nie...Kesian...sampai sini meroyan cari banyak..sial..

Anonymous said... Best Blogger Tips

Jgn nk hina org Sgt laa..sial...
Ko pon belum tentu dr keturunan yg baik..
Nk hina org tk tentu pasal..
Lu apa Hal nie..sial..

Anonymous said... Best Blogger Tips

Seluruh Susur galur keturunan bang non kunyit adalah pemakan tahi loji kumbahan yg tegar.

Anonymous said... Best Blogger Tips

Nie mesti anak bang non kunyit yg berusia 3 bulan yg tulis komen mcm nie...
Kesian bang non kunyit...
Anak lapar susu...dia sibuk cari janda kt dlm Fb
Bahlol bang non kunyit...

Anonymous said... Best Blogger Tips

Ni pon mesti anak bang non kunyit yg copy paste....pastu publish komen kt sini...
Woiii...sial laa bang non kunyit..
Jaga laa anak kau nie sial...
Dh merapu dlm blog nie...

Anonymous said... Best Blogger Tips

Apahal pulak nie...
Bahlol mana laa...yg copy paste komen dr blog serious nie..sial laa...
Woii bang non kunyit...nie mesti anaknkau punya kerja kan...
Sial laa..

Anonymous said... Best Blogger Tips

Bapak ko laa...
Apahal lu nk hina Agama aku nie...
Bahlol...
Menyalak mcm anjing kurap lapar..

Anonymous said... Best Blogger Tips

Apa pulak komen politik nie...
Bahlol...
Nie mesti keje bang non kunyit..
Lahabau....betul...

Anonymous said... Best Blogger Tips

Nie mesti bang non kunyit punya keje nie...
Sial laa...
Opah dia agaknye yg pergi ke Syria tu kot...

Anonymous said... Best Blogger Tips

Bang non kunyit Cibai...
Komen copy paste....pastu published kt sini..
Bingai...

Anonymous said... Best Blogger Tips

Mak kau pon pakai baju kurung bang non kunyit..
Bingai...

Anonymous said... Best Blogger Tips

Sial laa komen mcm nie..
Nie mesti kerja bang non kunyit...

Anonymous said... Best Blogger Tips

Bang non kunyit cibai...
Komen mcm Bahlol...

Anonymous said... Best Blogger Tips

Jgn nk hina org Sgt laa...
Ko pon belum tentu st keturunan yg baik2...
Bahlol...

Anonymous said... Best Blogger Tips

Tahniah..sila sambil sebakul tahi dr loji kumbahan kt bang non kunyit..

Anonymous said... Best Blogger Tips

Mak bang non kunyit kena rogol dgn Myanmar sbb pakai baju kurung laa...
Betul tk bang non kunyit....
Hahahahahaa...
Sial laa..

Anonymous said... Best Blogger Tips

tahi abah kau bugima!

Anonymous said... Best Blogger Tips

Bingai punya bang non kunyit...
Meroyan tk sini...
Aku rasa kau nie dh gila tahap maximum..

Anonymous said... Best Blogger Tips

abah kau la tak aja sekolah.. jilaka!

Anonymous said... Best Blogger Tips

Cibai bang non kunyit...
Komen mcm bodoh jea...

Anonymous said... Best Blogger Tips

Abah kau awanano rambut kembang...

Anonymous said... Best Blogger Tips

Abah ko pon mcm Bahlol laa bang non kunyit...

Anonymous said... Best Blogger Tips

Beberapa tahun lepas Ramli jumpa seorang janda bernama Ramlah yang mempunyai
anak dara bernama Jamilah. Ramli berkahwin dengan Ramlah dan Jamilah adalah anak
tiri Ramli. Selepas itu bapa kepada Ramli, Jamrud berkahwin dengan anak tiri Ramli, Jamilah.
Ini membuatkan Jamilah, mak tiri kepada Ramli yang sebelum ini anak tirinya. Jadi ayah Ramli,
Jamrud adalah anak tiri Ramli dan memjadikan Ramlah sebagai Mak Mertua kepada
Bapak Mertuanya.

Selang beberapa bulan kemudian, Jamilah anak kepada isteri Ramli, Ramlah melahirkan
anak lelaki, Jarul. Jadi Jarul dalah adik kepada Ramli. Tetapi Jarul adalah anak kepada
Jamilah, anak kepada isteri Ramli, Ramlah. Menjadikan Jarul adalah cucu kepada isteri Ramli,
Ramlah. Sekaligus menjadikan Ramli datuk kepada Jarul, adiknya. Itu tak seberapa lagi.

Selepas itu, Ramli dan Ramlah mendapat anak bernama Jayzee. Sekarang Jamilah, anak tiri
Ramli dan juga Mak mertua Ramli menjadi kakak dan juga nenek kepada Jayzee. Jadi ayah
Ramli, Jamrud menjadi abang ipar kepada anak Ramli yang mana kakak ipar Jayzee adalah isteri kepada ayah Ramli, Jadi sekarang, Ramli adalah abang ipar kepada emak mertuanya, isteri Ramli,
Ramlah adalah makcik kepada anaknya sendiri, Jamilah... Anak Ramli, Jarul adalah sepupu
kepada ayah Ramli, Jamrud dan Ramli adalah datuk kepada dirinya sendiri. Apa benda ni semua ? Kehkeh

Anonymous said... Best Blogger Tips

Akhir nya..mereka kembali normal..benda biasa kot..kalah dan bangang memang tak dapat dipisahkan dah dengan persatuan sejarah smk thambi pilley ni..

Bangang bertingkek tingkek..liverpool bangang yooo..bangang yooooo...

Anonymous said... Best Blogger Tips

AboutStacy
Stacy AF6 was merged with this page · Musician/Band
Stracie Angie Anam is a Malaysian singer, who rose to fame after winning the sixth season of Akademi Fantasia, receiving 43 percent of over 3.8 million votes. Her debut album, Aku Stacy, was released on March 9, 2009. She also known as "Malaysia Dancing Queen"

Biography
Stacy was born in Kota Kinabalu, to Anam Bayar and ...

Continue Reading

Anonymous said... Best Blogger Tips

Cik Embun Pagi Hari Apa lah admin ni. Ni bukan ganjil biasalah benda ni lam umno. Otak lembu kan kebodohan dorang unlimited hehe
Like · Reply · 12 · about an hour ago

Mohd Zulhilmi Analisis y amat mengecewakan.Eksperimen saya lebih berkualiti dpd analisis mereka - King gopal
Like · Reply · 10 · about an hour ago via mobile

Abdul Iyad Syukree gambar ni utk semut baca ke apa?
Like · Reply · 9 · 46 minutes ago

Han Nuar Kalu x bodo bkn umno namanya..
Like · Reply · 10 · about an hour ago via mobile

EmmQue Rox Page bahalol mmg bangang mcm tu
Like · Reply · 7 · about an hour ago via mobile

Sham Sinclair Aneep Hahaa ini perkara biasa..umno dan bdoh,sdah jd kebiasaan..xpnah lg umno pndai..
Like · Reply · 4 · about an hour ago via mobile

Cah Keting APT ngan IPS same2 hanjeng dan babi...
Like · Reply · 2 · 28 minutes ago via mobile

Fikri Ibrahim Nampak sgt tak baca bg habih dulu..tak pun gagal subjek pemahaman dolu..typical cai
Like · Reply · 2 · 31 minutes ago via mobile

Ada Sebenar Tiada Dari pada presiden sampai ke akar umbi bengong.
Like · Reply · 3 · 33 minutes ago via mobile

Axiem Axhar Kita duduk dan lihat kebodohan mereka.. lol..
Like · Reply · 1 · 36 minutes ago via mobile

Sham Sinclair Aneep Dye ingat australia pon ad cine komunis gak kot..xpon sume ngara luar adalah cina komunis dap,yg bkn cine komunis dap cume british,israel n umno bn..mca n mic n gerakan xpe..ap la..rugi la jd manusia kalo otak tahap ni
Like · Reply · 1 · 17 minutes ago via mobile

Izzuddin Abdul Hamed Umno babi
Like · Reply · 6 · about an hour ago via mobile

Marwan Mohd Dom hahaha
Like · Reply · about an hour ago

Muhd Abdul Fattah Haha...siot je
Like · Reply · about an hour ago via mobile

Kamil Syah jgn dipersoalkan lg kebangangan umngok...
Like · Reply · 9 minutes ago

Hery Rashid Hahahahaha bodoh tahap dewa...
Like · Reply · about an hour ago via mobile

Kay Firdaus ya tuhan,nape bgang sgat mcai2 ni.suh die g jalan 40 km kt ganu tulah.ni bgang abadi
Like · Reply · 2 · 30 minutes ago

Tarmizi Zakaria Ade gmbr clear x utk report tu?
Like · Reply · 32 minutes ago via mobile

Afiq Razali sarkis mmg mcm tu..
Like · Reply · 42 minutes ago via mobile

محمد ﻫﺰﻣي جميل haha
Like · Reply · 44 minutes ago via mobile

Keris Lama Infinity stupidility ... hahaha geng 2 bkn faham pun.
Like · Reply · 47 minutes ago via mobile

Lukman Fitrizah Stendet la min...lgkan antara melayu, mamak ngan bangla pun diorg x dpt beza
Like · Reply · 58 minutes ago via mobile

Fendy Kromosom Haha kaqot
Like · Reply · about an hour ago

Muhammad Hirzi II Sudahlah gagal dlm hidup ego tinggi xmo mengaku bodoh kekeke
Like · Reply · about an hour ago

Si Hilmi banggang abadi..
Like · Reply · about an hour ago
Album:Timeline Photos
Tag This Photo
Open Photo Viewer
Download
Report
About Create Ad Create Page Developers Careers Privacy Cookies Terms Help
Facebook © 2013 · English (US)

Anonymous said... Best Blogger Tips

kalo stakat betting pun rm5 jer.... x yah citer bookie nak deal game lalo stakat menang pun rm75 jer... nak topup hp nak kol kasi deal sama itu player pun x lepas.... hahahaha... kelakar.. terpengaruh sgt dgn admin yg nak jual dia punya tshirt tu....
Like · Reply · 15 · 8 hours ago via mobile

Anonymous said... Best Blogger Tips

Ustaz Zahazan Mohamed
Wahai diri yang tertipu !

Tertipu ataupun ghurur adalah merujuk pd kerja syaitan yg ingin menyesatkan manusia..

Imam ibnul Jawzi menjelaskan dlm Talbis Iblis, kadang2 ilmuan pun tertipu dgn ilmunya, hingga mengheret nya dlm polemik2 debat yg merugikan dgn harapan meningkatkan popularity nya.....
Continue Reading

Anonymous said... Best Blogger Tips

Najib Razak
Alhamdulillah saya dan Tan Sri Muhyiddin Yassin telah dapat sokongan padu daripada ahli-ahli UMNO sehingga tidak dicabar dan telah menang tanpa bertanding. Bagi saya, ini lambang kematangan ahli UMNO biar pun perlembagaan telah dipinda untuk memudahkan sesiapa sahaja untuk mencabar jawatan tertinggi parti.

Namun saya bersyukur ahli-ahli telah menunjuk sikap bertanggungjawab dengan meletakkan kedua-dua jawatan tertinggi ini sebagai tonggak parti. Sokongan padu ahli-ahli UMNO dari setiap peringkat akan memastikan parti UMNO kekal relevan.

Saya juga mengambil kesempatan ini untuk mengingatkan semua calon-calon agar dapat bertanding secara telus, dan sentiasa menghormati persaingan serta perlembagaan parti. Bersama, kita boleh kekalkan kesinambungan legasi perjuangan UMNO.

Anonymous said... Best Blogger Tips


















ANON RAGE POWER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!






Anonymous said... Best Blogger Tips

sana sini dok berdebat lagu raya lama lagu raya baru,lagu ja pun sebenaqnya kan? kita ni baik tua muda lama ka baru ka macam mana pun raya semua sambut sama-sama,dok gaduh pasai lagu nak pi mana? lagi elok hangpa pikiaq composer lagu raya semua berniat ikhlas utk berkongsi kemeriahan syawal itu melalui muzik, yg lama dipelihara, yg baru pun terjaga.Jangan dok hingaq,mai makan ketupat mai..ketupat ngn lemang depa rilek ja Maaf Zahiaq Batin.

Anonymous said... Best Blogger Tips







AVON RAGE POWER SIOQ!!!!!!!!!!!











Anonymous said... Best Blogger Tips

Opah ko tlalu hina utk dnilai sangop mduakan punai atok ko tgu layu dgn punai bangla.....tok ko stress smpai punaikan rabbit

Anonymous said... Best Blogger Tips

Bangla telur lanjot idaman mak ko.... tlurabah ko x lnjot sb sjak azali tlur bpak ko xdpt dkesan.... automatik ko ank haram x pun ank bangla

Anonymous said... Best Blogger Tips

Bsembur air mazi mak k kne gesel punai bulu bangla.... leleh la sayang... sayang tu mak ko

Anonymous said... Best Blogger Tips

Opah ko pnah tlnjur ngn bohjan bangla kt kmpg baru.... automatik abah ko ank bangla.... ko pun cmfom bangla.... opah ko gedik buai punai

Anonymous said... Best Blogger Tips

Tok penghulu cemolot pussy mak ko x smene2 pnghulu koma dsyaki punca dri pussy mak ko bau genuak yg di mkn tikus gay

Anonymous said... Best Blogger Tips

Opah ko sgup tglkn kuarga demi nk bela babi sb nk dpkan lemak babi asli untuk tegangkan payudara.... kcik2 opah ko netekak ngn babi untuk ubatkan ko sb kcik2 ko ada tabiat berak pas tu mkn taik sndri....

Anonymous said... Best Blogger Tips

Sambal blacan tu mak ko lumur punai abah ko sb abah ko 24jm nk tutuh puki mak ko smpai mlecet..... opah ko skali mlecet

Anonymous said... Best Blogger Tips

Mak ko asyik nk mantat je... smpai kwn abah ko pun mak ko mantat.... abah ko kcik ati punainya dmadukan... kputusan drastik mak ko djual di bricfild dbgai placur klas bawahan..... smpai la ni dok ada

Anonymous said... Best Blogger Tips

Opah ko mroyan 3 ari lpas adengsn seks lua tabii dgn bangla... last2 opah ko gile pkau spender kt muka jalan2 kt slyang mall

Anonymous said... Best Blogger Tips

Abah ko suka mlancap bantal.... mak ko gersang thp sawan sampai jolokbkpala ayam serama lam pussy smbil mkn smbal belacan

Anonymous said... Best Blogger Tips

Nie citer salasilah keturunan abah kau...
Tunggang terbalik..

Anonymous said... Best Blogger Tips

Kaunter 3... anon atas aku sila amek tonik palat bangla ni bg opah ko mkn sari 2x.... pastikan mkn klu x nnti x hlang tabiat mkn tahi dia..... eh kamu n abah kamu pun jga sb kturunsn kamu mmg stim taik....

Anonymous said... Best Blogger Tips

Raya dh habis laa dol...
Apa kau citer nie...
Takat copy & paste komen dr blog lain...mmg perangai yg paling Bahlol...
Abah kau Maaf zahiaq batiniaq..

Anonymous said... Best Blogger Tips

X la ni abah ko la bru blaja nk komen2 kt blog.....brani ko ckp abah sial....ko blik nnt tau la aku nk pancot brapa das lam mulot ko.... sakai pnya ank berak pun opah ko bsh.... kuahaja

Anonymous said... Best Blogger Tips

Avon tu lipstick mak kau...buat pakai hari2...bila nk beli Ikan kt pasar mlm pekan rabu..
Kim salam dgn tok cik pin kau..

Anonymous said... Best Blogger Tips

Opah n mak ko suka mkn ciak toket untuk raptkan pussy.... sb abah ko lari ikot bangla memunai jubo kt taman industri puchng..... mak ko lame dh kmarau mohon dsuburi sgera bg mgelakan mak ko tjebak jd placur blik kt jalan raja laut

Anonymous said... Best Blogger Tips

Politics sux

Anonymous said... Best Blogger Tips

Suruh abah ko..continue reading...

Anonymous said... Best Blogger Tips

Opah ko magsa cbul beramai umah kongsi bngla.... 9 blan mendatng abah ko lahir.... msa tu sbah ko hitam yela ank bangla.... 7ari 7 mlm opah ko mandikan air jmbsn n makan secubit taik kmbing... pas 7 ari cerah abah ko... tpu dh kturunan bangla... puth pun tetrp bangla.... jgn tnya pasepa abahko suke jubo ko....

Anonymous said... Best Blogger Tips

Aku betting RM 1 ringgit abah kau kerandut dia labuh...
Bingai copy paste komen kt blog lain...pastu paste kt sini...
Sial perangai..

Anonymous said... Best Blogger Tips

Nak citer politik bukan kt sini...
Baik ko citer kt kedai kopi kt kampung ko tu...
Ada juga org Bingai nk percaya...citer karut ko tu..sial...

Anonymous said... Best Blogger Tips

Susur telur abah ko duma bparot ksan gigitan asmara bangla msa abah ko jd gay part time kt mah kongsi.... nk pkai duet bnyk nk lahirkan ko n abah ko dlm tkejot2 x jmpa 6 bulan tau mak ko pgnrnt 7 bln... mak ko tpu abah ko.... cmfm ko ank haram... pdn muka abah koo

Anonymous said... Best Blogger Tips

Suruh abah ko pakai baju & seluar mcm stacy pastu pi Jln2 bikin heboh dekat kampung ko tu..sial...

Anonymous said... Best Blogger Tips

Abah ko raja punai kt klang....

Anonymous said... Best Blogger Tips

Ko pon Bingai...
Takat copy paste...
Buruh Myanmar pon pandai..sial..

Anonymous said... Best Blogger Tips

Ni mst bini ko type komen lpas 3 jam bjimak ngn abah ko.... keteg tangan air mazi pun duk mleleh g.... ko sebok cri gay kt fb bini ko sangap punai mjur abah ko ada...bodo piang anon sial...

Anonymous said... Best Blogger Tips

Abah ko kutip taik lembu depan rumah buat ubat gigi...
Keturunan ko..semua gigi hitam Dan bermulut busuk...
Lebih busuk dr bangkai tulis mereput...
Sial...

Anonymous said... Best Blogger Tips

Abah ko kutip taik bapak aku buat sapu zakar dia kerana lemah tenaga batin Sejak lahiriah lagi...sial...

Anonymous said... Best Blogger Tips

Ni mst mak anon sial mrapu kt blog ni pas tim punai bangla.... woi jge la mak ko kang hbes blog ni dselet pusy kembang msk ko.... anon sial anak branak ssma jo tongong...mak ko x pyh nk publish mrata.... sb mak ko janda hot pantat letup...

Anonymous said... Best Blogger Tips

Opah kau pakai kukur kelapa buat melancap akibat tk terdaya melawan nafsu seks dia yg meliar...
Hinggakan tahi lembu di bancuh utk buat minuman supplement bagi menguatkan faraj nya yg lobos..
Bingai punya bang non kunyit...
Abah kau..sial...

Anonymous said... Best Blogger Tips

Baik bjimak ngn mak ko dri keje copy2... call ur mom now.... suck my corn

Anonymous said... Best Blogger Tips

Bangla tu kan waris2 abah kau...
Sbb mak kau dulu melacur Kat rumah kongsi bangla Kat teluk intan dulu..
Tk caya ko Tanya atok dgn tok anjang kau..
Sial..

Anonymous said... Best Blogger Tips

Pussy mak ko tembam cam pau kcng metah....


Cpy paste dri blog : omg abah ko x berpunai

Anonymous said... Best Blogger Tips

Nk tnya tok anjang ko bleh..... oopsss sory lupe tok anjang ko anjing

Anonymous said... Best Blogger Tips

Opah kau tu dulu melacur tiap mlm di rumah kongsi bangla..Jgn kau tk tau pulak..
Kiah tonggek...Itu Opah kau laa dulu...
Pujaan Setiap bangla...di tempat tinggal kau...sekarang..
Tp Itu dulu...
Sekarang tidak lagi...sbb telah di ganti oleh mak kau...
Senah ronggeng...
Tak caya...ko pi kedai kopi Tanya org kampung...
Kesian kau nie...
Tk caya lagi...
Ko suruh abah kau buat pengakuan terbuka dan bertulis...
Sial...

Anonymous said... Best Blogger Tips

Kukur klapa tu abah ko jilat siang mlm sb x than seks mliar.... abah ko cm anjing la jilat2

Anonymous said... Best Blogger Tips

Anak yg lahir tu adalah kau...
Cuba tgk cermin...
Ada rupa melayu ke kau tu..
Masih tk percaya...ko Tanya tok cik pin ko..sial...
Betul aku tk tipu...

Anonymous said... Best Blogger Tips

Kiah tongek tu mak ko... adaplak opah aku ... tu la ngata org g tlis name mak ko.... mjur abah ko yg 24jm mlngok kdai kopi jimak kuat kijo mls tu x bust pgskuan..... anak branak ssma bodo msa mak ko pregnt ko dlu mak ko kaki stim pendet.... tu hampa bodooo....haha

Anonymous said... Best Blogger Tips

Tikus mana ada gay..Bingai betul ko nie...
Suruh sekolah..malas..
Masa cikgu ajar sains...ko sibuk intai tetek cikgu kau...
Skang dh Bengap mcm nie...ko nk salahkan kerajaan...
Salahkan mak kau sebab jadi escort girl..melayan bangla siang Malam...
Kesian ko bang non kunyit...
Hahahahah...

Anonymous said... Best Blogger Tips

Cik pun tu nikahkan abah ko dlu.... tpi pkwnan mak n abah ko x lama.. . Mak ko lari ikot bengali carpet.. sangap abah ko ari... maka mlancap la abah ko kt bantal tiap3 mlm slana 3 bln.... mak ko blik pas 3 bulan.... ank dlm kandgan tu ko.... abah ko hampa... abah ko mlancap n minum mani sndri tnda protes... ei bodonya sbah ko.... bacul bia bini ikot bgali cpet.... sah punai abah lu longlai

Anonymous said... Best Blogger Tips

Apa laa kau citer nie...
Nie semua citer masa ko kecik laa...
Tk caya ko tanya tok anjang ko...
Betul..
Dulu masa kecik..abah kau bg minum susu Babi..sbb sawan tangis ko Teruk Sgt...bang non kunyit...
Ko tk mengaku ckp aku pulak...
Sial laa ko...bang non kunyit...
Mak kau dulu sampai keje cuci pinggan laa kt kedai cina jual bah kut teh..
Sbb tak de duit nk beli kan lampin ko..

Anonymous said... Best Blogger Tips

Mane ko tau... ko tikus ke... mst mak ko pnah bjimak ngn tikos... pas tu salahkan abah ko punai kecik la tlur layot la... mak ko bengapsudahnya abah ko ksepian jd jantan gay layan bangla pg ptang...ksian abah ko... mak ko pun dh kne kncng tikus....hahahahahahaha

Anonymous said... Best Blogger Tips

Lepas tu nk jd citer...
Satu keluarga ko lapar...
Bapak aku bagi ko satu keluarga mkn nasi dgn sambal belacan tu..
Abah ko punya laa berterima kasih kt bapak aku..
Sbb duit gaji dia semua habis di meja Judi..
Kesian kan family kau..bang non kunyit..

Anonymous said... Best Blogger Tips

Opah ko sampai sekarang di kenali lagi sebagai pelacur di lorong2 hitam...
Baik ko pegi kutip Opah kau tu..
Takut tk sempat bertaubat...
Kesian kn family kau bang non kunyit...

Anonymous said... Best Blogger Tips

Nk aku tnye njang ko tpi anjang ko anjing.... pt abah ko suka jilat.. kukur pun di sangka pussy djilat....
Mane ada org pkai lmpin pkaii pmpers je.... tu la hdup miskn duet ke meja judi....sudahnya mak n opah ko tgadai....
Ingat jgn msin judi tau.... nnti jd cm abah anon sial... hahaha..... ko pandsi ye swan tanges minum susu babi.... pnah try ke... haha opsss lupa g dlu mak ko cte ko kcik2 swan tnges bpak ko tnsion nk tdo... sudhnya punai abah ko dlm mult ko.... opah ko ksian susu babi jd gantinya.... mujarabbb

Anonymous said... Best Blogger Tips

X pyh jd crite... blum pape brebot abah ko mjilat smbl blcan tu ngn anjing linggam.... lupa plak abah ko pjilat kukur dsangka pussy... abah ko bterma ksh nan aku... sb adiakan kukur tu kt dia... la knapa x jilat pussy kiah tonggek.... pussy bau genuak katenya.. . Mak ko mmg pgoto... ksian toj pghulu koma gara2 pussy msk ko....

Anonymous said... Best Blogger Tips

Abah kau..lg nk mampos..berjimak dalam kete dgn myanmar...pastu kantoi dgn org kampung...
Mak kau tk boleh terima hakikat...
Langsung gila...
Skrg org jumpa kt Sentul..
Meracau & merayau...pakai baju dalam Opah kau kt atas kepala buat topi..
Baik ko pergi kutip mak kau tu...
Sebelum kena langgar dgn Lori Babi..
Kesian kan family kau..

Anonymous said... Best Blogger Tips

Yea ke...
Mana ada...
Pandai2 jea buat citer...
Semua perangai jelek nie...
Abah kau yg buat laa...
Tk mengaku pulak..
Kalau kau nk tau...abah kau tu merayau2 kt pasar borong selayang cari sayur dlm tong sampah utk do buat makanan kau sekeluarga...
Kau tau tak...
Nie citer betul...aku tak tipu...
Tk caya ko tanya tok cik pin kau..sial..

Anonymous said... Best Blogger Tips

Mak ko smpai la ni org knal... kiah tongek pussy genuak.... ksian abah ko asyik mlncap n jilat kukur....bek ko pg cebok kan pussy mak ko clorox dettol buh skali.... nnti abh ko ksepian ... automati jd jantan gsy

Anonymous said... Best Blogger Tips

Siapa tk kenal kiah tonggek...
Opah bang non kunyit...
Pelacur tua menanti mati yg terkenal...
Pada zaman awal pembabitan...melacur di lorong gelap KL..
Sekarang menanti kedatangan cucu kesayangannya...bang non kunyit...di rumah penjagaan org tua sinar harapan.
Kesian kan family kau bang non kunyit...

Anonymous said... Best Blogger Tips

Driver lori babi tu abah ko... blaja x pndai mbaca apth lagi.... kje yg mpu drvr lori babi....
Kcik2 x nk blaja pasvtu kantoi bromen ngn makcik toreh gtah.... kantoi ngn org kmpn....
Satu kturunan malu suma trjun kubang babi....
Tu bg mymbung warisan drivervlori plihan abah ko... puiiih gle hina kturunan... samak samak

Anonymous said... Best Blogger Tips

Blakang pasar borong slayang ada placur tua nama dia kiah tonggek....
Ala mak ko la tu buat2 xknal....
Ni punceabah ko la mak ko jd placur....
Jd driver lori babi mane ckp...
Nafkaf bati h x bg asyik jilat kukur....
Mau x kmarau kiah tonggek eh mak ko....
X pcye tnye anjang ko ehh lupa anjang ko anjing...

Anonymous said... Best Blogger Tips

Abah ko masa umur 9 bulan..selalu kena sawan tangis..nk pulihkan..atok ko jumpa tabib apendi..setelah itu diarahkan oleh tabib apendi...hanya tahi cicak tokek saja boleh di makan oleh abah kau..
Sehinggakan sekarang...Seluruh keturunan bang non kunyit perlu di ajar utk memakan tahi cicak tokek sebaik umur memasuki 9 bulan.

Anonymous said... Best Blogger Tips

Bang non kunyit sudah Panas..
Hahahahaha..
Kesian...
Ko mmg hina...
Pancut dlm mulut anak sendiri...
Bang non kunyit lebih hina dari seekor keldai..
Kesian kau...bang non kunyit..

Anonymous said... Best Blogger Tips

Tgk pg tlis pasl mak ko lg.... wei2 sdar wei ni la akibatnya amek bnda haram... kpala x btol pg ckp mak dia placur.... bdk2 zaman skarng... udah la abahnya drver lori babi.... cmfrm haram
Mak nya placur .. double haram......
Dia pun sama sebok dtim petrol...
Udanya g mrapu ckp mak dia placur....
Akai ada ka tongonggg

Anonymous said... Best Blogger Tips

Haaa lama x dgar psl tabib apendi.... dia hbt brubat lg2 untuk yg kaki stim petrol ke pe. Aku ingat elok juga kita bwak abah ko brubat dri pnakit jilat kukur tu..... plung x la mak ko mlacur g.... nnti jembang pussy mak ko cm pau kcng merah....
Kte try ye.... dri ko skurga brendam 3x sminggu di kubng babi bek kte cube tabib apendi..... absh ko songsang

Anonymous said... Best Blogger Tips

Apa Susur Telur pulak nie...
Bodoh nye bang non kunyit nie..
Sekolah malas...
Susur pon tak tau..
Tu laa...Asyik mengintai tetek cikgu masa sekolah..dh besar bodoh mcm keldai..
Hahahaha...
Apa laa nasib kau bang non kunyit..
Kesian kan...
Hahahahah...
Baik kau tanya mak kau..
Sbb semua org dh tau ko tu anak Haram...
Apa yg ko tk percaya lg...
Baik ko call mak kau sekarang tk pon Tanya tok cik pin kau..
Bodoh laa...bang non kunyit..

Anonymous said... Best Blogger Tips

Lo mulot ko pnas abah ko pancot....
Kan aku dh kate tabib apendi bgus.... tgk la abah ko dh pndsi pncot smpai mulot ko pun dpncotnya....hahaha .... tpi abah ko cm anjing la pancot mrate2.... kne jmpa tsbib len kot.... haha..... keldau x pncot cm tu... anjing cnm abh ko yg pncot cm tu....
Ati sudah panas ...or yehhhhhhh g netek g mengek dh...haha

«Oldest ‹Older   1 – 200 of 221   Newer› Newest»

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...