Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Wednesday, 17 October 2012

OMG : Dua Buah Ferrari Berkecai Di Lebuh Raya (5 Gambar)


Macam-macam hal yang boleh berlaku di negara China. Ini adalah kejadian terbaru yang berlaku di sana. Dua hari lalu, dua buah kereta Ferrari mengalami kemalangan dan hancur berkecai. Kemalangan itu berlaku di Kilometer 10 utara Ansai, di Lebuh Raya Shaanxi Baomao.

Pada mulanya, keadaan di lebuh raya itu basah kerana hujan turun. Sebanyak 10 buah kereta Ferrari sedang konvoi bersama-sama melalui lebuh raya itu. Tetapi, dua kereta Ferrari dari kumpulan itu telah terbabas dan berlanggar antara satu sama lain.

Keadaan kedua-dua kereta itu hancur dan sebahagian enjinnya sudah tercabut dan tercampak di atas jalan raya.





p/s : Ferrari made in China kot... hancusss... 

Sumber : Here

17 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

hehe.aku first.jejaka johor.

Anonymous said... Best Blogger Tips

Perrghh.. Made in china pe bro,tgk tul2,safety zone dia selamat.driver n passenger area intact coz rollcage dia brkesan even enjin,depan hancur..klu proton..lu fkr la smdri..huhuhu..

Anonymous said... Best Blogger Tips

awek JB...

Anonymous said... Best Blogger Tips

aku pondan JB..

Anonymous said... Best Blogger Tips

gay jB..

Prince of Noob said... Best Blogger Tips

kereta mahal langgar hancur gak... kalau byk duit beli je la kereta kebal

Anonymous said... Best Blogger Tips

aku babi johor

Anonymous said... Best Blogger Tips

xpyah nk bnding ngan proton sngt la.kreta jnis ape pn kalo da eksident nk hncur, hncur gak.ske sngt nk kondem brang negara sndri.buat mlu je la

Aku_skandallxxx said... Best Blogger Tips

puih...setakat ferrari aku x heran....aku ada 10 bijik kat rumah.....kat kampung plak ada 3 bijik.....haritu, aku bagi awek aku 2 bijik......dan skg, aku dpat lgi 5 bijik smpena hari jadi aku yg ke-13 tahun......tapi semua tu kereta mainan je....huhu.....



Btw i'm gay from johor bharu and all people in johor bharu are gay.....

Aku_skandallxxx said... Best Blogger Tips

i love johor a lot.....ahhh......ahh.......ahhhhh.......

Anonymous said... Best Blogger Tips

awek aku orang johor

Anonymous said... Best Blogger Tips

standard la... carbon fiber... ringan... tp klw berlangggar memng pecah terus.... xder kemek2 cm keta biasa.... admin x pernah tgk f1 pe.... asal jahanam jer... barang china... xtau ker.. sebenar nyer barang china ada yang lagi bermutu.... yang sampai kat malaysia 2 sume gred c... gagai na~~~

Anonymous said... Best Blogger Tips

ferari yg exciden, proton dapat nama. itulah namanya bodoh sombong tak boleh diajar. asyik salahkan org lain. takde kaitan plak tu.

sekian,
ameba

Anonymous said... Best Blogger Tips

hancoq leboqqq...

Anonymous said... Best Blogger Tips

klau ploton..keta dan orngnya sekali hancurrr...hahaha

bodooooo plotong

dan said... Best Blogger Tips

pttnye kena bangga dgn proton bkn semua negara mampu kuarkn kenderaan sendiri....
bersih 3.0..hahaha...or bersheet 3.0 anuar gay..

Anonymous said... Best Blogger Tips

My mom's Mercedes severely damaged when it got into Wira, on the side of it were mashed up.

Nothing can save the car when it comes to momentum. Say goodbye to anysort of high tech safety mechanism.

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...