Kongsikan Entri Kami

Monday 15 October 2012

Serius : CupCake Yang Paling Berbahaya Di Dunia (4 Gambar)


Cupcake ini mungkin kelihatan seperti cupcake yang diperolehi daripada kawasan yang berlaku kejadian jenayah ganas, dan ia merupakan salah satu idea di sebalik pembikinan cupcake Dexter dari Magnolia Bakery.

Magnolia Bakery merupakan kedai membuat kek dan roti yang telah ditugaskan oleh saluran TV, Showtime untuk membuat kek bagi meraikan penyiaran Musim ke-7 cerita pembunuh bersiri, Dexter.

Cupcake yang dihiasi dengan serpihan kaca dan darah Velvet merah yang telah dihidangkan pada majlis khas di Grand Central Terminal Vanderbilt Hall telah diselaputi dengan celupan sirap merah bagi menyerupai kesan darah.

Serpihan kaca yang terdapat pada cupcake berkenaan hanyalah kaca yang diperbuat daripada gula dan tidak akan merobek mulut anda pada gigitan pertama...Tapi, beranikah anda untuk mencubanya?

Malangnya, kek ngeri tersebut tidak akan dijual kepada umum dimana seseorang itu mungkin akan memberi kesan trauma yang hebat kepada kanak-kanak di bawah 6 tahun apabila menjadikan kek tersebut sebagai hadiah hari jadi kelak.




p/s : Gula je rupanya... 

Sumber : Here

5 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

bwh aku bangang

Prince of Noob said... Best Blogger Tips

yg tulis ni ada awek cantik dan hot... eh aku la tuh

Anonymous said... Best Blogger Tips

klu letk kaca btol pn mcm lh dorg perasan

Anonymous said... Best Blogger Tips

lau letak bulu cipap pon ok gak ni..bukan sape perasan pon..hahahaha

Anonymous said... Best Blogger Tips

kalau cupcake yg ade pisau katatas 2aku nak makan sbb comel and yummy!!

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...