Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Friday, 19 October 2012

WTF : Model Terkenal Indonesia Ditahan Memandu Separuh Bogel & Rempuh 7 Pejalan Kaki (6 Gambar)


JAKARTA — Seorang model terkenal Indonesia, Novie Amelia ditahan setelah kereta Honda Jazz yang dipandunya merempuh sekumpulan pengguna jalan di sepanjang Jalan Gajah Mada, Ketapang di sini beberapa hari lalu. Lebih mengaibkan, ketika ditahan, dia dalam keadaan separuh bogel.

” Dia seolah-olah berada dalam keadaan tertertekan, hanya pakai baju dalam.

” Bila disuruh pakai baju, dia juga tidak mahu,” kata Kepala Unit Laka Lantas Polres Jakarta Bara, Ajun Komisaris Rahmat Dalizar.


Rahmat menambah, gadis berusia 25 tahun itu juga pernah terlibat dalam kemalangan jalan raya minggu sebelumnya. Rahmat berkata, dia yang memandu dari arah pusat bandar kira-kira dari arah kota kira-kira pukul 5 petang pada mulanya melanggar seorang peniaga kopi bermotorsikal berhampiran sebuah lampu isyarat.

Selepas itu, Novie melanggar pula seorang lagi lelaki dan seorang anggota polis di kawasan yang sama. Tidak cukup dengan itu, Novie merempuh pula beberapa orang pengguna jalan raya yang lain. Ketika dibawa ke balai polis, Novie mengamuk dan berteriak. 

Dia kini sedang disiasat kerana disyaki memandu dalam pengaruh dadah. 
 p/s : Muka je catik tapi...(sila sambung ayat ini dengan satu perkataan sahaja)

Sumber : Here

18 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

yahooo anakanda first lg!!!!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

muke cantik tp giler

Anonymous said... Best Blogger Tips

bangang!

Aku_skandallxxx said... Best Blogger Tips

sapa tak FAP, dia gay macam admin.....


FAP FAP FAP!

Anonymous said... Best Blogger Tips

..bongok

Anonymous said... Best Blogger Tips

polis pakaikan seluar, tapi dah kongkek sama dia dlu. sedap woooo, pedulik ape aku dia gila... yang penting, ketat, body boleh jilat sampai puas

Anonymous said... Best Blogger Tips

bodoh censored!

Anonymous said... Best Blogger Tips

bitch!

thehellwiththeworldtoday-_-1st said... Best Blogger Tips

cantik!

Anonymous said... Best Blogger Tips

muke je cantik tapi barang kecik

Anonymous said... Best Blogger Tips

takde tapi2...fap kan je

ben xii said... Best Blogger Tips

cantik ke

mr.fapson said... Best Blogger Tips

fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap

Prince of Noob said... Best Blogger Tips

byk tul posting2 separa lucah... takpa layan je lah... btw kenapa model tu pakai lingerie sahaja?

PiSCes Za said... Best Blogger Tips

untungnya polis2 tu leh tgk free je

Anonymous said... Best Blogger Tips

bodol

Anonymous said... Best Blogger Tips

muka cantik tp pergh!

Anonymous said... Best Blogger Tips

oo kes kawan pedajal taruk ecstacy dalam minuman dia...tangkap kawan tu sekali pak polisi

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...