Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Thursday, 18 October 2012

Cool : Ramit Raghaw, Bapa Paling "Power" Di Dunia (12 Gambar)

Ramit Raghav adalah seorang petani India yang berusia 96 tahun dan dia sedang bergembira kerana dia baru sahaja mendapat anak kedua selepas 2 tahun. Yang menariknya, dia mendapat anak pertama pada usia 94 dan isterinya berusia 52 tahun. Kini pada umur 96 tahun, dia mendapat anak kedua walaupun doktor  masih tertanya-tanya samada perkara seperti ini adalah benar atau tidak. Dia mengekalkan diet yang sihat untuk memastikan kesihatannya terjaga. Dia juga mengaku yang dia dan isterinya melakukan seks 3 hingga 4 kali semalaman.  

12 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

dasyhat giler kata awie dlm film antu kak limah....

Anonymous said... Best Blogger Tips

nice one !
gua tua2 nnt cmni gak .. barang mesti kena power baiii

Anonymous said... Best Blogger Tips

diet yg sihat mendenye...isap rokok

Prince of Noob said... Best Blogger Tips

hebat pokcik tua ni... walau bini gigi rongak pun masih lagi sayang bini... tak macam orang sekarang, bini masih lawa pun cari lagi pompuan lain kat luar

Anonymous said... Best Blogger Tips

nak biskut?

ben xii said... Best Blogger Tips

boleh tegak lagi rupanya ,ohsem lah atuk . cookies nyum nyum

Anonymous said... Best Blogger Tips

allah maha kuasa..apa yang nak dipelikkan??
anakJIN

PiSCes Za said... Best Blogger Tips

alamak.. melakukan seks 3 hingga 4 kali semalaman, then after 2 tahun baru membuahkan hasil balik. hrmm.. hebak!

Anonymous said... Best Blogger Tips

kenapa gigi bini dia rongak? jawabnya.......

Anonymous said... Best Blogger Tips

orang keje kat ladang macam dia memng la sentiasa sihat..lagipun pak cik tu dok kt kampung je bertmbh sihat la..power2

Anonymous said... Best Blogger Tips

yo'o o je dia buat seks 2 3 kali semalaman.. kimak ko admin

Ziera Clara Basar said... Best Blogger Tips

hehhehehe

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...