Utama

Utama 2

Geng Stress

TAWARAN HANGAT!!

BANNER UTAMA (728X90) = RM200/ sebulan



BANNER+IKLAN TEKS +ENTRY- RM250/ SEBULAN


REVIEW / ADVERTORIAL - RM50


APA TUNGGU LAGI?? SILA EMAIL


akustress3@gmail.com


Kongsikan Entri Kami

Wednesday, 17 October 2012

Serius : Gambar Terbaru Transgender Thailand, Nong Poy (11 Gambar)


Mungkin korang dah kenal dengan mamat @ minah ni. Kami pernah post pasal dia ni dulu. PAda umur 17 tahun, dia telah menukar jantina menjadi seorang wanita dan sejak itu dilabel sebagai transgender paling cantik di Thailand. Setuju? 










Nong Poy dan balak beliau

p/s : Wahai jantan-jantan sekalian, sila beruangkan dalam minda korang bahawa Nong Poy ni jantan. Jika korang terpikat, itu adalah songsang! Sekian.. 

Sumber : Here

26 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

cam harem

Anonymous said... Best Blogger Tips

g mmpos jnji leh

fap..fap..fap..fap..fap..fap..fap..fap..fap..fap..fap..fap..fap..fap..fap..fap..fap..fap..fap..fap..fap..fap..fap..fap..fap..fap..fap..fap..fap..fap..fap..fap..fap..fap..fap..fap..fap..fap..fap..fap..fap..fap..fap..fap..fap..fap..fap..fap..fap..fap..fap..fap..fap..fap..fap..fap..fap..fap..fap..fap..fap..fap..fap..fap..fap..fap..fap..fap..fap..fap..fap..fap..

Anonymous said... Best Blogger Tips

cantik pda pandngan manusia tp tak cantik pada pandangan penciptaNYA....

Anonymous said... Best Blogger Tips

sgt cantik..lelaki pun blh terpikat

ayeem comel said... Best Blogger Tips

ini kali yg ke 111X aku terpikat pada kecantikan seseorg.....oh so sweet

Anonymous said... Best Blogger Tips

sila beruangkan dalam minda korang.....???
auummmm....

Anonymous said... Best Blogger Tips

memang cantik..tungga kene seksa kat neraka je lagi

Anonymous said... Best Blogger Tips

giler babi cantik la sial!!!!

Prince of Noob said... Best Blogger Tips

arghhh tidak apsal la cun sangat bapok ni... must... not.... fapp...

Anonymous said... Best Blogger Tips

Good Guys Go To Heaven, Bad Guys Go To Pattaya

Anonymous said... Best Blogger Tips

Nak cari awek kt malaysia mcm ni memng xdapek la...ni kalau bogel pedang dh potong...abng sental kuikuiu

Anonymous said... Best Blogger Tips

hahahaha , woi jantan2 mula lah nak fap2 . dengan bapok pun korang fap fap kan . aduhaiii xD . alahai , kecantikan dia sementara jeh dekat neraka nanti buruk juga :/

Sayidah Nafisah Ruslan said... Best Blogger Tips

macam perempuan betull cantik sangat :)

Anonymous said... Best Blogger Tips

pergh ayat orang atas ni..mcm pernah pergi neraka

Aku_skandallxxx said... Best Blogger Tips

woi, untuk pengetahuan korang................................................................................................................dragon ball ada 7 biji....


Btw, nong poy ni awek aku....sekian.....

qhayra amira said... Best Blogger Tips

OMG~~ boyfrend dia hensem la....nape terpikat dgn dia..terpikat la dgn aku....!!!!!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

nak biskut?

Anonymous said... Best Blogger Tips

mcm manalah suara dia bila dia bcakap!!!!
merdu ka garau~~

Anonymous said... Best Blogger Tips

Baler

Anonymous said... Best Blogger Tips

pergh.. berderau darah jantan aku siot..

Anonymous said... Best Blogger Tips

gamba last ade love bite!! wahoo!!

ilyiana adi said... Best Blogger Tips

Wahhh aku trpikat dgn kecantikan dia .. Gulp

Anonymous said... Best Blogger Tips

aku jatuh cinta pada kecantikan dia..sangat cantik.....
ni kalu soh wat handjob, sekejap ja rasanya

Anonymous said... Best Blogger Tips

cantik tapi tak real . saper yang suke barang tak tulen boleh beratur.

Ady Prestorika said... Best Blogger Tips

kalau lah dia jadi lelaki sejati balik, mesti bekocak jiwa aku.... rugi je

Anonymous said... Best Blogger Tips

b

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...