Utama

Utama 2

Geng Stress

TAWARAN HANGAT!!

BANNER UTAMA (728X90) = RM200/ sebulan



BANNER+IKLAN TEKS +ENTRY- RM250/ SEBULAN


REVIEW / ADVERTORIAL - RM50


APA TUNGGU LAGI?? SILA EMAIL


akustress3@gmail.com


Kongsikan Entri Kami

Saturday, 27 August 2011

OMG : Semakin Ramai Gadis Asia Bercinta dengan Lelaki "Oversea" (8 Photos)

Memang tak salah bercinta dengan orang luar negara, cuma satu persoalan yang timbul di sini, kenapa kebanyakkannya yang kita nampak Gadis Asia yang Bercinta dengan Lelaki "Oversea" tetapi yang sebaliknya memang jarang ditemui. Kalau tak percaya, pergi kat IPTA/IPTS negara kita dan tengok sendiri kebanyakan gadis tempatan bercinta dengan lelaki seperti dari Europe dan Asia Tengah. Kenapa jarang lelaki tempatan bercinta dengan gadis 'oversea'?

chinawhis
Read More.. "OMG : Semakin Ramai Gadis Asia Bercinta dengan Lelaki "Oversea" (8 Photos)"

OMG : Apabila Binatang Pandai Mencuri (10 Photos)

Kita bukan saja perlu berhati-hati dengan manusia tetapi juga binatang. Apabila mereka mengambil apa-apa dari kita, kita bukannya boleh mendakwa mereka. Contoh semasa admin belajar di salah sebuah IPTA, memang setiap hari monyet masuk ke dalam mencuri makanan dan juga baju dalam. Pelik tetapi benar. 

 
stomp
Read More.. "OMG : Apabila Binatang Pandai Mencuri (10 Photos)"

Berita : Penjara 25 Tahun Kerana Rogol Lebih 100 Wanita


SANTA CRUZ – Mahkamah Bolivia menjatuhkan hukuman penjara 25 tahun ke atas tujuh anggota sebuah pertubuhan konsevertif kristian, Mennonite  selepas didapati bersalah merogol lebih 100 wanita, dalam skandal yang mengejutkan negara berkenaan.

Lapan lagi anggota kumpulan itu dihukum penjara 12 setengah tahun kerana membekalkan sedatif yang digunakan bagi memukau mangsa dan keluarga mereka.

Mahkamah dimaklumkan tertuduh menggunakan sedatif tersebut, yang diperbuat daripada sejenis tumbuhan untuk disemburkan ke dalam rumah mangsa melalui tingkap pada waktu malam sebelum merogol wanita dan kanak-kanak. Mangsa paling muda berusia sembilan tahun.

Menurut peguam masyarakat di kawasan berkenaan, Oswaldo Rivera, jumlah sebenar mangsa rogol tidak diketahui kerana ramai yang takut untuk tampil ke depan, bimbang dipinggirkan komuniti berkenaan.

Katanya kira-kira 150 orang tampil memberikan bukti, namun beliau percaya 150 mangsa lagi terlalu malu untuk memberikan kenyataan.
Ini kerana mereka bimbang tidak akan mendapat suami sekiranya perkara itu terbongkar. Ini kerana hubungan seks sebelum berkahwin dilarang dalam masyarakat berkenaan.

Dalam pada itu, pendakwa raya Freddy Perez berkata, kejadian itu terbongkar selepas salah seorang warga emas mengesyaki sesuatu apabila salah seorang tertuduh sentiasa lewat bangun setiap hari.
Berikutan itu, dia mengambil keputusan untuk mengintipnya dan alangkah terkejutnya dia selepas melihat tertuduh terjun daripada tingkap di rumah salah seorang mangsa.

Tertuduh turut mengancam bapa mangsa supaya tidak membongkarkan kegiatan mereka.


Sumber: MyNews


Read More.. "Berita : Penjara 25 Tahun Kerana Rogol Lebih 100 Wanita"

Cool : Ibunya Kurangkan Berat Supaya Mampu Peluk Anak (5 Photos)

Seorang ibu yang obses telah berusaha untuk kurangkan berat badannya kerana dia tak mampu untuk memeluk anaknya. Dia telah menjalani diet yang teratur dan mula bersenam. Selepas enam bulan dia berjaya kurang berat dari 114 kg kepada 51 kg. 

izismile
Read More.. "Cool : Ibunya Kurangkan Berat Supaya Mampu Peluk Anak (5 Photos)"

Cute : Kisah Hidup Tiga Ekor Anjing Dari Kecil (6 Photos)

Tiga ekor anjing itu telah bersama dari kecil sehingga mereka besar pun masih bersama.

asiantown
Read More.. "Cute : Kisah Hidup Tiga Ekor Anjing Dari Kecil (6 Photos)"

Cute : [Video] Kisah Seekor Anjing yang Taat dengan Tuannya di Iowa

Seekor anjing terlantar di tepi keranda tuannya John Turnilson (US Navy SEAL) sepanjang pengembumian tuannya. Anjing tersebut langsung tak inigin bergerak sepanjang majlis terebut sehingga ianya berakhir. Tuannya seorang tentera meninggal selepas nahas dalam nahas Helikopter di Afghanistan minggu lepas selepas mereka diserang hendap oleh TAliban.

izismile
Read More.. "Cute : [Video] Kisah Seekor Anjing yang Taat dengan Tuannya di Iowa"

OMG : Himpunan Video Yang Awesome!!


Video di bawah ini adalah kompilasi perkara-perkara hebat yang dilakukan oleh orang dari seluruh dunia.. Jom kita tengok.. Layan~~



Sumber: Witty


Read More.. "OMG : Himpunan Video Yang Awesome!!"

Info : Bahaya Duduk di Atas Wallet

Kebanyakan lelaki memang suka duduk dengan dompet berada di poket belakang. Mungkin ada jugak segelintir kaum wanita pun buat macam ni. Tapi korang mesti tak sedar yang duduk di atas dompet ini adalah bahaya untuk kesihatan korang. Nak tau kenapa?? Baca ni..
  • Dompet/wallet anda boleh menyebabkan sakit yang teramat sangat pada belakang dan punggung anda dan ia juga membawa sakit sampai ke kaki
  • Duduk di atas dompet/wallet selama berjam-jam lamanya setiap hari boleh memampatkan saraf sciatic yang mengalir di bawahnya beberapa otot piriformis dan membawa kepada sindrom piriformis, sakit pinggang & sciatica.
  • Dompet/wallet bertindak sebagai baji yang memaksa pelvis, tulang belakang dan tubuh lari daripada alignmentnya.
  • Sepertimana anda tidak akan duduk di atas batu untuk tempoh masa yang panjang, anda juga tidak harus duduk di atas dompet/wallet anda.
  • Sesiapa yang memandu lebih daripada setengah jam duduk di atas dompet/wallet, mereka berpotensi untuk mendapat sakit sciatica atau belakang.

Jadi untuk mengelakkan masalah ni daripada berlaku, korang letak la wallet tu kat poket depan..walaupun tak selesa, tapi at least korang tak duduk atas wallet. Atau korang boleh keluarkan wallet tu before korang duduk..tapi make sure letak wallet tu kat tempat yang selamat..


Sumber: Aby


Read More.. "Info : Bahaya Duduk di Atas Wallet"

WTF : Meniru Gaya StockPhoto, Planking yang Terbaru (14 Photos)

Stockphoto merupakan satu laman yang menjual pelbagai gambar di seluruh dunia. Tetapi orang ramai cuba meniru gaya dalam Stockphoto. 

izismile
Read More.. "WTF : Meniru Gaya StockPhoto, Planking yang Terbaru (14 Photos)"

Cool : PhotoRealistic, Lukisan Kelihatan Seperti Foto HD (10 Photos)

Sekumpulan Artis pakar PhotoRealistic, Roberto Bernardi, Eric Christensen dan Steve Mills telah menghasilkan pelbagai lukisan yang kelihatan seolah-olah foto HD yang kita ambil menggunakan DSLR. Memang Cool!!!

asiantown
Read More.. "Cool : PhotoRealistic, Lukisan Kelihatan Seperti Foto HD (10 Photos)"
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...