Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Monday, 15 October 2012

Serius : Spike Bra Untuk Wanita-Wanita Brutal & Ganas (8 Gambar)


Kepada wanita yang sukakan benda-benda tajam, bolehlah cuba spike bra ni. Bukan sahaja tajam, malah dapat menghalang dari kaki-kaki cabul dari mencabul kehormatan anda. Akan tetapi korang haruslah berhati-hati ketika menyusukan anak bagi yang mempunyai anak kecil. Jangan sampai kepala bayi korang di'spike'kan. Harganya cuma US$ 35.50 boleh dibeli di sini [link].

p/s : Bagi pendapat sikit wahai kaum wanita... 

Sumber : Here

8 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

1st !!!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

Alat utk elak perogol..hehe

Prince of Noob said... Best Blogger Tips

wow so kinky... tapi tak dapek nya nak elak perogol, kalau perogol nak rogol dia sentap je tali bra tu takdenya dia sengaja nak pegang benda tajam2 tu

Anonymous said... Best Blogger Tips

Baik pakai kulit durian jer,jimat skit

Anonymous said... Best Blogger Tips

aku sebagai perogol ,lansung tercabar dgn menatang neh! apehal cabut je tali bra tu...

mr.fapson said... Best Blogger Tips

wow ganaz..i like...
fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap

Anonymous said... Best Blogger Tips

takde motif elak perogol aih... rogol target lubang bawah tu..

sekian,
ameba

Anonymous said... Best Blogger Tips

stailo...!! i likes.

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...