Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Friday, 19 October 2012

WTF : Pekerja 7-Eleven Bermesra Dalam Kedai 7-E (3 Gambar)

Pekerja 7-Eleven Bermesra Dalam Kedai 7-E.
Kes ini berlaku di Singapura di mana pekerja sini bercium dan berpeluk dengan pasangannya. Mereka melakukannya di tempat semua manusia boleh lihat dari luar. 



7 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

yippie..yippie...

Terima kasih Ibu.. :-)

ben xii said... Best Blogger Tips

sweet la mereka

Prince of Noob said... Best Blogger Tips

bodoh nak beromen pun agak2 la takde tempat lain ke

PiSCes Za said... Best Blogger Tips

budget x de orang nampak daripada luar ke apa..

Anonymous said... Best Blogger Tips

aku scandalxxxa ... nma kaw pon lebey kurank org yg dahagakan sex le ,,, tak salah nak nasehatkan admin niy tpi kaw nama pon ta betol , pa cite bro ?

Anonymous said... Best Blogger Tips

Singaporean Style

maya amira said... Best Blogger Tips

msti time tu tgah mlm or b4 subuh...n diorang pkir x kan ada org tgok....

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...