Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Saturday, 20 October 2012

Sadis : Kemaluan Wanita Dikunci Dengan Mangga Oleh Suami (2 Gambar)


Seorang wanita yang dikenali sebagai Sitabai Chouhan dikejarkan ke Hospital Maharaja Yashwant Raoin di Indore India kerana cubaan membunuh diri. Beliau cuba membunuh diri dengan memakan racun tikus. Semasa beliau cuba dirawat pihak hospital menemui sebuah mangga yang mengunci kemaluan beliau. Yang mengerikan disini ialah mangga tersebut mengunci kemaluan beliau melalui lubang yang ditebuk secara terus melalui labia milik Sitabai.

Setelah disoal siasat Sitabai memberitahu pihak hospital suami beliau Sohalnal Chouhan (38) mengunci beliau sejak empat tahun yang lalu. Setelah ditahan pihak polis Sohalnal berkata beliau melakukan kuncian ini kerana mengesyaki si isteri akan mencari lelaki lain ketika beliau tiada rumah.

Beliau mengaku akan mengunci kemaluan isterinya pada waktu pagi dan hanya akan membukanya pada waktu malam selepas pulang dari kerja. Sebuah kunci ditemui didalam sarung kaki beliau ketika pemeriksaan polis didapati dapat membuka mangga yang terletak pada kemaluan Sitabai. Alasan yang diberikan oleh Sohalnal ialah di dalam keluarga beliau sudah ada beberapa kes si isteri curang kepada si suami dan beliau hanya mahu memastikan perkara yang sama tidak berlaku kepada beliau.

Pasangan ini sudah mempunyai lima orang anak dan Sitabai Chouhan cuba membunuh diri kerana tidak mampu menahan si suami dari mencabul kehormatan anak perempuan sulung mereka. Sadis! Sohalnal Chouhan kini menanti untuk dibicrakan atas kesalahan mencederakan isteri beliau.




p/s : Giler ah... laki dia ni patot mampos.. 

Sumber : Here

9 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

Cis..dasar lelaki murahan..perempuan tu pulak terlalu lemah! benci perempuan lemah!

Anonymous said... Best Blogger Tips

bangla BABI!!!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

aku pon benci anon yang cakap perempuan semacam itu lemah ! dia mana ada daya nak lawan bro...

Prince of Noob said... Best Blogger Tips

hmmm dah baca kat blogserius

monkey king said... Best Blogger Tips

admin?? bahasa melayu admin ok ker???
ketika ker @ ketiak

Anonymous said... Best Blogger Tips

bongokkk
tak bagi isteri curang
yang kau nak cabul anak sendiri
tu ape hal??? bongokk

maya amira said... Best Blogger Tips

dia nk isteri dia setia..tp dia sendiri yg nk curang...nk cabul anak sendiri lg tu...wth...

Anonymous said... Best Blogger Tips

kafir laknat!!!

firuz shah azman shah said... Best Blogger Tips

Benci yogeesh

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...