Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Tuesday, 16 October 2012

Serius : [Video] Datuk Seri Najib Dimalukan Oleh Pelajar Sekolah Rendah Di Kiaramas?

Dengar kata, dalam sebuah program di Sekolah Kebangsaan Kiaramas Kuala Lumpur, Najib Razak secara spontan dimalukan oleh pelajar sekolah itu. Ini menunjukkan bahawa Najib Razak tidak tahu 3 asas pengkelasan Najis Muhafafah (ringan), Mutawasitah (pertengahan) dan Mughalazah (berat).

Ini apa yang berlaku...

Apabila ditanya oleh budak sekolah rendah bolehkah Dato Seri memberikan contoh Najis Mughalazah? Najib Razak terpinga-pinga dan cuba mendapatkan bantuan daripada Timbalan Perdana Menteri, Muhyiddin Yassin di sebelahnya.


Malangnya Muhyiddin Yassin juga tidak dapat menjawab. Akhirnya salah seorang pelajar sekolah rendah itu terpaksa mencadangkan jawapan
babi bagi membantu Najib menjawab soalan tersebut.

Kalau kita lihat, pelajar yang memberikan soalan tersebut sudah terlebih dahulu menyebut contoh anjing sebagai najis Mughalazah, namun bila diminta memberikan satu lagi contoh di bawah pengkelasan najis berat ini Najib masih terpinga-pinga.

Video ada di bawah ini :






57 comments:

hyemynameisrasyid said... Best Blogger Tips

kamu tak tau apa2 pasal najis., balik belajar lagi!
-uncle Letop

Anonymous said... Best Blogger Tips

hai..

Anonymous said... Best Blogger Tips

hoh!!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

mcm ni nk pimpim org islam, benda asas ni pn enth ke mane

Anonymous said... Best Blogger Tips

Die sebenarnye nk sebut bik mama n c4...terkelu lidah mmb

Anonymous said... Best Blogger Tips

hahahaha....aku harap dia kalah dlam pilihanraya nti..aku nk pkr jd pemimpin aku xmaw babi nie lagi.....da la bodoh...sma ja ngn pnyokong dia... bodo piang!!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

errrr malu tak ekk??

Anonymous said... Best Blogger Tips

kacau pala...

Anonymous said... Best Blogger Tips

anonymus 15.36
pkr pun sama gok... ce tanya si dsai korang tu... konform terpinga-pinga gok.... wth....

Anonymous said... Best Blogger Tips

aku ni xde la hardcore sgt ngn politik, tapi klu bab senang mcmni pun tak tau..sgt memalukan, rse mmg tak layak jadi pemimpin..

Anonymous said... Best Blogger Tips

diri dngn bini sndri pon xleh nak jaga... lagi mau jaga negara ka? pi jaga neraka la lg baik...

naik giler rasanya... said... Best Blogger Tips

haiya,KENAPALAH HARGA MAKANAN MAKIN NAIK, TP HARGA HP PULAK MAKIN TURUN... GOV BAGI 200 RINGGIT TU UNTUK BELI HP... ALAMAT SMUA ORG MAKAN HP JER LAH... HAIYO... SAKIT KEPALA BILA PIKIR SMUA NI... BAJET PUN LARI.. PEMIMPIN KTA NI MCM MUSANG HITAM, CEKIK RAKYAT GUNA 1 MALAYSIA... RAKYAT SEMAKIN SENGSARA...BELUM SAMPAI 2019 KTA DAH NAK BANKRAP... SKRG NI BERITA DAH SEMAKIN BERLELUASA...NAJIB..OH NAJIB...KO NI NAK JADI LINTAH KER?? KAMI NI ORG MISKIN... MANA DPT NAK SUPPORT SMUA TU.... U KASI ELECTRIK PUN NAIK... :( SO..SAD LOL...

Anonymous said... Best Blogger Tips

aku tak tau knape aku tak mcm tak sanggup tgk clip ni, mgkin sbb takut melihat kebodohan yg agak nyata org yg memimpun mesia ni.

tgk? tak tgk?

Anonymous said... Best Blogger Tips

@Anonymous

tgk, takut sngat smpai bnyk sangat typo aku tulih

Anonymous said... Best Blogger Tips

jelas kelihatan..muka Najib nmpak cuak n rase malu..."Bolehkan saya bagi 1 cadangan,iaitu BABI"...ha3

Anonymous said... Best Blogger Tips

ini bukan dimalukan la.....knapa la kmu semua ni nk malukan pemimpin negara sendiri...???ingat senang ke nk mgurus sebuah negara???kmu ni sbuk kritik je lebih tp HABUK PUN TARAAAAKKK

Adawiyah Hamdan said... Best Blogger Tips

"Terime kasih hafiz! BAGUS!"

Anonymous said... Best Blogger Tips

busuk2 pm kita pon hidup kita bagus skrg ni.. kalo pembangkang blm tau lg teruk atau lg baik.. kalo setakat cakap je semua org blh.. nak tnggu trgadai sana sini baru nak sesal..

Anonymous said... Best Blogger Tips

Kita amalkan demokrasi. Jadi kita berhak nak pilih siapa jadi pemimpin. Siapa yang tak layak kita tolak tepi, yang layak kita pilih. Orang yang buta je nak manusia yang tak layak jadi pemimpin. Kau sedar ke kerajaan skrg la byk mengadai sana sini.
Memang jadi pemimpin negara tidak mudah, oleh itu hendaklah orang yg benar2 layak yang memimpin. Kita tidak tahu pembangkang lebih baik atau tidak, namun kita dah tahu kerajaan skrg mmg tidak baik, kita kena cuba dulu baru tau. tak ok kita tukar la pula. Tu pun nak kena ajar ke?

Anonymous said... Best Blogger Tips

Pencacai detected..hahaha..aku sumpah kau bodoh

Anonymous said... Best Blogger Tips

DAP ANTI ISLAM,PAS PAK TURUT DAP,PKR PEMIMPIN PELIWAT
DAP ANTI ISLAM,PAS PAK TURUT DAP,PKR PEMIMPIN PELIWAT
DAP ANTI ISLAM,PAS PAK TURUT DAP,PKR PEMIMPIN PELIWAT
DAP ANTI ISLAM,PAS PAK TURUT DAP,PKR PEMIMPIN PELIWAT
DAP ANTI ISLAM,PAS PAK TURUT DAP,PKR PEMIMPIN PELIWAT
DAP ANTI ISLAM,PAS PAK TURUT DAP,PKR PEMIMPIN PELIWAT
DAP ANTI ISLAM,PAS PAK TURUT DAP,PKR PEMIMPIN PELIWAT
DAP ANTI ISLAM,PAS PAK TURUT DAP,PKR PEMIMPIN PELIWAT
DAP ANTI ISLAM,PAS PAK TURUT DAP,PKR PEMIMPIN PELIWATDAP ANTI ISLAM,PAS PAK TURUT DAP,PKR PEMIMPIN PELIWAT
DAP ANTI ISLAM,PAS PAK TURUT DAP,PKR PEMIMPIN PELIWAT
DAP ANTI ISLAM,PAS PAK TURUT DAP,PKR PEMIMPIN PELIWAT

Anonymous said... Best Blogger Tips

MAT SABUN SUKA MAKAN BABI

thehellwiththeworldtoday-_-1st said... Best Blogger Tips

"kami akan menerangkan tentang najis"

GIler EPIC!

Anonymous said... Best Blogger Tips

korang dengar ke najib cakap? dan wajib ke dia jawab? budak tu cakap nak terangkan najis..biar budak tu terangkan lah.

serupa korang gi dengar tukang jual ubat, pong pang pong pang last2 tanya kita soalan. ada ke kita jawab? kita tgk kiri-kanan jugak... "eh aku kena jawab ke" jugakkk... angguk2 bila tukang ubat tu jwb sendiri..jugakkkk.
so sama la.

itu pun kecoh? punya nak cari jln jatuhkan org? cara lain please..

sekian,
ameba

ben xii said... Best Blogger Tips

anon atas aku kempunan biskut

AKIEM said... Best Blogger Tips

Pelbagai kepala.. pelbagai ragam... tapi aku suka contoh jual ubat tu hehehe... ada betulnya...

Anonymous said... Best Blogger Tips

sume nk condemn kt pemimpin...weh,cukup bgs la ngn inisiatif krajaan utk bntu rakyat msia....tu pkatan rakyat,de ke tunai kn janji dy...tu si anuar ibrahim np nk support org yahudi yg perlekeh kn islam...??hoi...jgn nk bangga sgt ngn org mcm tu yg lgsg xmcerminkn diri sdri....harap je ats nm islam tp yg nyata nye mntk bantuan n sokongan org yahudi....siyes aku xkn hormat org yg mmpertahan kn org yahudi yg mgutuk islam....

Anonymous said... Best Blogger Tips

haiya..pasal politik smua nk kondem..kalau bgus sngt pi la jd pemimpin..ckp anuar ibrahim support yahudilah nilah tulah..pasti ke kerajaan x support yahudi??..kalau g2 knape x sekat Facebook,DELL,McDonald,KFC,LOREAL,Starbucks, Nestle,AMD n mcm2x lg syarikat yahudi??..

Anonymous said... Best Blogger Tips

taik korang semua najis berat.

Anonymous said... Best Blogger Tips

xder topik lain ke nak trang selain tajuk najis????pemimpin datang ko suh bebudak tu cite pasai najis???ape blaja kat skola pasai najis jeke?punyerla byk topik len, najis gak dorang pilih nak terang kat najib...memalukan..pelik aku la...

Anonymous said... Best Blogger Tips

budak sekolah rendah lbh tau..pak jib kite x blajar bnde najis2 ni kt sekolah rendah dulu ke...bnde basic je..ke pak jib kite over bijak..langkau kelas trus msok high school..tape pak jib,,blh lantik budak ni jd penasihat agama pasni..

Prince of Noob said... Best Blogger Tips

kita bersangka baik je lah... rasanya najib tu tau tapi dia takmo la cakap babi takut nanti ada orang edit video tu lepas tu dok ulang2 cakap babi babi babi babi babi babi babi babi

Anonymous said... Best Blogger Tips

asal tetibe plak nak ckp pasal politik..?bodo nye alahai..nak bkempen kat sini plak...nak najib kalah..?p la ajak member ko undi pembangkang ramai2...kasi mng..ni nak menyalak mcm anjing kat sini nape...dlm byk soalan,soalan tu gak di tanye nyer...cikgu nye pon..bg la topic lain...

Anonymous said... Best Blogger Tips

anon y dok bahan najib n gov tu..ntah2 ko owg ptama y beratur amek brim kot....hahaha...ckp x serupa bikin....duet nak gak...puihh...

mr.fapson said... Best Blogger Tips

terima kasih hafiz...BAGUS leh jd PM besar nnt =P

Anonymous said... Best Blogger Tips

kat dunia xleh jawab...
kat akhirat camno tu...
aku mau TOK GURU pimpin aku kat DUNIA..
dan pimpin aku kat AKHIRAT...
siapa mau NAJIB pimpin kat AKHIRAT????

Anonymous said... Best Blogger Tips

dah babi tu jadi sumber pendapatan negara...tak kan nak cakap pendapatan negara bercampur najis mughazalah...

Anonymous said... Best Blogger Tips

najib dn sekutunye mmg jahil agama pon..BN lg la teruk..tau naik harga barangan jer..fuck u all la..moga tewas piliharaya 13 ni..takbir...3x

Anonymous said... Best Blogger Tips

Ape bende la korg ni... Nama je negara demokrasi dan bangga dgn demokrasi... Bila org kritik atas dasar kebebasan bersuara, korg bising la pulak.. Puih..!

Baik tuka je ideologi negara ni kepada ideologi lain... Dgn perangai (pemikiran) macam korg ni, tak layak la Mesia ni digelar negara demokrasi... Puih2..!

Anonymous said... Best Blogger Tips

KALAU XDE PEMIMPIN MALAYSIA NI, KORANG PUN XDE NYER NAK PELUANG NAK NGETIP KEYBOARD BAGI KOMEN ATAU SURF INTERNET. BERTERIMA KASIHLAH KEPADA KERAJAAN YANG SELAMA NI BERUSAHA MEMAJUKAN MALAYSIA AGAR KORANG SEMUA DAPAT HIDUP DGN SELESA X MCM ORANG DI IRIAN JAYA TU. SILAP HARIBULAN SPENDER KORG PUN TUKAR DGN DAUN GETAH JE KALAU PEMIMPIN2 NI XDE.
- khas kepada pembangkang yang kebodohan dia bertingkat2-

Anonymous said... Best Blogger Tips

tolong jgn laungkan takbir jika sikap anda seperti golongan tak beragama. tolong jgn malukan agama sendiri.

Anonymous said... Best Blogger Tips

Yela Anon 15:48... Nenek moyang kau ajar hidup bersyukurkan... Dapat gule2 macam dapat beras seguni.

Kalau kemajuan kau jadikan kayu ukur dlm menentukan kebenaran, dulu pun British bagi peluang kerja, buat jalan raya, buat rail kretapi... Pendek kata British bagi kemajuan la kt Mesia.. Tapi kenapa atok2 kite berjuang memerdekakan negara?? Apa atok2 kita yg mahukan penambah baikan tu dikira tak bersyukur??

Apa lah salahnya kami berjuang untuk menjadikan negara ini lebih baik lagi dari yg ada sekarang...

Anonymous said... Best Blogger Tips

penyokong PR otak kolot,sempit,tolol,bengong,bahlol,tolol,bodo,bengong,sendol tak habis2 dok sokong peliwat@gay@taik pungkok.Klau malaysia jatuh tangan setan bertopengkan manusia ni(dsai).Kompom negara tergadai

Anonymous said... Best Blogger Tips

anon 17.27 APA YANG KAU PERJUANGKAN???CAKAP!!!APA YANG KAU PERJUANGKAN???HABOK PON TADAK JANJI TIN KOSONG..PR PENIPU.BERSEKONGKOL DGN YAHUDI ADA LA...
ANAK HARAM PUNYA ANWARBIGA TAK KENANG DEK UNTUNG.

Anonymous said... Best Blogger Tips

PRU13 KALAU MALAYSIA JATUH TANGAN ANWARGAY..SIAP SEDIALAH SEMUA...

Anonymous said... Best Blogger Tips

ya betul anon 23;35.DEMI AGAMA, BANGSA ,TANAH AIR NYAWA AKU SANGGUP KORBANKAN

Anonymous said... Best Blogger Tips

anon 17:27 cakap mcm sial....puiih..pi mamposlah kau

Anonymous said... Best Blogger Tips

anal,anal,anal,anal,anal,anal,anal,anal,anal,anal,
anuar,anuar,anuar,anuar,anuar,anuar,anuar,anuar,
anal,anal,anal,anal,anal,anal,anal,anal,anal,anal,
anuar,anuar,anuar,anuar,anuar,anuar,anuar,anuar,
anal,anal,anal,anal,anal,anal,anal,anal,anal,anal,
anuar,anuar,anuar,anuar,anuar,anuar,anuar,anuar,
anal,anal,anal,anal,anal,anal,anal,anal,anal,anal,
anuar,anuar,anuar,anuar,anuar,anuar,anuar,anuar,

Anonymous said... Best Blogger Tips

Anon 23:33 macam bodoh.. Tak tahu cerite nak dok cakap PR bersekongkol dengan Yahudi... Pui..!! Yg UMNO tu anak didik British ape cerita...?? Sebenarnya kau tak tahu realiti... PR tak bersekongkol dgn Yahudi, tapi PR bersekongkol dgn Amarika... Pasal amarika nak bersaing dgn British kt Asia Tenggara ni... British dah dapat Singapore dgn Mesia, so Amarika cuba nak kurangkan pengaruh British dgn cuba amik alih Mesia.. Bodoh..! Tu pun tak tau...

Anonymous said... Best Blogger Tips

najis mughalazah yg lain adalah najis rosmah...hahahaha

Anonymous said... Best Blogger Tips

Bila tengok video di atas tu,mcm2 andaian boleh buat.Mungkin najib tau dan mungkin x tau.Kalau dia tak tau pun bukannya menjadi dosa.Tapi bagaimana pula dengan orang yang dok mengumpat najib tentang hal ini?Bukankah kamu semua telah melakukan dosa mengumpat.. Beginilah puak pembangkang.Yang suka menjadi batu api memecah belahkan perpaduan demi hanya kerana kuasa.Fikirkanlah..sekiranya najib tau tentang najis itu cuma dia tak jawab,bukankah kamu puak pembangkang telah memfitnah.Sedarlah.. dosa memfitnah itu lebih besar dari membunuh.Dan satu lagi nasihat saya,jagalahkata-kata anda itu kerana ia mencerminkan peribadi anda.Kalau buruk dan keji bahasa anda bermakna buruk dan kejilah diri anda itu.

Anonymous said... Best Blogger Tips

Knapa korg benci sangat ngan PM kita ni??korg ingat senang kh nak memimpin sebuah negara?korg ingat senang kh nak muas kn hati smua org??korg x brsyukor kh apa yg dh d buat oleh PM kita selama ni?aman dan damai,xda yg trlalu sengsara,xda yg melemah kn MALAYSIA.....kita smakin maju tp knapa maseh pemikiran kolot??korg nak ke mcm indon,thailand n filipin tu??? BERTERIMA KASIH LH KPD PM KITA....

Anonymous said... Best Blogger Tips

Saya rasa beliau bukan tak tahu jawapannya...tapi tahu mahu sebut perkataan itu..iaitu khinzir atau babi...kerana semasa lawatan itu beliau juga diringi oleh pegawai2 berbangsa cina...kiranya nak jaga hati jugala

Anonymous said... Best Blogger Tips

Cuba hang sebut najis mughalazah itu adalah babi didepan orang berbangsa cina...hang rasa diorang tersinggung tak?

Anonymous said... Best Blogger Tips

Kalau saya jadi PM dan TPM pun,saya takkan ja wab "NAJIS MUGHALAZAH ADALAH BABI" didepan yang hadirinnya termasuk orang cina dan bukan islam kerana perkara itu tidak manis dan menggingung sensiviti kaum lain.

Anonymous said... Best Blogger Tips

kite lihat keputusan pilihan raya yang akn datang...good luck kepada pihak yang akan bertanding nanti...xkisah pihak mana yang akn menang...yang penting kite sebagai rakyat bersatu hti...

Anonymous said... Best Blogger Tips

tetbe tringat cte yg anil kapoor jd PM india utk 1 ari....ptut bg chance kt prti pmbangkang utk tadbir m'sia utk 1 ari.tgk sng ke susa jd pemimpn ni..hmm..bkn sng nk jd pemimpin...sume nk jd pemimpin,tp bile nk pikul t/jwb sume nye ade kekurangn.
ayh anda pn seorg pemimpn jgk,pemimpin sbuah kuage tp adakah die seorg yg sgt2 perfect dari sume segi?tidakkn?so,moral nye d sini ialah, xsume org itu prfect..cube la utk trime kekurangn seseorg..sekian..

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...