Utama

Utama 2

Geng Stress

TAWARAN HANGAT!!

BANNER UTAMA (728X90) = RM200/ sebulan



BANNER+IKLAN TEKS +ENTRY- RM250/ SEBULAN


REVIEW / ADVERTORIAL - RM50


APA TUNGGU LAGI?? SILA EMAIL


akustress3@gmail.com


Kongsikan Entri Kami

Saturday, 15 December 2012

Serius : Korang Pernah Tengok Rupa Babi Laut? (5 Gambar)


Binatang berupa pelik ini dipanggil Scotoplanes atau dengan nama popularnya, babi laut. Rupanya seakan-akan alien dan hodoh. Tapi binatang ni betul2 wujud dan sangat jarang ditemui.





Sumber : Here
Read More.. "Serius : Korang Pernah Tengok Rupa Babi Laut? (5 Gambar) "

Friday, 14 December 2012

WTF : Peminat Histeria Melihat Seluar Dalam Justin Bieber (3 Gambar)


Ni la sebab peminat wanita jadi hilang akal atau histeria bila tengok justin bieber.. sebab seluar londeh..wtf? i dun wan to live on this planet anymore...



p/s : bagi Bieber ni kat mr. Fapson.. baru dia tau erti penyesalan.. hoho.. 

Sumber : MNH
Read More.. "WTF : Peminat Histeria Melihat Seluar Dalam Justin Bieber (3 Gambar)"

Serius : Lelaki Ditahan Kerana Cubaan Membunuh Dan Memotong Kemaluan Justin Bieber (5 Gambar)

Lelaki Ditahan Kerana Cubaan Membunuh Dan Memotong Kemaluan Justin Bieber.
Biasanya kami malas nak membuat entri untuk Justin Bieber tetapi entri kali ini agak berbeza.
Dana Martin adalah seorang bekas pembunuh yang pernah ditahan polis telah bergabung bersama dengan dua orang lagi banduan merancang untuk membunuh serta memotong kemaluan Justin Bieber semasa Madison Square Garden Concert bulan lepas. Tetapi malang tidak berbau, polis berjaya merosakkan rancangan mereka dan ketiga-tiga telah ditahan polis. Seorang daripada mereka telah ditahan dengan alat-alat untuk melakukan jenayah tersebut. Kini Dana Martin yang merancang jenayah ini mungkin dihukum penjara seumur hidup kerana Justin Bieber.  










Read More.. "Serius : Lelaki Ditahan Kerana Cubaan Membunuh Dan Memotong Kemaluan Justin Bieber (5 Gambar) "

WTF : Gadis Panama Besarkan Payudara Untuk Masukkan Kokain (2 Gambar)

Dunia ini dah semakin pelik dan licik. Baru-baru ini seorang gadis 20 tahun dari Panama telah ditangkap oleh kastam Barcelona kerana mesin pengesan mengesan kokain dalam tubuhnya. Selepas pemeriksaan menyeluruh, mereka mendapat dia telah membesarkan payudara dengan menggunakan sedikit silikon dan 1.3 kg kokain. Dia kemudian dihantar ke hospital untuk kecilkan payudara serta keluarkan kokain. 


 


Read More.. "WTF : Gadis Panama Besarkan Payudara Untuk Masukkan Kokain (2 Gambar)"

Serius : Surat Kepada Santa Claus Daripada Budak Kecil Islam (Gambar)

Surat Kepada Santa Claus Daripada Budak Kecil Islam.
Bukankah keharmonian yang dipinta semua manusia di dunia ini? Apa kata kita menghormati agama serta perayaan yang disambut oleh agama tertentu. Cuba baca surat yang ditulis oleh seorang budak kecil Islam yang menghormati agama orang lain walaupun dia tak menyambutnya. 


Read More.. "Serius : Surat Kepada Santa Claus Daripada Budak Kecil Islam (Gambar)"

Thursday, 13 December 2012

Artis : Rozita Che Wan Pernah Jalani Pembedahan Besarkan Payudara? (Gambar)


Saya tak pernah menjalani pembedahan untuk kecantikan tubuh mahupun wajah,” kata aktres popular, Rozita Abu Bakar @ Che Wan atau lebih popular dengan panggilan Cik Ta.

Dia menjawab dakwaan segelintir peminat hiburan di utara tanah air kononnya dia pernah menjalani pembedahan rekonstruktif payudara akibat barah sebelum menjadi artis.

Alasan diberi ialah, setiap kali bergambar, pelakon kelahiran Alor Setar, Kedah ini hanya akan mengiring ke kiri bagi memastikan kedudukan tubuhnya stabil dan perkara itu tidak disedari umum.

Ada pihak percaya dakwaan itu memandangkan pada 2008, Che Ta dilaporkan menjalani pembedahan kecil dan ditahan di hospital selama 10 hari. Ia dikatakan berpunca daripada kanser usus, namun masih di peringkat awal.

Selain itu, dia turut didakwa ‘mengikat perut’ dengan memakai dua lapis korset bagi membolehkan tubuhnya kelihatan langsing dengan dada gebu dan tegang.

Ketika dihubungi bagi mendapatkan penjelasan mengenai perkara itu, Che Ta yang kini sibuk menjalani rakaman program Primadona berkata, dakwaan itu tidak benar kerana dia sering menghalakan tubuh ke kiri apabila bergambar disebabkan keadaan dirinya yang kidal.

“Selalunya apabila bergambar, saya akan ikut keselesaan tubuh. Tambahan pula saya kidal. Rambut yang didandan selalunya mengikut belah kiri juga menjadi faktor mengapa saya hanya akan bergambar di sebelah kiri atau mengiring tubuh ke arah itu.

“Pada waktu sama, saya tak pernah memakai korset dua lapis. Apa yang peminat tengok, itulah keadaan tubuh saya,” katanya kepada Metro Ahad.

Che Ta turut meluahkan rasa kecewanya apabila ada pihak membuat dakwaan berkenaan, apatah lagi ia ibarat mempermain-mainkan keadaan kesihatannya.

“Saya mahu tanya kembali kepada mereka yang menimbulkan spekulasi sedemikian, kenapa manusia tidak boleh terima anugerah dan kejadian Tuhan yang sempurna. Setiap individu mempunyai kelebihan dan kekurangan, tapi mempertikaikan ciptaan Tuhan bermakna mereka tak pernah bersyukur,” kata pelakon berusia 41 tahun itu.

Pelakon jelita itu turut menyifatkan dakwaan itu disebabkan sifat dengki kerana ada pihak tidak puas hati melihat orang lain mempunyai kelebihan.

“Pada saya, kita jangan busuk hati kalau nampak orang lain lebih. Sepatutnya kita menjadikan kelebihan dimiliki itu sebagai sumber inspirasi.

“Mengambil contoh, jika ada antara kita bertubuh gempal dan melihat orang lain bertubuh cantik, jangan pula kita menuduh dia melakukan pembedahan itu dan ini.

“Sebaliknya, jadikan dia idola bahawa kita juga mampu cantik dan sihat sepertinya,” kata ibu kepada Ammar Effendy, 16, dan Aniq Ezzra, 13, ini.

Pelakon yang turut dikaitkan punya hubungan ‘istimewa’ dengan pelakon muda, Zain Saidin ini menegaskan, kecantikan wajah dan tubuh dimiliki juga bergantung kepada usaha.

“Badan saya kalau berisi sikit, saya tak akan makan banyak selain melakukan senaman sekerap mungkin.

“Bagi menjaga tubuh, kita kena berusaha. Apatah lagi kebaikannya untuk diri kita sendiri kerana apabila kerap bersenam, tubuh menjadi sihat dan secara tak langsung akan menyerlahkan kejelitaan wajah,” kata pelakon yang mula mencipta nama menerusi drama bersiri Manjalara ini.

Che Ta turut menegur pihak yang sering mempertikaikan kelebihan dan kemewahan dimilikinya dengan mendakwa kononnya dia dibela orang kenamaan (VIP).

“Tahukah mereka bahawa saya mahupun artis lain bekerja siang malam untuk mendapatkan rezeki. “Fikirlah kalau seseorang itu bekerja siang malam, tidakkah dia boleh hidup senang.

“Allah menyatakan bahawa Dia akan memberikan rezeki kepada hamba-Nya yang berusaha dan sabar,” katanya.

Enggan berasa tertekan dengan apa diperkatakan orang keliling mengenainya, Che Ta berkata, dia cuba melihat segala tuduhan itu daripada sudut positif.

Katanya, setiap orang ada hak untuk bersuara dan memberikan pendapat, namun biarlah berpada-pada dan tidak melampaui batas.

Bercerita mengenai kerjaya terbarunya sebagai pengacara bergandingan dengan aktres popular lain iaitu Erra Fazira, Raja Azura dan Ziela Jalil mengendalikan Primadona, Che Ta berkata, dia mula berasa seronok, apatah lagi pihak produksi merancang menyambungnya sehingga 52 episod.

“Setakat ini, kami menjalani rakaman untuk tujuh episod. Maklum balas diberikan peminat sungguh memberangsangkan. “Memang Primadona mengambil konsep program bual bicara The Views, tapi daripada sudut corak persembahan sangat berbeza.

“Yang seronoknya, selain bergandingan dengan pelakon popular dan berpengalaman, saya dapat menjadi diri sendiri sepanjang mengendalikan rancangan bual bicara ini.

“Ia bukan lakonan di mana saya membawa karakter orang lain, sebaliknya saya benar-benar menjadi diri sendiri. Malah, sewaktu berbicara juga saya kekal dengan dialek utara iaitu tanah kelahiran saya,” katanya.

p/s : Original tu.... pandai Cik Ta jaga body yer... hoho..

Sumber : Here
Read More.. "Artis : Rozita Che Wan Pernah Jalani Pembedahan Besarkan Payudara? (Gambar) "

Serius : Valerie Lukyanova, Barbie Dunia Nyata Dan Kawan Barbie Barunya, Dominika (10 Gambar)

Valerie Lukyanova, Barbie Dunia Nyata Dan Kawan Barbie Barunya, Dominika.
Valerie kini mempunyai seorang rakan Barbie dunia nyata yang baru, Olga Oleynik. Mereka kelihatan hampir sama.  

Read More.. "Serius : Valerie Lukyanova, Barbie Dunia Nyata Dan Kawan Barbie Barunya, Dominika (10 Gambar)"

Serius : Pembuatan Kasut Mewah Wanita Di India Akan Mengejutkan Anda (10 Gambar)

Pembuatan Kasut Mewah Wanita Di India Akan Mengejutkan Anda.
Cuba tengok di mana dan cara pembuatan kasut mewah wanita jenama Catwalk di India. 

Read More.. "Serius : Pembuatan Kasut Mewah Wanita Di India Akan Mengejutkan Anda (10 Gambar)"

OMG : Apabila Pemain Hoki Ais Terkena Bola Hoki Ais (4 Gambar)

Apabila Pemain Hoki Ais Terkena Bola Hoki Ais.
Muka Craig Peacock, seorang pemain antarabangsa Hoki Ais terkena bola Hoki Ais.





Read More.. "OMG : Apabila Pemain Hoki Ais Terkena Bola Hoki Ais (4 Gambar)"

Kreatif : Pokok Krismas Yang Anti-Kucing (9 Gambar)

Pokok Krismas Yang Anti-Kucing.
Tuan rumah ini cuba untuk mengelakkan pokok krismasnya dimusnahkan oleh kucing. Jadi dia telah memikirkan cara untuk membuat pokok krismas anti-kucing.

Read More.. "Kreatif : Pokok Krismas Yang Anti-Kucing (9 Gambar)"

OMG: Wanita Bunuh Diri Kerana Tekanan Akibat Masturbasi Berpuluh Kali Sehari (3 Gambar)


Ini adalah kisah benar mengenai wanita bernama Gretchen Molannen, 39 dari Amerika Syarikat yang menderita penyakit masalah rangsangan seksual secara berterusan atau Persistent Genital Arousal Disorder (PGAD).

Dia mengalami rangsangan yang sebenarnya tidak memberikan nikmat kerana berlaku sepanjang masa. Hanya badan yang terangsang, tetapi psikologinya tidak. Keadaan itu menjadi beban dan penyiksaan ke atas dirinya.

Salah satu cara untuk mengatasi masalah itu ialah dengan melakukan masturbasi atau melancap selama beberapa jam sehari, adakalanya sehingga puluhan kali sehari. Perbuatan itu menyebabkan dia lebih banyak menghabiskan masa di bilik air tempat berkerja dari melakukan kerja sebenar. Akhirnya dia terpaksa berhenti kerja.

Namun itu juga bukan jalan keluar bagi dirinya. Masalah PGAD tidak pernah reda. Dia secara berterusan terangsang. Jalan keluar yang ditemui Gretchen adalah dengan membunuh dirinya!



Yea…selama 16 tahun dia tertekan dengan keadaan fisiologi dirinya sehingga dia mengambil keputusan untuk mencari jalan keluar dengan menamatkan riwayatnya minggu lalu. Ia berlaku sehari selepas kisah PGAD dirinya disiarkan secara online oleh sebuah media, Tampa Bay Times.

Dia menangis ketika menceritakan beban sakitnya itu.

Dia juga berharap, pendedahan yang dilakukannya itu akan merintas jalan kepada lebih banyak kajian dilakukan terhadap PGAD kerana dia yakin ramai wanita yang tidak memahami penyakit berkenaan dan menderita dalam senyap.

Gretchen juga berharap agar masyarakat terutama kaum lelaki akan lebih memahami permasalah itu jika mereka bertemu teman yang mempunyai masalah demikian.

“Lelaki tidak faham masalah ini,” katanya dalam temuramah berkenaan.



p/s : Kesian plak kat dia.. 

Sumber : here
Read More.. "OMG: Wanita Bunuh Diri Kerana Tekanan Akibat Masturbasi Berpuluh Kali Sehari (3 Gambar)"
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...