Utama

Utama 2

Geng Stress

TAWARAN HANGAT!!

BANNER UTAMA (728X90) = RM200/ sebulan



BANNER+IKLAN TEKS +ENTRY- RM250/ SEBULAN


REVIEW / ADVERTORIAL - RM50


APA TUNGGU LAGI?? SILA EMAIL


akustress3@gmail.com


Kongsikan Entri Kami

Wednesday, 13 June 2012

WTF : Reaksi Penyokong Singapura Selepas Tewas Pada Harimau Malaya (12 Gambar)

Reaksi Penyokong Singapura Selepas Tewas Pada Harimau Malaya.
Satu entri di blog terkenal Singapura telah membuat satu entri menyatakan orang kita langsung tak menghormati negara mereka. Orang kita membuat macam-macam hal semasa lagu kebangsaan Singapura dimainkan serta menunjukkan kertas yang menulis 'Bookie' serta $10. Ini adalah ikutan kes sepakan penalti serta percuma semasa perlawanan pertama di Jalan Besar. 
Jadi kenapa tiba-tiba nak bising selepas tewas pada Harimau Malaya? Hari tu selepas seri langsung mereka tak berbunyi sebab seri. Paling admin tak tahan adalah seorang pembaca yang menggunakan nama 'msiansucks' berlagak seperti dia tu fanatik dan pandai sangat.Dia kata Malaysia tak masuk World Cup tetapi Singapura masuk ke? Pingat sukan ASEAN pun tak menang dan juga Piala AFF Suzuki pun tak boleh capai. 

Gambar 1 - 3 adalah komen mengenai entri tersebut. Gambar seterusnya adalah gambar yang pihak Singapura menyatakan kita tidak menghormati mereka. 


114 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

fuck singapork!

Anonymous said... Best Blogger Tips

Tapi betul pun agak kurang aja bile lagu national anthem s'pore kite uat camtu. Cube lagu kite org uat camtu,kite melentingkan...kekadang aku tul2 xfhmla sesetengah fans kite ni,bodo ada gak...

Anonymous said... Best Blogger Tips

Bila lagu negaraku keluar,kita nak semua orang berdiri.kalau ada orang luaq tak hormat,kita marah..tapi la ni kita camna?tak hormat lagu negara orang.. Aptb..

Anonymous said... Best Blogger Tips

anak melayu mmang rmai yg bodo-bodo pun...hahaha...majoriti ska maen..tp xtaw respek org..smua nk betul..org laen yg salah...
mmang kuang ajar pnyokong malaysia bwat cm2...
sgt cibaai anak melayu!!!

my own story said... Best Blogger Tips

yg pntg kite yg mng..

Anonymous said... Best Blogger Tips

HARAP2 LA XDA ORANG2 BORNEO TERLIBAT DGN PERANGAI KURANG AJAR TU... BIKIN MALU BETOL.... MMG KURANG AJAR. MANGKUK.

Anonymous said... Best Blogger Tips

menang tapi perangai kurang ajar.. klau kalah lebih kurang ajar. itu pasti

Anonymous said... Best Blogger Tips

Wei xyh r nk buat perkauman k,klo slh tgur bek2,klo x ko lbey truk dr owg sngapore y kutuk malaysia,dah r xskg,kutuk owg sndiri,ape daa,peace beb

Anonymous said... Best Blogger Tips

Wei xyh r nk buat perkauman k,klo slh tgur bek2,klo x ko lbey truk dr owg sngapore y kutuk malaysia,dah r xskg,kutuk owg sndiri,ape daa,peace beb

Anonymous said... Best Blogger Tips

besela kalo kalah mmg byk bunyi..manusia mesti sentiasa ad rasa tak puas hati bila apa yg diharapkan tak kesampaian...

dulu wife kapten spore kutuk safee sali takpe pulak kan?

nama pun perlawanan persahabatan...korg smua dah besar so bertindak dan bercakap ikut kematangan otak msing2...gado2 pun tak kemana...

yg penting MALAYSIA MENANG..ALHAMDULILLAH.

Anonymous said... Best Blogger Tips

btul ckp anon 00:18...

Anonymous said... Best Blogger Tips

aku orang SARAWAKEAN..apa yang aku tahu pasal orang Semenanjung Malaysia babi nie,diarong suka wat racist and treat diaorang jer yg betol..pukimak kau org semenanjung..dahlh indon pun ko blame,sarawak,singapore semua ko blame..babi ko pemalas..dahlah datang sarawak buat kacau..awek2 n brader semenanjung ni pun byk yg bau hapak hangit..lanjiao oOo..

Anonymous said... Best Blogger Tips

anon 01:49..poyo la kau sarawakean..aku rasa kau datang semenanjung,,kau jadi jakun..kau fikir kau negara serawak ke?..kau dalam naungan kerajaan pusat semenanjung jugak sial..kalau org semenanjung tak bawa kemajuan negeri kau,,rasa2 nya kau pon jadi rakyat ketinggalan..fuck u la..cakap dalam internet nie berani la kau,,cuba turun sini,,baru kau tahu langit tinggi ke rendah...

coklet cadburry said... Best Blogger Tips

X cmua org melayu krg ajar..jgn p'kauman k..

Anonymous said... Best Blogger Tips

ultras malaya ni macam bagus je, dorang ni da la x campur dengan fan malaysia lain.. stok2 budak2 bengong baru nk tengok bola je join ultras ni.. suara ultras bukan maknanya suara malaysia jangan silap kat situ..

Anonymous said... Best Blogger Tips

pukimak ko sarawakean!!!wei lu klu brani sgt jom r 1 by 1.stakat nk ckp dlm ni baik x pyh hanjing.lu dtg semenanjung tgk ape jd kt lu nnt.gua hntr kpale lu nnt blk sane kasi mk bpk lu tgk.

amilism said... Best Blogger Tips

ni la fanatik sangat ngan bola.Bola boleh buat kita jadi racist.Bagi ultras tu jangan la kita tunjuk kat orang budaya kita macam tu.Nanti sampai bila2 orang ingat.Biar dorang racist,jangan kita racist.Kalau kita buat benda yang sama,erti nya kita ngan dorang sama je..takde beza.sepatutnya otak kita kawal perasaan,jangan perasaan kawal otak..aku fan bola gak..minat sama apa salah kongsi.

Anonymous said... Best Blogger Tips

yg mengaku sarawakean tu bkn org s'wak, tu org bodoh nama nya..

patuk ulaWW said... Best Blogger Tips

kepada anon 02:20.. semenanjung maju pasal apa?? ce ko tnya dlu.. ni mesti xskolah pnya org.. igt smnjg tu maju tiba2?? woi...hasil kayu balak kami..smua kne ambik lah.. dah lah ambik..tak reti b'syukur.. yg anon 01:49 ni pulak.. kutuk2 je.. ko igt suma org cm 2 ke?? kalu aku org sarawak..aku pun xngaku ko ni org srwk.. hati busuk...

patuk ulaWW said... Best Blogger Tips

yg anon 05:21.. ngaku ke statement anon 01:49.. kalu statement tu xbetul..tunjuk lah yg ko ni baik.. xmcm statement anon 01:49.. ko punya komen tu.. menunjukan budaya ko.. ishh.. ni mesti xsunat lg ni.. fikiran cetek...

Anonymous said... Best Blogger Tips

Bodo!!!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

kenapa nk kite same2 "MALAYSIA" pon nk gaduh...TOLONG LA BUKA MINDA TU SKET...bak kata pepatah melayu "KERANA NILA SETITIK, ROSAK SUSU BELANGA"!!!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

@patuk ulaWW

Anonymous said... Best Blogger Tips

@patuk ulaWW

Anonymous said... Best Blogger Tips

@patuk ulaWW

Anonymous said... Best Blogger Tips

@patuk ulaWW

Anonymous said... Best Blogger Tips

@patuk ulaWW

Anonymous said... Best Blogger Tips

AKU SOKONG MALAYSIA SEBAB INI ADALAH TANAH TUMPAH DARAHKU!!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

gambar atas skali tu edit.. photoshop.. haha

Anonymous said... Best Blogger Tips

@Anonymous

Anonymous said... Best Blogger Tips

@Anonymous

Anonymous said... Best Blogger Tips

hidup mati aku untuk tanah air ku...ku julang benderaku walau berkibar di mana saja..sape sentuh pasal negara aku apatah lagi bendera kebangganku..mati hidup akan ku cari...

Anonymous said... Best Blogger Tips

selamanya harimau malaya....

alam said... Best Blogger Tips

apa la korng ni.. sama2 malaysian pun nk bising2.. kamon la, tolak tepi isu racist ni.. admin amik perhatian k.. isu rasist ni bkn isu kecil..

faiz fakhirin said... Best Blogger Tips

fanatik pn xguna..kalah tu terima jela seadanya..dh loser..nk buat camne..striker pn tua...

#Orang Makan Orang

Anonymous said... Best Blogger Tips

PUKI KAU SARAWAKIAN..MEH SINI DTG SEMENANJUNG X AKU LETOP KEPALA KO LAJU2...BABI KO DUDUK HUTAN KAT SARAWAK TU APE YANG KO TAU..SUMPIT JER LA KO TAU.KAMPUNG GILA WEYH..MAU CULTURE SHOCK KALAU SAMPAI KL DIA NIH..GERAM AKU WEYH..ORG BELAH2 SANA MMG PERANGAI KAMPUNG..SAMA JE SMUA.WEIII PLZ LA..DUDUK HUTAN PAKAI CAWAT PANDAI LA KO..PUIII..X TERINGIN AKU NAK P SANA...KAT KL NIE DAH CUKUP MAJU APSAL NAK LEPAK NGAN ORG2 PAKAI CAWAT CAM KO..ANNOYING GILA.

Anonymous said... Best Blogger Tips

PUKI KAU SARAWAKIAN..MEH SINI DTG SEMENANJUNG X AKU LETOP KEPALA KO LAJU2...BABI KO DUDUK HUTAN KAT SARAWAK TU APE YANG KO TAU..SUMPIT JER LA KO TAU.KAMPUNG GILA WEYH..MAU CULTURE SHOCK KALAU SAMPAI KL DIA NIH..GERAM AKU WEYH..ORG BELAH2 SANA MMG PERANGAI KAMPUNG..SAMA JE SMUA.WEIII PLZ LA..DUDUK HUTAN PAKAI CAWAT PANDAI LA KO..PUIII..X TERINGIN AKU NAK P SANA...KAT KL NIE DAH CUKUP MAJU APSAL NAK LEPAK NGAN ORG2 PAKAI CAWAT CAM KO..ANNOYING GILA.

Anonymous said... Best Blogger Tips

PUKI KAU SARAWAKIAN..MEH SINI DTG SEMENANJUNG X AKU LETOP KEPALA KO LAJU2...BABI KO DUDUK HUTAN KAT SARAWAK TU APE YANG KO TAU..SUMPIT JER LA KO TAU.KAMPUNG GILA WEYH..MAU CULTURE SHOCK KALAU SAMPAI KL DIA NIH..GERAM AKU WEYH..ORG BELAH2 SANA MMG PERANGAI KAMPUNG..SAMA JE SMUA.WEIII PLZ LA..DUDUK HUTAN PAKAI CAWAT PANDAI LA KO..PUIII..X TERINGIN AKU NAK P SANA...KAT KL NIE DAH CUKUP MAJU APSAL NAK LEPAK NGAN ORG2 PAKAI CAWAT CAM KO..ANNOYING GILA.

Anonymous said... Best Blogger Tips

amboi anon 12:27 komen ko bukan main ek cakap semua org sarawak same je.. ok tu ape kurangnye ngaku org KL tapi otak sempit aku sumpit ko baru tahu! elok la tu dorang kat sarawak duk hutan atleast dorang xjumpa DADAH. aku bace paper hari2 tengok orang semenanjung kene hukum gantung sebab dadah kene tangkap basah sebab zina yang tu ko nak banggakan hakktuuiih!! AMEKAW!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

aku sokong anon 12:45 tu aku org semenanjung pun malu ngan sikap racist xbertempat org sini dok nk kutuk orang lain je konon lagi maju la ape la. mane 1 malaysianye? macam ni ke nak kate rakyat malaysia ni 1 malaysia!

Anonymous said... Best Blogger Tips

WOI ANON 12:27 KO MESTI ORG SARAWAK KAN>?HAHA SUMPIT KO TU BLEH SIMPAN DLM CAWAT KO.DASAR ANAK KAMPUNG!!BAHAHAHAHA PAPER APA KO BACA?HAAHAHA BANGANG BETOL.YG HISAP DADAH KAT SINI SEMUA BUDAK2 KORANG LA.BUAT ONAR SANA SINI..KAMI DI KL SIBUK BEKERJA,TINGKATKAN KUALITI HIDUP.ENJOY ADE TIME.X MCM KORANG,MANJANG MABUK SANA SINI..WAHAHAHAHA..WEH.KAT HUTAN ADE JUAL SRT KHABAR KE? ADE INTERNET KE KAT HUTAN TU?WAKAKAKAKA

Anonymous said... Best Blogger Tips

Anon 12:27,12:47...saya sarankan korang jgn stay kat kl..duduk je hutan sana.sbb org2 mcm korang nie la buat semak kat kl.

Anonymous said... Best Blogger Tips

tolong la buka minda tu....kite sme2 malaysia nak gaduh kalau orang luar tengok mesti dia gelak2an kite je..septtnye rakyat kte kne sepakat dan bersatu hati...supaya org luar tak boleh mentertawakan dan memperlekehkan kte...kemon la kte kan 1 MALAYSIA!!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

jangan gaduh.. biar damai jer kita... biar jer org hina sarawakk... biasalah..singapore gaduh dgn malaysia...smpai sarawak pula yg kena... jgn hina kaum... lahirnya kta dr tempat yg sama... tp kita sbg manusia tak boleh hina kaum lain... yg lain pun ada hati... jgn mcm kwn aku ni... suka hina agama org... suka cari kesalahan org lain.. tak sedar diri tu ada buat silap yg besar...cakap tu biar ada akal sikit.. ok..

Anonymous said... Best Blogger Tips

Hallo sumer malaysian... come on la.. smnjung ke.. sarawak ke.. sabahan ker.. tu sumer malaysia kan.. sekarang nie kita gaduh2 apahal..? kita sekarang nie di maki hamun oleh singapore.. apasal kita yang berbalah..? wake up guys.. ketepikan tu sumer.. support team malaysia... selamanya harimau malaya..

Anonymous said... Best Blogger Tips

ANON 12:51 IDENTITINYA XDKETAHUI. WOII KO SOKONG SAPE SBNRNYA SIAL?? KEJAP KO KUTUK YG 12.27 TU KEJAP KO KTUK ORG SARAWAK PLA. PENDIRIAN TU BIA TETAP BRO ..! INGAT SEMUA ORG SARAWAK DUK HUTAN KE? PERNAH TENGOK DORANG MASUK BERSAMAMU X? XPERNAH KAN SBB ORG2 YG MASUK SITU SEMUA PEMALAS MACAM KO TU HAHHAAAHA!!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

KENAPA AKU RASA YG KOMEN2 SARAWAK/RACIST SEMENANJUNG NI BUKAN ORG SARAWAK PONN???

TAH2 ORG SINGPORK YG NAK API2 KAN KAUM...

BESELA SINGAPORK...

EGO TINGGI SGT SAMPAI XLEH TERIMA KALAH SENDIRI..

LAWAN BOLA DGN SINGAPORK NI MCM LAWAN SELURUH DUNIA!!!

TGK PLAYER PON ADE DR AFRIKA,ASIA PASIFIK (CHINA),EUROPE DLL...KIRA HEBATLA MALAYA DPT KALAHKAN SELURUH DUNIA...

TU BLM REF LG YG TERANG2 X ADIL...

LG 1 ADMIN!

SILA PADAM KOMEN2 YG RASIS XDE KAITAN...
KNP ADMIN SUKA SGT BIAR ORG BERGADUH SESAMA KITA??
KALO BYK GADOH2 ANTARA SBH/SARAWAK/SEMENANJUNG
AKU TAU LA NI SALAH SAPE!

Anonymous said... Best Blogger Tips

Sudahlah, cakap banyak, Mat haron (singapore) cari makan kat sini, itu tandanya org singapore kat sana busuk hati.

.....@...... said... Best Blogger Tips

ala... biasalah....nak buat mcmana..tu kan mrka yg mau... dr pd tgok mlaysia lawan singpore.. bgus kita tgok euro... lagi best... kalau nak bertekak dalam internet ni buang masa jer... kalau ckp pun buat dosa jer... buang pahala,... bwak bersabar beb... admin ni tak sengaja nak timbulkan benda ni... tp ada jer sesetengah anon kat atas ni tersasul bahasanya.... maafkan lah mrka tu ya...

Anonymous said... Best Blogger Tips

first!!!!

Haris said... Best Blogger Tips

jum layan cter seindah sakura :)

Anonymous said... Best Blogger Tips

Patuk ulaww...lancau kau.,..kau ingat semenanjung kaya disebabkan balak kat sarawak??kau fikir serawak sebuah negara ker?bapak kau...sarawak kan bawah pemerintahan kerajaan pusat semenanjung jugak...nonok mak kau la patuk ulaww...hahahahahhahahahaha

Anonymous said... Best Blogger Tips

NIE SEMUA SEBAB SI SARAWAKIAN!!DIA YG MEMULA MENJADIKAN SEMUA RACIST!!AKU ORANG SEMENANJUNG.TP AKU BANGGA DENGAN SARAWAK DAN SABAH!!SEBAB TEMPAT2 KAT SANA CANTIK.KAT SEMENANJUNG PUN AKU BANGGA.SBB SEMUA SEMALAYSIA.

Anonymous said... Best Blogger Tips

BETTER SARAWAK KUAR CEPAT2 DARI MALAYSIA..DHLA HASIL BUMI 95% SEMANJUNG AMIK..TGK LER MCMMANA SEMANJUNG TANPA HASIL BUMI SARAWAK..~LALALALALA~KO TERASA KE AKU MASAK CILI API??

Anonymous said... Best Blogger Tips

org bodoh je yg ska gaduh2.. hehe.. :P

Anonymous said... Best Blogger Tips

SARAWAK TAKYAH SANGAT NK ADA KERAJAAN PUSAT TU..MYEMAK JE..BUANG MASA LA NGN KERAJAAN PUSAT..BAGUS SARAWAK BUAT NEGARA SENDIRI..LAGI KAYA

Anonymous said... Best Blogger Tips

Cuba la sarawak buat kerajaan sendiri,,,boleh?? KALAU SEMENANJUNG AMEK SUMBER KAT SARAWAK,,,APE ORANG SARAWAK BOLEH BUAT??? DAPAT TENGOK JER..HAHAHAH...ITU MENUNJUKKAN ORANG SEMENANJUNG ADA KUASA...HAHAHA... BALIK GI ROGOL NENEK KAU LAGI BAGUS,....HAHAHAHA...BODOH SARAWAKEN

TanganPengkau said... Best Blogger Tips

Jangan la gaduh2...

Anonymous said... Best Blogger Tips

tak baik rogol nenek sendiri...dosa besar...
baik ko rogol jer pelacur kat jalan tu....

Anonymous said... Best Blogger Tips

peace bro.. mesti ada sebabnya berlaku sesuatu, pasti ada hikmahnya knp sesuatu berlaku..

Anonymous said... Best Blogger Tips

1 negara pun nk gaduh ke..

utk singapore...
"at least player malaysia ade main kat lua..ade club yg beli..ko ade"

Anonymous said... Best Blogger Tips

*popcorn time*

Anonymous said... Best Blogger Tips

bodo..bodo..bodo..mereka yang dok kutuk KL lah, Sarawak lah.. semuanya bodo belaka..taktau SEJARAH toksah BERLAGAK pandai tahu pasal SEJARAH..puiihh!!

sebelum SABAH dan SARAWAK menjadi sebahagian drpd MALAYSIA dikenali sebagai BORNEO.. sebelum KEMERDEKAAN, SEMENANJUNG MALAYA sebelum itu telah "MENJEMPUT" SABAH dan SARAWAK menjadi sebahagian daripada MALAYA apabila penjanjian dimenterai dan KEMEREDEKAAN dicapai maka nama MALAYA telah ditukar kepada MALAYSIA.. memang benar, SABAH dan SARAWAK adalah NEGERI yang mempunyai KEKAYAAN dengan pelbagai HASIL BUMI..
(sumber : wisma SEJARAH, jln tun.razak KL)

aku bukan nak back-up sesiapa, tapi sebelum korang nak kutuk, FIKIR dulu..FIKIR guna KEPALA OTAK korang, BUKAN KEPALA LUTUT korang..sekurang2nya SABAH dan SARAWAK adalah SATU NEGARA dengan kita, malah berbilang KAUM lagi..bagi aku, diantara KAUM di MALAYSIA dengan WARGA ASING, aku LAGI ANTI dengan WARGA ASING sebab mereka MEROMPAK HASIL NEGARA kita..so, be SMART guys..!! ok??

Anonymous said... Best Blogger Tips

o.o

Anonymous said... Best Blogger Tips

Rakyat Malaysia ada hormat lagu negara sendiri? Tiap-tiap malam ada kat TV, cepat-cepat tukar channel TV. Kalau ada majlis yang mainkan lagu Negaraku ada korang berdiri tegak hormat lagu negara? Sandar sana-sini, borak-borak. Lagu negara pun tak dak hati nak hormat, inikan maruah negara. Cakap semangat gila Tanah Tumpah DarahKu. Hahaha... Tanya dalam hati sanubari sebelum nak kutuk-kutuk orang, lagi-lagi sesama rakyat Malaysia. Jangan terlalu ego sehingga batu didepan tak nampak, dah tersepak baru nak terasa. Sekian..

Anonymous said... Best Blogger Tips

antara punca sebab tanah melayu nak bergabung dengan borneo sebab nak meramaikan kaum bumiputera. sebelum tanah melayu bergabung dengan borneo, bilangan orang melayu sangat sedikit berbanding kaum yang bukan bumiputera. agak2, kalau borneo tak setuju bergabung dengan tanah melayu, PM kita hari ni mesti bukan orang melayu.

jangan la kutuk2. kita sama2 saling memerlukan. kan 1 Malaysia.

kata cintakan Malaysia. tapi pemikiran tu tak merdeka. masih d jajah. lagi2 masa lagu Negaraku kat TV, sebok tukar channel. lagu Negaraku kat majlis2, dia sebok borak dengan orang sebelah. aduhai~ salah orang nampak, salah sendiri tak sedar2. kita maju, tapi kesedaran tak maju2. tanya diri sendiri, sebelum nak kutuk orang.

kerana bola, kita jadi macam ni??? cuba fikir semula. orang luar tengah gelak puas melihat kita bertelagah sesama sendiri. dah tu bertelagah hanya d sebabkan bola??? sangat memalukan.

peace ^_^

Anonymous said... Best Blogger Tips

oi! aku anon 01:49 dan aku bertanggungjawab atas segala yang aku lakukan bahawa semuanya bersebab..
Baiklah babi-babi melayu semenanjung semua yg racist,ko tu sedarlah sikit, korang semua datang sini dahla ketiak busuk mcm babi ko tau tak?? hahaha..lawak aku tengok korang ni..abis semua bangsa ko anjingkan kan??
meh,aku kasi sedikit realiti racist yang korang wujudkan yg menunjukkan korang tu suci sangat tapi sebenarnya bodoh macam babi.
1. Cina..bangsa nilah yang banyak tolong bangunkan Malaysia dari segi ekonomi..tapi korang kutuk cina makan babi suruh balik china..WTF!!
2. India..member2 aku pun byk yang India..semua baik2 belaka..doktor,bisnesman n sbgainya..tapi korang panggil diaorang keling babi..WTF!!
3. Indonesia..mereka adalah satu negara yang serumpun dgn kita..dan NEGERI KESAYANGAN AKU SARAWAK pun bersebelahan jer dengan Indonesia..kami sangat bersatu..xmacam korang..boleh pulak korang panggil Indonesia, Indosial??? WTF!!
4. Singapura..sebuah negara yg maju dan pesat membangun..dan penduduk negara itu terdiri daripada melayu..tapi korang panggil diaorang apa?? Singapork n negara cina babi?? WTF!!
5. Sarawak..sebuah negeri yang membangun,rakyat bersatu padu,cina india melayu melanau iban semuanya bersatu..dan bahasa kami dan juga bahasa Negara Brunei juga hampir sama..dan antara kami tiada persengketaan..kami tidak racist malah boleh duduk semeja lepak sama2..korang panggil kami apa?? rakyat miskin dudok atas pokok pakai cawat?? WTF!!

Aku dah puas dgr rakyat semenanjung melayu babi ni menyalak kat negeri Sarawak dan negeri dan kaum lain..aku dah naik muak..

Anonymous said... Best Blogger Tips

lagi...memegang nama sebagai anon 01:49 dan juga seorang SARAWAKEAN, saya mengistiharkan disini melayu semenanjung adalah sebuah bangsa yang sangat pemalas dan sangat mengharapkan bantuan kerajaan sahaja..dasar pemalas biasalah xmalu..bila xdapat layanan yang baik,mulalah buat mogok mcm anjing..pastu keluar bersamamu nangis2..kesian sangat2..bila tengok negara lain maju sikit,mulalah korang menganjing xpuas hati..
Wahai bangsa melayu semenANJING babi,aku dgn senang hati mengharapkan korang cepat2 berubah..insaflah..
Lagi satu,aku bersyukur sangat2 yang aku ni xda keturunan melayu semenANJING ni..walaupun datuk aku 100% india dan aku berketurunan india+melanau+jawa,tapi aku mewakili kawan2 aku orang Sarawakean yang korang anjing2kan tu..ada paham melayu semenanjung yang pemalas dan ketiak busuk????
Sekian..

Anonymous said... Best Blogger Tips

anon 01:49 is a NOOB person.. ha ha ha ha ha ha

Anonymous said... Best Blogger Tips

kepada anon 14 june 2012 1707 kalo betul la seperti apa yg keparat kau cakapkan semanjun ada kuasa..sila gunakan kuasa itu untuk kuarkan sarawak dari malaysia..kan ko tak suka tgk org2 sarawak kan..bododh. otak bawak lutut, then aku rasa ko ni memang ari2 p rogol nenek ko kt umah

Anonymous said... Best Blogger Tips

orang mlayu mmg ske gadoh sesama sendiri kn
ta mcm bgsa lain
bgsa lain aggap mlayu ni puak bodoh suka cri psl sesama sndri
aku mlayu jd malu org2 malyu kita yg komen ats2 ni
yg mmberi nasihat utk lbih baik mmg aku respect

patuk ulaWW said... Best Blogger Tips

kepada anon 15:50.. aku bukan org srwk ok.. aku just ckp bnde betul.. tgk tu..bhasa xsenonoh.. ni skolah ke x ni?? ngaji ke x? ce pikir dlu.. budi bahasa tu kan budaya kita.. lg satu..org srwk xtggl hutan la skrg ni.. ni lg laa.. dah tak tau, xyah lah nak kutuk2.. pasal org mcm kau lah.. negara ni runtuh.. ok pasal hasil kayu balak tu mmg betul pun.. sbb.. b4 this.. my parent dpt duit tiap tahun hasil kayu balak.. tp itu dulu.. skrg dah xda.. suma dah kne angkut.. tp xkisahlah.. asal semua bahagia..

Anonymous said... Best Blogger Tips

kepada 15 june 2012 08:52 - kau bongok ker?..kalau semenanjung ada kuasa,,buat aper dia nak keluarkan sarawak??..baik dia sedut hasil bumi sarawak...barula best..kau jer serawakean yg bodoh,,tak boleh buat ape2..hanya tengok ajela org semenanjung sedut hasil serawak..hahaha..kami org semenanjung tak sebodoh kau la..hahhahahaha

Anonymous said... Best Blogger Tips

SATU JA SAYA NK CAKAP.. AKU MALU DGN PERANGAI DIKALANGAN BANGSA MELAYU KITA SENDIRI.. TERUK.. BUKAN NK MENGATA TAPI TU LAH REALITI ZAMAN SKRG NI..

patuk ulaWW said... Best Blogger Tips

anon 09:28.. maksud komen ko tu bermaksud.. " orang sarawak bodoh!! org smnanjung kaki tipu n pengikis!!.. aku xckp.. aku wat kesimpulan je.. dr statement hang.. yela.. org srwk ni bodoh sbb kna tipu gn org smnjg yg nak kikis hasil srwk.. xgitu.. makaseh.. kerana org2 seperti mu.. malaysia roboh..

Anonymous said... Best Blogger Tips

CEH...READING THS STUPIDS ARRGUMENT BETWEEN THAT SARAWAK GUY N THAT SEMENANJUNG GUY, HOW FUCK CAN WORLD BE NOWADAYS.

WRITING WITH NO SENSE OF HISTORY KNOWLEDGE N POLITICAL KNOWLEDGE, U GUYS DO MAKE YOURSELF LOOK STUPID

syaq said... Best Blogger Tips

guys, ape ni?? kita semua rakyat malaysia..cmon la..jgn gado2..peace no war

Anonymous said... Best Blogger Tips

saya rasa saya sangat lapar lantas mencari makanan di dalam peti ais, namun tiada benda yang boleh dimakan! saya berasa sangat marah dan untuk menghilangkan rasa lapar dan marah itu! saya tidur!

Anonymous said... Best Blogger Tips

pround be malaysian boy....

Anonymous said... Best Blogger Tips

miskinnyer semanjung yer.siap sedut hasil bumi sarawak nk membangun..patut la ngko rogol nenek ko, ntah2 rumah ko yg atas pokok~DITUJU KEPADA ANON 15 JUNE 2012 0928

Anonymous said... Best Blogger Tips

WOI PEGI MAMPOS SAMA MISKIN KE SEDUT HASIL KE HAPE KE..YANG PENTING.,SARAWAKEAN IS NOOB.BODOH.DUDUK HUTAN PAKAI CAWAT MAIN SUMPIT!HAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHA...HANG TURUN LA SEMENANJUNG CR PASAL NGAN KAMI.CR AKU KAT KAMPUNG BARU KL.X AKU TAKUK KEPALA HANG BARU ADA AKAI///

Anonymous said... Best Blogger Tips

puki org atas semua

Anonymous said... Best Blogger Tips

puki orang bawah semua

Anonymous said... Best Blogger Tips

KL=KANDANG LEMBU

patuk ulaWW said... Best Blogger Tips

yelah.. betul la tu.. ko menang lah.. dahla otak cetek.. suka hati ckp org lain bodoh.. dy tu.. blaja ke x.. hmm.. spm entah ke mana... ke tak spm agi.. budak2..sunat pun xlagi.. xpe2.. bg chan dy menang.. kang nangis lak nanti..

MAELO said... Best Blogger Tips

singapore banyak BABIIIII..

Anonymous said... Best Blogger Tips

berlagak la pulak duduk kampung baru kl..mcm org heran ko duduk kl..apa sangat la ngn kl kau tu

Anonymous said... Best Blogger Tips

SURPRISE ME THAT PEOPLE WHO NEVER GET INTO UNI. CAN ACCESS INTERNET NOWADAYS AND GIVE CHEAP COMMENTS CONDEMNING EACH STATE., YEAH YOUR PARENTS ASK YOU TO GO TO SCHOOL, YOU GO TO CYBER CAFE DOWNLOADING 3GP MALAY PORN...

Anonymous said... Best Blogger Tips

malay porn hebat doe, kan kl banyak awek2 hot nk blakon..kt tangga pun boleh jd

Anonymous said... Best Blogger Tips

AKU SOKONG KATA ANON 1:49 TU... COZ KDG2 ORG SEMENANJUNG NI BILA DTG SARAWAK SUKA PANDANG RENDAH DGN ORG SINI..AKU DAH KENA DH ORG MCM TU..
TAK LAMA LAGI SEMENANJUNG NI BAKAL JATUH... RAKYAT NYA SUKA MENGHINA ORG LUAR.. DAN MEMENTINGKAN DIRI SENDIRI. AKU BENCI ORG YG SUKA PANDANG RENDAH PADA SARAWAK... :(

Anonymous said... Best Blogger Tips

ngaku org k.l..tp komen guna bhs utara..ntah2 ko nie sesat kt k.l duduk setinggan, hakkktuiii..sarawak tak ada setinggan.k.l yg ade..maju ke k.l. KEPADA ANON 15 JUNE 2012 1525

Anonymous said... Best Blogger Tips

Pantet r spe bahan malaysia..mana mari...

Anonymous said... Best Blogger Tips

alamak ai korg....jgn nak beza kn semenanjung or sarawak la...yg penting dua2 under name mlaysia...sedar la ckit org luar gelak je bl tgk korg bgaduh sesama sdri...xkire la mlayu ke cina ke india ke sume prangai lebih kurang klu xgune didikan yg ade seelok nye...mcm mn org nk hormat kt kte klu korg sdri xnk hormat kt org laen...jgn nk racist sgt la k....spatut nye korg ptahankan maruah msia dr dihina oleh negara asing...ni x...msh nk blame satu same laen...plz la jgn tlalu narrow minded smpai org laen pn bley sakit ati bl bace korg nye komen...xkn ade org yg akn sakit ati klu korg xstart api2 kn rakyat msia kt cni....skunk korg pk la mcm mn nk maju kn lg msia ni spaye standing ngn negara2 maju xkire la dr segi ekonomi or dr segi akhlak..pk2 kn la k...

Anonymous said... Best Blogger Tips

n for anonymous 1:49, plz be respect to other n don't u simply to say that melayu semenanjung tu babi....sp kamu nk jatuh kn hukuman kate melayu semenanjung tu babi...sp yg ajar kamu manusia tu babi...?jgn tlalu mghina sgt,nti akhirnye kamu gk yg akn dpt blsn...igt kt dunia ni kamu boley buat pe n boleh ckp ape skali pn...tp nti tuhan akn bg blsn yg setimpal kt kamu...sy pn org melayu semenanjung,tp dr kecik smpai skunk family sy xpenah pn ajar sy jd mcm yg kamu ckp kn...kalau kamu kutuk n hina manusia,pe kurang nye dgn kamu?bl kamu gune kn pkataan sebegitu,tu tunjuk kn kperibadian kamu pn sm mcm yg laen...klu btl la melayu semenanjung ni pmalas, xkn ade nye student mlayu dr smenanjung yg boleh smbung stdy n bjaye kt luar negara...klu btl la melayu smenanjung ni cume mharap kn kerajaan spaye beri bantuan,knp kerajaan pn ade gk beri bantuan kt sarawak...?igt ssuatu pkare tu xsmesti nye beri kn kesan negatif je...

Anonymous said... Best Blogger Tips

BABI , SIAL , PUKIMAK MAK KO ORG SINGAPONDAN , PERGI JAHANAMLAH KO ORG SINGAPONDAN , LAHANAT , BABI , CIBAI , LANCAU PUYE ORANG SINGAPONDAN , PERGI MAMPOSLAH NEGARA KO , HARAM JADAH , PUKIMAK BABI , SETAN LAHABAU , BABI TONGEK

Anonymous said... Best Blogger Tips

kampung baru k.l konon..komen guna bahasa utara..cakap je kau tu duduk setinggan kt k.l tu, sarwak takda la setinggan..KEPADA SI POYO A.K.A SI KEPARAT TAK SEDAR DIRI A.K.A TIME SEKOLAH DULU SALU DOK ESCAPE PASAL TU TAK TAHU DUNIA LUAR N SEJRAH ANON 15 JUNE 2012 15.25 oOo

Anonymous said... Best Blogger Tips

BRAPA BNYK LAH KO ORG NAK KUTUK MENGUTUK NI...SIAP DGN P***KMAK LAGI TU...

Anonymous said... Best Blogger Tips

please la admid delete je la page ni....bayak gaduh2...,semuanye nak menang je...xleh blah...aq ade gak member from sabah sarawak..kat kolej aq..,baik2 je..mkn same...,yg BODOHHH sangat kenape???

Anonymous said... Best Blogger Tips

ANON 13:14, well said.
ADMIN SEPATUT PANTAU SIKI PAGE ni, menggalakkn sesama KAUM AGAMA bertikam lidah..common la...funny.ahaks

Anonymous said... Best Blogger Tips

To Anon 23:14..
Sy faham sangat apa yg kamu nak sampaikan..lumrah alam,suara majoriti membawa kepada sesebuah keputusan..itulah kehidupan..melainkan seseorang yang berpengaruh dan berada di pihak yang benar mampu mengubahnya..tapi adakah sy merasakan yg sy salah untuk membenci melayu2 ni semua??sy sendiri yakin jawapannya TIDAK..kita bercakap pasal realiti..lihat secara keseluruhan..setiap yg dilakukan semuanya bersebab..dan sy adalah salah seorang misalnya..adakah kerana sy membenci melayu kerana memang sejak lahiriahnya sy begini?sekali lagi jawapan yg saudara sendiri tahu adalah TIDAK..
Sejak berkurun lama,kaum sebenar yang layak digelar ULTRA KIASU ini(melayu)sering mewujudkan propaganda perkauman yang jelas nyata..not only us,but others..(sila rujuk apa yang sy komen sebelum ini)..Singaporean,Indonesian,Indian,Chinese and others..mengapa terasa diri begitu mulia dan sempurna??adakah kalian sedar yang kalian sebenarnya mempunyai penyakit hati yang kritikal??yang serius??menghina bangsa lain dan mencari kesalahan orang lain?? no wonder lah peribahasa melayu banyak melahirkan kata2 realiti sebenar yang wujud dalam diri mereka sendiri..saudara harus menerima realiti,atas apa yang kalian telah wujudkan sejak sekian lama..oleh kerana segala perilaku dah sikap sebahagian besar kalian terhadap negeri kamilah,sy mengeluarkan kata2 sesat..
Sy bukannya mengada-ngada untuk memarakkan lagi api perkauman di antara kita,tapi sy ingin bangsa korang bukak mata besar2...sy sendiri mengalami situasi itu..dan kami adalah mangsa keadaan..

Dari Abu Hurairah r.a, telah bersabda Nabi s.a.w bahawasanya seorang lelaki bercakap dengan satu perkataan yang dia tidak melihat benda yang diperkatakannya maka dia akan terjun ke dalam neraka selama 70 harif - Hadis Hassan

Bayangkan dosa2 yang kalian telah lakukan,mengada2kan cerita yang xbenar dan xdilihat dengan batang hidung biji mata sendiri..

Last but not least,aku mintak maaf kepada semua.SEIKHLAS HATI
Anon 01:49

Anonymous said... Best Blogger Tips

sume yg comment nie NOOB..

Anonymous said... Best Blogger Tips

aku org SARAWAK..aku bangga dok SARAWAK..yg cakap SARAWAK tu HUTAN???PAKAI CAWAT????n WTF.....penah dtg SARAWAK ke..huhuhu..best nya aku dok sini SARAWAK IBU PERTIWIKU mmmm...siap ada wifi lagi dlm HUTAN ni...wow..BEST LA oii...meh la pancung kepala org SARAWAK kalo berani...lalalala...

Anonymous said... Best Blogger Tips

aku org SARAWAK..kepada bukan org SARAWAK yg sokong SARAWAK tq so much..mst korang ada g HUTAN nie kan..best kan HUTAN ni..hehehe...lebar r senyum aku baca komen korang...cam la korang tu bagus sangat nk mengata org..lalalalaaa....kecik2 xnak MAMPOS dah besar MENYUSAHKAN org..lalala..g MATI laaa..mun jak bagus nk madah pasal tempat org..mmm...org yg datang swk tok la byk mbak budaya nk xbagus ya,tp yg datang swk n terjerumus jwk ngekot cdak swk tok apa kez..lalala..g mampos laaa..cetek nya ilmu..iman xkuat pasya mok ngata org..g depan cermin n ngga apa bagus glk tak org ya mok mngata org cya ctok..lalalala.puas aty~!!!!!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

salam rejab,
saje nyinggah meluahkn pandangan,
berhujah tnpa fakta ibarat rumah tnpa tiang.
saling menunjukn kekurangan msing2.nii tgk gaye cam dgr ckp orng jee. bkn laa nk bekap spe2, Aku dlu dok gk sarawak, ok je, no prob.nk mkn durian je, tros drive g serian.cume problem kt sni, x knl maka x cinta. ape yg kte prasan cume 'kulit durian'. kalu x cube bkak xkn dpt rase diakn.btol tak..?? memang la x semua baik, tpi x sume gak jht. base ape yg nk kite dgr gk. kalau kite nk dgr yg buruk, wlau bnda tu baik sekali pon, tetap akan buruk. ni laa mentaliti kebanyakan anon kt atas nie. fokus persamaan, bukan perbezaan. bru senang nk bersama. 'ckp senang, ble laaa" msti ade orng yg ckp cmtu kn..?? why not kte try. ade gk la rase terkilan pas bace komen atas tdi, tpi klu x luah, mne nk tau kn?? tpi lgi, nk meluah tuu ade care nye gk. skian.. peace yoo. =)

Anonymous said... Best Blogger Tips

SARAWAK = AMAN n DAMAI..
I luv 2be SARAWAKIAN..

Anonymous said... Best Blogger Tips

OUR HOME YOUR HELL..

Anonymous said... Best Blogger Tips

bila dh rasa diri bgos dan x pyah hormat org len lgi. cm tok laa jdiknya. being heroes of your self, speak of no majorities. always drown in games tht your self created. it's just mentality.

Anonymous said... Best Blogger Tips

kl=kandang lembu
kl=kambing lari
kl=kuda laut
kl=katak lompat
banga sangat la dok KL tu..haktuiii

Anonymous said... Best Blogger Tips

hahahaha ...kasihan....

Anonymous said... Best Blogger Tips

kesian ek ngn budak2 kandang lembu

Anonymous said... Best Blogger Tips

budak2 kl cakap besar poyo taik..wekwekwek

Anonymous said... Best Blogger Tips

aduh. dak yar kah pangei org swrk..alu ktuk2 org.. boh lah mulut mcm cilaka glak.. sdar lah. srwk nun sapa pgang.. bkn cina kah?? ney ank bumi srwk.. jdi kuli org cina jak.. kta manusia sama jak..

Anonymous said... Best Blogger Tips

@Anonymous bodo

Anonymous said... Best Blogger Tips

Aku sokong sarawak!!!!!!!!!
sarawak bodo.. sarawak bangang,, sarawak babi

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...