Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Friday, 10 February 2012

Serius : [Video] Adakah Polis Ini Keterlaluan Atau Genius?

Adakah Polis Ini Keterlaluan Atau Genius?
Apa komen korang?


9 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

cibai lu 1st

Anonymous said... Best Blogger Tips

ku 2nd..kira ok lg lah..

benz zee said... Best Blogger Tips

takleh play . fakk . 3rd

Anonymous said... Best Blogger Tips

xgentlemen... ape kes lebih 5org nk thn sorg je?

Jaiy the legend said... Best Blogger Tips

macibai...apasal aku xkeh dpat 1st..jenuh aku nunggu admin update ni haaa....

Anonymous said... Best Blogger Tips

tk paham ..

Anonymous said... Best Blogger Tips

PUKIK MAK ORG NOK FIRST YA.....

Anonymous said... Best Blogger Tips

itu dia punya pasallah. tapi kalaulah kat malaysia polis buat macam ni, aku tak tahulah rakyak nak cakap apa kat polis. Kat malaysia ramai sangat nak jadi polis takde tauliah, pantang polis buat kerja kasar sikit masing-masing mulut cakap macam-macam. Elok dibawa polis-polis macam ni masuk kat malaysia biar mereka rasa. Aku rasa orang cakap pandai ni kalau polis nak tahan dia mesti kena cakap ala-ala orang berkasih kot. Yang Benar: Penyokong Kuat Kerja-Kerja PDRM.

Anonymous said... Best Blogger Tips

maybe ni penjenayah mmg plg digeruni dan di cari kot....hehehhee

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...