Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Friday, 10 February 2012

Hebat : [Video] Kucing Comel Berjalan Dalam Salji Tebal


Memang hebat kucing ni dapat berjalan dalam salji setebal 4 meter. Tapi kesian plak tengok dia struggle nak jalan. Nasib baik tak tertimbus. Bravo cat! 


Sumber : Here

12 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

Alolo siannyer...comel je

Anonymous said... Best Blogger Tips

Kesian comel... Gigih betol kucing tuu !

Anonymous said... Best Blogger Tips

siannya dieee..

Anonymous said... Best Blogger Tips

1st..aku tau korang bangga dgn pimpinan 1st saya

Anonymous said... Best Blogger Tips

kesian kucin..ni mesti kerja freemason yg tak tolon itu kucin..atau kucin itu jelmaan lucifer yang tak nak ditolon takut memberi malu kpada golongan syaitan

Anonymous said... Best Blogger Tips

GILER PNT JLN LM SALJI,HAHAH,,NI KAN KUCING

benz zee said... Best Blogger Tips

i'll be back

Anonymous said... Best Blogger Tips

admin tolong buat sesuatu. sy rasa ramai yg dh menyampah dgn komen berebut 1st ni.

Anonymous said... Best Blogger Tips

GILeR nyampah dgn KOMEN 1st nie.... second ke first kaaa kita nk info... adoiii menyemak toiii~~~~

Anonymous said... Best Blogger Tips

xde, mslahnya knape yg buat video niey bebal sgt....agak x reti kesian ape kat kucing 2....pegi la tolong, dah kucing 2 kcik jlan dalam salji, sejuk plak 2....tuan dia niey bagus bogelkan cempak je dlam salji 2...xde perikebinatangan langsung...

Unknown said... Best Blogger Tips
This comment has been removed by the author.
Anonymous said... Best Blogger Tips

kesiannyer tp comey gak. aku suker kucinggggg :D

alah.. org yg berlagak activist kucing/animal ni poyo la. bukannye tuan dia taknak tolong, tp mcm nak suruh kucing tu 'berusaha' dulu. kalo kot2 kucing tu tertimbus, tuan dia pi tolong lerr. takkan nak manja kan jer.. bukannye dia pi bakar kucing tu atau campak dalam tasik ke. Rasenye kucing tu baru balik jalan2 tu kt depan rumah.
sama la mcm org nak anak keciknyer berusaha, takkan nak berkepit jer spanjang mase.

erk msti ramai org hentam aku nnti. lari dulu.

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...