Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Saturday, 11 February 2012

Serius : [Video] Kenapa Nak Takut Ke KFC? KFC Tak Pukul Orang Langsung

Kenapa Nak Takut Ke KFC? KFC Tak Pukul Orang Langsung
Kalau satu bangsa hormat bangsa lain, semua ini tak akan berlaku. Takkan ayam yang mulakan pergaduhan? Memang tak logik. Ini semua kerana keegoan manusia yang tak nak mengalah.


14 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

1st sialll!!!!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

babi sial atas..2nd

Anonymous said... Best Blogger Tips

1st mmg sial..lahanat!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

apa pun anon memang sial..kita ucap tahniah utuk yg dapat 1st tp jgn tak kutuk, bersemangat skit..mesti bangga giler bapak anon 1st sial dapat 1st..

Anonymous said... Best Blogger Tips

atas aku semua sialan!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

atas aku ni anak tak cukup sifat..

Mr. Osem said... Best Blogger Tips

korang nk 1st, tu hal korang..aku datang nk promote benda baru kekeke

Entri Terbaru: Osem.my Kini Melancarkan Laman Komuniti Sosial Seperti Facebook

Anonymous said... Best Blogger Tips

Mr Osem..pi main jauh2..buang ke laut je blog skema ko tu

Anonymous said... Best Blogger Tips

Haha... bgs tol video neh..
:)

Anonymous said... Best Blogger Tips

bagus video ni..orang yang komen pun bagus2..

Anonymous said... Best Blogger Tips

hahahaha....sapa kata makan kat KFC kena pukul?? ehe :D

Anonymous said... Best Blogger Tips

tu la makan kfc tak ade nye nak kena pukul eh..

Anonymous said... Best Blogger Tips

Mana ada KFC puku olang!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

Moralnye jagalah tingkah laku anda...jgn asyik nak mgutuk sesame sendiri.. :)

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...