Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Friday, 10 February 2012

Kreatif : Seni 'Glassblowing' Mampu Menceriakan Rumah Anda Oleh Shayna Leib (8 Gambar)

Seni 'Glassblowing' Mampu Menceriakan Rumah Anda Oleh Shayna Leib
Anda percaya tak semua di bawah ini adalah dibuat daripada kaca.Menurut Shayna, setiap satu di bawah ini mengambil masa paling kurang sebulan untuk disiapkan. Dia menyatakan dia perlu mengulangi langkah untuk setiap ini lebih dari 150 kali bagi memastikan setiap kaca mempunyai ukuran yang sama. Dia memerlukan 45 minit hanya untuk menyiapkan 2 inci persegi.



 via : thisiscolossal

9 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

cibai anon gile 1st

Anonymous said... Best Blogger Tips

2nd pun ok lah..babi tul marah anon

C0D3BR4K said... Best Blogger Tips

klu brani sume yg komen ltak link blog masing2..kita main terjah blog n komen..amcm?brani?

Siapa C0D3BR34K?
Link 1
Link 2

Anonymous said... Best Blogger Tips

wahhhh~ nang rajin n saba org niup kaca k perhiasan tok...

-dyanna-

kak.D said... Best Blogger Tips

Kreatif nyee org ni..

benz zee said... Best Blogger Tips

macam bulu hidung ana

Anonymous said... Best Blogger Tips

mcm coral.... nk blaja buat!

Anonymous said... Best Blogger Tips

erk! geli aku tgk benda tu. mcm bahaya jer aku tgk perhiasan mcm tu.

Anonymous said... Best Blogger Tips

comel...rase nak satu...hehehe

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...