Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Monday, 6 February 2012

Lawak : [Video] Padah Meraba Punggung Wanita Di Pasar


Kepada kaum hawa kat luar sana, silalah contohi perempuan dalam video ni. Memang sempoi. Tengah dia memilih sayur, tetibe datang sorang pekerja tu dengan selamber je raba punggung dia. Tapi perempuan tu tak biarkan jer.. Nak tau apa dia buat? Korang layan la video ni.. Hehe.. Memang lawak beb lelaki yang meraba tu.. Hahaha..

Sumber : Here

11 comments:

LinLOn~ said... Best Blogger Tips

HUAHUAHUAAAA! terbaik!!! xD

Anonymous said... Best Blogger Tips

kan dh kena.. ahaks!

Ms Pooh said... Best Blogger Tips

MMG LAYAK DAPAT TAPAK KAKI!!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

Haha padan muke kene sebijik lol

Anonymous said... Best Blogger Tips

nice kick...hahaha

Anonymous said... Best Blogger Tips

Ni gangster pasar ikan. Pempuan ni akn mati tekangkang dirogol beramai2. Young and Dangerous!

Anonymous said... Best Blogger Tips

klu ak jd gurl 2 da lme ak terkam ngn kapak kt kepale jntan xtau malu 2..bia tebelah due!! huh

ben xii said... Best Blogger Tips

orang atas aku ni bangang jugak . macam la bawak kapak ke mana mana . lol in my ass

Anonymous said... Best Blogger Tips

terbaik.. nice kick!!

rehaljingga said... Best Blogger Tips

like a boss!

Anonymous said... Best Blogger Tips

ketepek skali kat punggung...hahahaha

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...