Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Monday, 6 February 2012

OMG : Ioana Spangenberg, Model Terkenal Romania Dengan Ukuran Pinggang 20 Inci Sahaja (5 Gambar)

Minggu lepas, tiba-tiba gadis ini menjadi sensasi di Internet kerana ukuran pinggangnya yang begitu kecilIoana Spangenberg, 30 tahun dengan ketinggian 5 kaki dan 6 inci hanya mempunyai ukuran pinggang 20 inci. Memang kelihatan agak pelik rupabentuk tubuhnya kerana besar-kecil-besar.Menurut Ioana, walaupun dia makan banyak pinggangnya tetap tidak membesar.
Kata Ioana : 'No one seems to believe it, but every day i eat three big meals and I snack on chocolate and crisps all the time. 


Video :

11 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

risau jek aku tgk die bongkok..skali PRAPPPPPP!!!!!!! tekehel pinggang.

Anonymous said... Best Blogger Tips

geli la tgk dy nie.

Anonymous said... Best Blogger Tips

Ni kalo cantas ngan pedang samurai senang2 je

Anonymous said... Best Blogger Tips

nape aku rasa mcm kesian sngt kt dia...

ben xii said... Best Blogger Tips

macam anorexia je

Anonymous said... Best Blogger Tips

lucu je baca komen kat atas nie..hahaha...

Anonymous said... Best Blogger Tips

Pelik nyer....

Anonymous said... Best Blogger Tips

ark! kesian.. makan banyak pun mcm tu gak size nyer.. kene derma darah ni tuk buang darah kotor supaya berat badan naik.

Anonymous said... Best Blogger Tips

cam anoreksia je

Anonymous said... Best Blogger Tips

ek? mcm mana rupa dia kalau mengandung?

Anonymous said... Best Blogger Tips

okay takut gila tengok

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...