Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Wednesday, 8 February 2012

WTF : Cicak 10 cm Ditemui Dalam Mi Cawan Nissin Sekitar Singapura (5 Gambar)

Cicak 10 cm Ditemui Dalam Mi Cawan Nissin Sekitar Singapura
Seorang pelanggan di Singapura terkejut melihat seekor cicak yang mati di dalam mi cawan Nissin yang dibelinya. Pada mulanya, dia menyangka itu adalah udang kering tetapi apabila diperhati betul-betul ianya adalah cicak.


 via : stomp

12 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

eweeeeeeee....

Anonymous said... Best Blogger Tips

omg! euuu....

Anonymous said... Best Blogger Tips

yucks...geli..nak muntah tengok..

ben xii said... Best Blogger Tips

anon 1st ! berani kau berdiam diri

Anonymous said... Best Blogger Tips

udang kering yg ade eko..hehe.. geli den..buleh saman syrk mee tu nim~

sewel_production said... Best Blogger Tips

wea....ckp la first...aku bg mkn cicak ni kang..sial...

Anonymous said... Best Blogger Tips

ANON 1ST XNK BEREBUT TAHTA KOT... HEHHHEEE....

Anonymous said... Best Blogger Tips

mcm nipu jer sebab mee dia dah kembang dan ade sup.mana ada mee siap ngan sup...mesti kena letak air panas pastu serbuk dia..tahtah orang ni saja nak wat camtu...

-billy fecren-

Anonymous said... Best Blogger Tips

ntahapeapentah

Anonymous said... Best Blogger Tips

ntah la ,gelinye . . .dpt byang an law ms0k dlm mlt cane , . WeEkk. . .

yaya said... Best Blogger Tips

tipu ah . xkan org yg masak mee to xnampak cicak to mase letak air panas ? ni saje saboyaj kot .

Anonymous said... Best Blogger Tips

EEEEEEEEE.....geli laa aku tengok..masak mie ke masak cicak nie!??

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...