Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Tuesday, 7 February 2012

OMG : [Video] Iklan Durex Yang Telah Diharamkan Semasa Super Bowl 2012

 Iklan Durex Yang Telah Diharamkan Semasa Super Bowl 2012
Korang rasa kenapa dia kena banned?



14 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

1st..kat bawah semua loser, sapa berani kutuk aku anak luar nikah..oyeah

Anonymous said... Best Blogger Tips

erk?

young,wild,free said... Best Blogger Tips

tak faham..=='

Anonymous said... Best Blogger Tips

maksud nya jgan buat anak luar nikah..

Anonymous said... Best Blogger Tips

sbb kucing tu

Anonymous said... Best Blogger Tips

bukan salah ibu mengandung...
salah bapak tak pakai kondom....
anak kuar ngalahkan setan....
hak3

ben xii said... Best Blogger Tips

salah kan ibu mengandung kerana anaknya tidak dapat 1st . aku tak sanggup salahkan ibuku . mungkin aku terleka seketika . jikalau tidak mungkin aku yang 1st .takpe . next post

Anonymous said... Best Blogger Tips

kondom dah pakai tapi bocor..hikhik =_='

Anonymous said... Best Blogger Tips

iklan ni di haramkan mungkin sebab menghina org yg x guna kondom. x semestinya org yg x guna kondom akan melahirkan anak yg durjana cam kat lam iklan tu. bangang la iklan durex ni. mang patut pn kene banned.

Anonymous said... Best Blogger Tips

orang yang 1st kt atas tu bodoh nak mampos anak haram jadah, butuh mak dia x pnh basuh lahirkn anak cacat otak cm dia..ptuiiiiiiiiiiii

Anonymous said... Best Blogger Tips

sokong2~! bkn stakat dia,suma yg brebut nk comment 1st tu b.o.d.o.h!

Anonymous said... Best Blogger Tips

stupid....

Anonymous said... Best Blogger Tips

woi 1st.....ko anak haram ke sbb nk ckp mcm tu.....kesian betul mak bapak ko.....bapak bodoh giler nk 1st 1st.....

Anonymous said... Best Blogger Tips

bapak dia x azankan kat telinge masa lahir dulu.

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...