Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Wednesday, 8 February 2012

Cute : Pakej Makanan Dari Jepun Yang Menarik Perhatian (12 Gambar)

Pakej Makanan Dari Jepun Yang Menarik Perhatian
Memang kreatif giler pakej makanan yang dari Jepun ini, patut ramai orang nak beli walaupun mereka tak pasti makanan sedap ke tak. 

 via : acidcow

17 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

woah..gud2--100

Anonymous said... Best Blogger Tips

2nd pic tu..lawo sangat2..hahaha

Anonymous said... Best Blogger Tips

HUUUUIIIIII... LAWO MENDE NYE... SEDAP TU HEHEHHEEEEE.....

ben xii said... Best Blogger Tips

weh bagi aku 1st la

Anonymous said... Best Blogger Tips

pic no3 tu makanan apa ek? pelik jer packing nyer. pic no2 sengal..haha

Anonymous said... Best Blogger Tips

kesian ben .. hahahaha !

Anonymous said... Best Blogger Tips

melepas lagi..loser!

Anonymous said... Best Blogger Tips

aku tetap 1st dihati korang kan? sbb korang losers..semua nak ikut aku...hihi..pi main jauh jauh..ok

Anonymous said... Best Blogger Tips

Kawaii!

Anonymous said... Best Blogger Tips

apa yg kau merepek tu anmous 4:02am ...ko tu salah tmpt komen...ko yg patut main jauh2..meyemak jak komen ko tu...

Anonymous said... Best Blogger Tips

nak chocobee~~~

Anonymous said... Best Blogger Tips

@anon 20:07 aku rasa ko yg merepek. mn ada anon4:02am lam comment list. mamai agaknya dak ni. syok sendiri..haha

Anonymous said... Best Blogger Tips

dlm byk2 makanan ni hanya 1 je yg di jual di malaysia...LOTTE...mmg menarik n rase pon bleh tahan...yg penting di jaman HALAL...

Naz Hannaz said... Best Blogger Tips

Waaa!!! aku nk yg last skali tu,Dragonball
... mantap!

Anonymous said... Best Blogger Tips

its all about packaging..

Anonymous said... Best Blogger Tips

dunia 0h dunia....................................

Anonymous said... Best Blogger Tips

son goku......huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...