Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Saturday, 11 February 2012

OMG : Kondom Jenama Louis Vuitton Berharga RM200 Sekeping (3 Gambar)


Kondom LV? Biar betik.. Memang betul ni. Logik la kalau harga dia mahal sebab jenama LV ni memang mahal gila. Tapi, kondom ni bukan dikeluarkan oleh LV pun.. Jom baca laporan Syahril Kadir ni.


Louis Vuitton merupakan jenama pakaian dan aksesori mewah yang menjadi kegilaan ramai terutama golongan kaya dan terkemuka. Antara barangannya yang terkenal adalah beg kulitnya.

Baru-baru ini seorang arkitek dari Georgia, Irakli Kiziria telah mereka bentuk kondom yang menggunakan jenama mewah itu. Ia dijual dengan harga kira-kira RM200 sekeping.
Seluruh lapisan kondom berwarna cokelat itu mempunyai logo LV, ia juga dibungkus dengan plastik jenama yang sama.


Tetapi pada mereka yang mempunyai keinginan untuk mendapatkan kondom itu, maaf, ia tidak dijual di mana-mana butik LV. Malah, sebenarnya, ia tiada kaitan pun dengan syarikat tersebut. 

Cuma Kiziria mencipta kondom jenama itu semata-mata untuk mendapatkan dana bagi disalurkan kepada Yayasan Penyelidikan AIDS (amfAR). Difahamkan, sejak berada di pasaran, permintaan terhadap kondom mewah ini melonjak tinggi.

p/s : Apa yang best sangat? Dah la kondom ni pakai buang. Macam-macam... 

Sumber : Here



9 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

1st lagi..tq2

Anonymous said... Best Blogger Tips

damn u, asal ko je 1st

Anonymous said... Best Blogger Tips

aku refresh 20 kali seminit..dari pagi tadi..kerajinan membawa kejayaan...

Anonymous said... Best Blogger Tips

ah ko xde keje

Anonymous said... Best Blogger Tips

ari sabtu..cuti umum dow..admin? tak boleh bagi lucah lagi entri korang kah? Cara pakai tunjuk lah jg..

Anonymous said... Best Blogger Tips

WTF..me want!!!!!!!!
glow in the dark tkde ke..

Anonymous said... Best Blogger Tips

rm200?? mahal giler..klo 1 mlm main sampai 5round kali rm200.. rm1000/night belanja tuk kondom jer. giler..mang kaya la sapa yg cipta kondom ni.

benz zee said... Best Blogger Tips

sape pakai jangan buang . guna la lagi . dah pakai pandai pandai la basuh

Anonymous said... Best Blogger Tips

tengok warna seperti perasa chocolate.....

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...