Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Thursday, 9 February 2012

OMG: Apabila Polis Serbu Pusat Dan Tahan Pelacur Seluruh Dunia #1 Vietnam (12 Gambar)

Apabila Polis Serbu Pusat Dan Tahan Pelacur Seluruh Dunia #1 Vietnam
Ini untuk memberi amara kepada semua lelaki supaya jangan sesekali melanggani pelacur. Anda mun ditahan atau mendapat penyakit daripada pelacur ini. 



 via : bbs.163.com

10 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

Hew hew ! Like a boss :D 1st !

Anonymous said... Best Blogger Tips

Pukimak Hang first

ben xii said... Best Blogger Tips

fakkkerr , tak tunggu gua . meh kongsi 1st

serenity9260 said... Best Blogger Tips

polis dunia ke serbu ni??

Casing iPhone Keras Diuji Sebagai Bola Hoki Ais(Video)

Anonymous said... Best Blogger Tips

evrydays im kongkek!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

HOIII.. AKU LMBT SIKET JE DA RAMAI ONF POTONG...

Anonymous said... Best Blogger Tips

X yah laa woi nak kutok2 org yg 1st tuu ! Pg lantak laa die nak 1st... Xyah nak kimah fuck semue...
*best woo jd polis tuu !

Anonymous said... Best Blogger Tips

kenape di kabur an pic 2? bek xpyh tnjuk..

Anonymous said... Best Blogger Tips

kat malaysia pun ade juga camni..

Anonymous said... Best Blogger Tips

bgus la gmbar nya di kaburkan .. tidak lah bertambah dosa kita .. harus jaga aurat dan aib orang .. kalau nak allah jaga kan aurat kita ..

^_^

kalau kita ditempat dia.. pasti malu kan ???

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...