Utama

Utama 2

Geng Stress

TAWARAN HANGAT!!

BANNER UTAMA (728X90) = RM200/ sebulan



BANNER+IKLAN TEKS +ENTRY- RM250/ SEBULAN


REVIEW / ADVERTORIAL - RM50


APA TUNGGU LAGI?? SILA EMAIL


akustress3@gmail.com


Kongsikan Entri Kami

Monday, 2 April 2012

WTF : Faiqah Azizan, Gadis Penari Tiang Melayu Hanya Didenda RM25 (4 Gambar)

Pernah tak dengar mengenai tiga orang gadis melayu yang didenda sebanyak RM25 kerana gejala yang kurang senonoh? Mari lihat rupa salah seorang daripada mereka iaitu Faiwah Azizan. Korang rasa setimpal tak hukuman ini?


38 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

cun gak kan----kAKCIK86

Anonymous said... Best Blogger Tips

dunia dh nk kiamat...nauzubillah

Anonymous said... Best Blogger Tips

cun...berbaloi pa denda 2...ok la 2....

Anonymous said... Best Blogger Tips

facebook cma dengan nama sebenar..gambar depan kat club

Anonymous said... Best Blogger Tips

saman parking lebih mahal dari denda yg dorang terima...

Anonymous said... Best Blogger Tips

pergh duit bergulung gila banyak dlm beg!!! apa la RM25 jak kena denda??? haih patut di beri tindakan lebih dr itu atleast mhl la lg kan denda tuh duh!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

Tq ASG ....at least ak dh tau betapa teruknya bangsa ku kini...bagus la tu Malaysia sbg Hub Hiburan ini Faedahnya....terima kasih kerajaan malaysia..!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

Ok la tu denda murah kt dunia... kt akhirat nnti bru bayar mahal...

Anonymous said... Best Blogger Tips

aku dgar dia awek nasriq baharom, player bola selangor..

Anonymous said... Best Blogger Tips

fap fap fap...come to papa.. aaahhhh

Anonymous said... Best Blogger Tips

aku dgr dia awek apek yg baru, keeper amarika

Anonymous said... Best Blogger Tips

Inilah hasil pemerintahan Kerajaan BN

Anonymous said... Best Blogger Tips

betol ke penari tiang?atau penari biasa jk..mcm sehati berdansa ape lancau tu semua..??tgk profile die dlm fb mcm biasa jk..cuma sosial skit..

Anonymous said... Best Blogger Tips

ni PAd punya pasall la ni, tak beri konseling kul 3 pg, tu yg dia g gelek tiang tu smpai pg.

Anonymous said... Best Blogger Tips

silap bukan PAd tapiiii PAS

Anonymous said... Best Blogger Tips

malaysia skrg mmg x adil langsung. benda maksiat kena denda sikit je . bila malaysia nk aman mcm nie . bangang punya kerajaan !

Anonymous said... Best Blogger Tips

perghh.. boleh kaya beb keje gelek tiang. besaq no gulung duit tuh. rm25r jew denda. nak la macam ni.. haha..

Anonymous said... Best Blogger Tips

ni la hasil daripada kerajaan datuk Najib . !

Anonymous said... Best Blogger Tips

perempaun zaman sekarang buta hati sebab nk duit banyak . xingat die boleh mati2 bila2 je

Anonymous said... Best Blogger Tips

cantik dowhhh... kalo dapat ni bikin senaman ok gak..

ben xii said... Best Blogger Tips

okay la . ada muka stripper

Anonymous said... Best Blogger Tips

bila ada je org buat slh mesti nak slhkn bangsa la,negara la,pemerintah la...wei korg,bukak minda tu sikit..slh sendiri jgn nk libatkn org lain..sama jugak slh minah ne nk libatkan org len knp? kta mampu menegur aje,kalo dia nk ke neraka itu pilihan dia,Tuhan berikan kta akal utk berfikir,berfikir ytk bertindak mengambil keputusan yg betul dlm hdup..ikot perintahNya..jauhi laranganNya..kalo itu pun susah bg smua org...percayalah lagi susah bila korg mati nanti..wallahualam

Anonymous said... Best Blogger Tips

aku sokong ANon 01;33...
asalu ada masalah je salahkan bangsa la..kerajaan tu...kerajaan ini la...Allah berikan kita akal berbeza dari semua makhluk2Nya...Guna akal untuk bertindak..Cuma doakan semoga minah ni menerima Hidayah dari Allah...xkan kita nak buat jahat samapai ke tua...mesti ada sekelumit kebaikan yang die buat kita x nampak tp Allah tahu..

Anonymous said... Best Blogger Tips

kna denda rm25.... ce tgk kat pic last tu... ap ke benda yg bgulung2 tbal tuh....?

Anonymous said... Best Blogger Tips

bayar murah sebab pempuan tu dah bagi servis kat org yg bagi dende tu......sebab tu murah je...*_*

Anonymous said... Best Blogger Tips

senang kejap je tu.. esok dh kerepot tgk la tebal lg ke x gulungan duit kat beg dia tu huh!

Anonymous said... Best Blogger Tips

haha,, muke longkang.

Anonymous said... Best Blogger Tips

weyh tp klu dapat best nie hahahha

Anonymous said... Best Blogger Tips

salah satu sebab maksiat makin leluasa sbb kerajaan tak telus. asik galakkan hiburan, permata murni lar, hiburan, nari, hiburan, nari, org muda jd artis, etc etc, tu sbb jadi pengaruh bsar kt anak2 muda skrang. BUkan nak salahkan kerajaan 100%, tp dorang gak main peranan tau dalam keberkatan negara ni. kdg2 mak bapak dah mcm cara didik anak, tp anak memberontak sbb kuat sngt pengaruh luarnya yg tak ditapis. Argghh. bnyk lg nk tulis tp malas.

stakat rm25 ape masalah, satu jam nari dah dpt rm100 woo. cuba la kira sebulan menari, stiap malam 4 jam. perghhh, masyuk giler duit. duit tak berkat la.

lockhart said... Best Blogger Tips

malaysia boleh..

Anonymous said... Best Blogger Tips

lain kali kalau kes mcm ni tak yah denda duit. masuk jer dlm tahanan utk setahun pastu denda buat kerja kemasyarakatan. duit tu boleh bayar..

Anonymous said... Best Blogger Tips

cita2 saya nk jd penari tiang!!
profession ni amat bagus masa skrg..
apa yg penting duit...
saya sayang bi-end ...
majulah tarian tiang utk bangsa dan negara..
kami sentiasa support anda
muachhh Rosmah

Anonymous said... Best Blogger Tips

korang sapa nk kutuk2 pekerjaan dia??
kerajaan pon xmengharamkn kerja ni,yg korang lebih2 apasal?? lntak la dia nk kerja apa pon.janji xkacau hidup korang sudah.....ni tandanya negara kita maju taw... xpayah la nk kecoh2.. biasalah tu..
kita kne terima hakikat dunia semakin berubah,mnusia pon cmtu jgak...
jadi sokonglah BN, najib dan Rosmah..supaya sukan tarian tiang ini terus subur di Mlaysia
#APTB
hahaahaha

Anonymous said... Best Blogger Tips

tarian tiang ni tidak seharusnya dihina...
tarian ini bagus utk menajamkan penglihatan lelaki..
jd knapa perlu dihina dikeji..??
sy berpendapat tarian ni harus diajar disetiap sekolah, dan dijadikan satu kursus profesinal di universiti2 tempatan...tarian tiang ni juga bagus dipersembahkan di dewan rakyat mahupun di dewan serbaguna...anda juga megupah penari tiang ini sebagai penghibur dan memeriahkan lagi kenduri2...profession ni xpatut dikeji dan kita harus melihatnya dari sudut positif...sekian

Anonymous said... Best Blogger Tips

nah link fesbuk prempuan nih.. nasihatla dgn cara yg betol..

http://www.facebook.com/profile.php?id=100002904797190&sk=wall

Anonymous said... Best Blogger Tips

stim siott!! perghh kalo dpt nih mau 10x round

Anonymous said... Best Blogger Tips

X cantik langsong skit pon x lawa klau yg kte lawa 2 maksodnye die bute sebab buat ape cantik rupe klau x cantik perangai

Anonymous said... Best Blogger Tips

buat fap fap best ni

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...