Utama

Utama 2

Geng Stress

TAWARAN HANGAT!!

BANNER UTAMA (728X90) = RM200/ sebulan



BANNER+IKLAN TEKS +ENTRY- RM250/ SEBULAN


REVIEW / ADVERTORIAL - RM50


APA TUNGGU LAGI?? SILA EMAIL


akustress3@gmail.com


Kongsikan Entri Kami

Friday, 10 February 2012

Serius : Ao Dai, Baju Tradisional Paling Menawan Dan Seksi Dunia Dari Vietnam? (5 Gambar)

Ao Dai, Baju Tradisional Paling Menawan Dan Seksi Dunia Dari Vietnam?
Betul ke ni apa kata orang yang baju tradisional ini sebagai paling menawan serta seksi di dunia? Apakah komen korang? Adakah kerana model ini, Ao Dai ini nampak menawan atau memang dah menawan?


 via : asiantown.net

26 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

first

Anonymous said... Best Blogger Tips

cool

Anonymous said... Best Blogger Tips

kakakah... second pun aku!

Anonymous said... Best Blogger Tips

Model tuu mmg menawan kot ! Aduss...

Anonymous said... Best Blogger Tips

CUTTING BAEK PUNYE... 3RD.. LALALALALAAAA....

Anonymous said... Best Blogger Tips

woooo....
waaaa....
erghh....
arghh....

Anonymous said... Best Blogger Tips

rsnya bj 2 besa jer...
tp model 2 mmg tip top..

Anonymous said... Best Blogger Tips

org tetek bsr paki, mmg mnawan laa...cube soh pmpuan bbdan besar obesiti pakai tgk..mnwan ke mgsawan.haha

Afsyalove said... Best Blogger Tips

wowww. . .Seksiiii . . . . . . .

Khairul Kayz said... Best Blogger Tips

seksi...

ben xii said... Best Blogger Tips

seksi lagi orang indon berkemban kain batik jawa . haha

Anonymous said... Best Blogger Tips

tetek die tu sekkssii haha

pendekar tanpa nama said... Best Blogger Tips

mcm2 pesen ao dai ado kek sini http://flickriver.com/photos/tags/aodai/interesting/

Anonymous said... Best Blogger Tips

hoi korang tak sembahyang jumaat kah? aku last..pas ni yang komen sah anak durjana..muahahahaq

liya alia said... Best Blogger Tips

baju tu besa ja. macam baju punjabi. tap sebab model dia hot + buju tu buat dari kain nipis nampak la seksinye. haha

Anonymous said... Best Blogger Tips

@Afsyalove suke le tuu..beli 1

Anonymous said... Best Blogger Tips

baju tradisional paling menawan & seksi di dunia?? DI DUNIA?? klo kat vietnam jer mungkin la. tp klo di dunia. x sama sekali. nampak biasa jer. tetek pmpuan tu yg menampakkan baju tu seksi.

Anonymous said... Best Blogger Tips

@ben xii kau mmg selere mak edon...

Anonymous said... Best Blogger Tips

aku suka baju dia..kalau wat baju 2 utk first night mmg cun la..hahahaha

Anonymous said... Best Blogger Tips

fap fap fap

Anonymous said... Best Blogger Tips

@liya alia awak xnak pkai bju tu? awk pon hot jgak..makin seksi..aoww..
hahahaha

Anonymous said... Best Blogger Tips

sengaje je dia bg pmpuan mantap pkai bju ni kan?so nmpk la menawan...huhuhu

Admin said... Best Blogger Tips

fap3

ojousara said... Best Blogger Tips

ala baju bese je,,pompuan yang hot..cuba pompuan badan x lawa pakai,,lagi nampak macam kain bodoh je

Anonymous said... Best Blogger Tips

sruh org tua kerepot pkai bju ni...tngok lah hasilnye..

DOWNLOAD UNDERWORLD: AWAKENING (2012) DI SINI
DOWNLOAD PUSS IN BOOTS (2011) DI SINI
DOWNLOAD BUJANG TERLAJAK (2012) DI SINI

Anonymous said... Best Blogger Tips

bodobodo

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...