Utama

Utama 2

Geng Stress

TAWARAN HANGAT!!

BANNER UTAMA (728X90) = RM200/ sebulan



BANNER+IKLAN TEKS +ENTRY- RM250/ SEBULAN


REVIEW / ADVERTORIAL - RM50


APA TUNGGU LAGI?? SILA EMAIL


akustress3@gmail.com


Kongsikan Entri Kami

Friday, 30 November 2012

OMG : Pembaziran Susu Besar-Besaran Di Brussels, Belgium (7 Gambar)


BRUSSELS - Ratusan peladang bertindak menyembur bergelengelen susu segar ke arah bangunan Parlimen Kesatuan Eropah (EU) bagi membantah tindakan kerajaan yang menyebabkan mereka terpaksa menanggung kerugian pengeluaran bahan makanan itu, semalam.

Jawatankuasa Susu Eropah melaporkan, harga kuota susu segar yang ditetapkan kerajaan telah menyebabkan sebahagian peladang mengalami kerugian.

"Sebagai contoh, harga borong untuk seliter susu adalah 0.26 euro (RM1.02), tetapi kos pengeluarannya adalah sebanyak 0.40 euro (RM1.60)," kata jurucakap Jawatankuasa Susu Eropah.

Sepasukan polis anti rusuhan dikerah menghalang kumpulan peladang itu dari menyembur susu ke dalam bangunan.

Menurut polis, peserta turut menyekat beberapa jalan raya paling sibuk di Brussels sebelum menyerbu ke bangunan Parlimen EU dengan traktor.


p/s : Gambar last memang style gler.. steady abang polis.. hehe.. 

Sumber : Here

10 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

aku_skandalxxx PUKIMAK!!!!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

dasat..

Neelofadiehardfan said... Best Blogger Tips

mandi susu la kome

Aku_Skandallxxx said... Best Blogger Tips

big boobs......milk milk milk.......susu neelofa paling pekat dan berkrim.......!

Anonymous said... Best Blogger Tips

aku anti Aku_Skandallxxx ...!!!

abujail said... Best Blogger Tips

menyelam sambil minum susu

Aku_Skandallxxx said... Best Blogger Tips

Tanpa Nama 28 November 2012 11:24 PG

Lynas sangat bagus untuk kaum bumiputera
memecahkan dominasi ekonomi yang dikuasai
oleh orang cina. Sebab tu kalau tengok orang
cina je yang lebih2 nak halang lynas ni.. Come
on..





Bodoh kalau ada melayu yg anti-lynas.....

Prince of Noob said... Best Blogger Tips

membazir je susu ni

btw jom join contest dapat hadiah pen drive 8GB/16GB klik kat sini, sangat mudah dan senang.

ben xii said... Best Blogger Tips

ah bangsat semua tu . dalam kubur malaikat tak tanya kau tu melayu ke apa . setan sungguh

Anonymous said... Best Blogger Tips

aku_skandal_xxx jangan bajet gud la kimak..

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...