Utama

Utama 2

Geng Stress

TAWARAN HANGAT!!

BANNER UTAMA (728X90) = RM200/ sebulan



BANNER+IKLAN TEKS +ENTRY- RM250/ SEBULAN


REVIEW / ADVERTORIAL - RM50


APA TUNGGU LAGI?? SILA EMAIL


akustress3@gmail.com


Kongsikan Entri Kami

Tuesday, 27 November 2012

WTF : Lagi Gambar Amah Didera Teruk Oleh Majikan Malaysia (Gambar)

Adakah salah dia terlewat pada hari itu? Adakah majikan mempunyai kuasa untuk menghukum pekerjanya dengan teruk? Cuba tengok sendiri rupa amah itu selepas didera. 
Apa komen korang? Cerita penuh di bawah ini.
 
Amah teruk didera kerana lewat bangun tidur !

“Majikan saya selalu arahkan saya bangun awal pagi untuk membuat kerja rumah. Pada malam Jumaat lalu, saya diarah bangun pada pukul 5 pagi untuk melakukan pelbagai kerja sehingga lewat malam.

“Ekoran itu, saya telah terlajak tidur sehingga pukul 7 pagi keesokan harinya akibat terlalu penat.

Majikan yang tidak berpuas hati dengan alasan saya bertindak memukul tangan, badan dan muka dengan benda tumpul hingga bengkak dan sakit,” dakwanya yang masuk ke negara ini melalui agensi pekerja asing.
 
 

18 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

Huhu

ginger said... Best Blogger Tips

kejam betul...

Anonymous said... Best Blogger Tips

stupide! en effet cruel

Anonymous said... Best Blogger Tips

memang dia ni bekerja dgn manusia kacukan babi...hanya babi suka memukul membabi buta mcm ni....

Anonymous said... Best Blogger Tips

huhuhu...hodohnya....padan muka indogsial....ko ingat ni negara ko? suka hati nenek ko je...hello, ko kerja kat negara orang,k? kerja tu bersungguh2 lah....jangan curik tulang.....

Anonymous said... Best Blogger Tips

anon 1233... wehhh... ko ingat ko keje kat company bapak ko ke? kerje tu bersungguh2... jgn nak curi tulang time keje...

hahahhaha

jack ham said... Best Blogger Tips

anon 12:33 mmg beruk..ahahah

Prince of Noob said... Best Blogger Tips

ni amah dari indon ke? muka cam cina or vietnam

btw jom join contest kat sini, sangat mudah dan senang.

Anonymous said... Best Blogger Tips

majikan dye mesti cina gampang...

Anonymous said... Best Blogger Tips

kejamnya dunia..tak ingat ke balasan nanti..

Anonymous said... Best Blogger Tips

majikan sah cina babi

Anonymous said... Best Blogger Tips

Yg si sakai ni x abis2 dgn contest bodo dia... Semak...

Anonymous said... Best Blogger Tips

kompom majikan cina babi ni.. babi punya cina..

Anonymous said... Best Blogger Tips

anon 1233 bodoh babi, xde akal sebagai manusia

Anonymous said... Best Blogger Tips

We are a gaggle of volunteers and starting a brand new
scheme in our community. Your website offered us with helpful information to work
on. You've performed an impressive job and our whole group can be grateful to you.

Here is my blog post: Www.Youtube.com

Anonymous said... Best Blogger Tips

This piece of writing will help the internet visitors
for setting up new weblog or even a weblog from start to
end.

Feel free to visit my web site ... Psn Code generator

Anonymous said... Best Blogger Tips

You should be a part of a contest for one of the highest quality blogs
on the net. I most certainly will highly recommend this website!


Review my web page: Pirater Un Compte Facebook

Anonymous said... Best Blogger Tips

Thank you for the good writeup. It in fact was a amusement account
it. Look advanced to more added agreeable from you! By the way, how can we communicate?


my blog post; Generateur De Code PSN

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...