Utama

Utama 2

Geng Stress

TAWARAN HANGAT!!

BANNER UTAMA (728X90) = RM200/ sebulan



BANNER+IKLAN TEKS +ENTRY- RM250/ SEBULAN


REVIEW / ADVERTORIAL - RM50


APA TUNGGU LAGI?? SILA EMAIL


akustress3@gmail.com


Kongsikan Entri Kami

Tuesday, 27 November 2012

WTF : Milking, Trend Tuang 2 Liter Susu Atas Kepala kini Berleluasa (10 Gambar)

Milking, Trend Tuang 2 Liter Susu Atas Kepala kini Berleluasa.
Admin rasa anda semua trend lain seperti planking, yang ini adalah paling bodoh. Memang tak boleh terima macam mana ada orang sanggup tuang 2 liter susu di atas kepala sendiri. 

10 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

nape ek agaknye??..anyway 1st lagi!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

susu mahal leh g buang. .membazir je.

Anonymous said... Best Blogger Tips

people get dumb everyday

Anonymous said... Best Blogger Tips

da xde keje lain ke??

Anonymous said... Best Blogger Tips

bodoh punya yahudi

Anonymous said... Best Blogger Tips

protes sebab tak dapat nyonyot.

Anonymous said... Best Blogger Tips

anon atas aku sangap tetek

Anonymous said... Best Blogger Tips

Ni semua konspirasi syarikat susu tu... Label sama je...hahaha... Smua salah Umno...salah BN.. Semua konspirasi..

Anonymous said... Best Blogger Tips

bodoh x reti nak gune susu 2 dah la mahal klau x nak bagi aku lah aku nak minum sial tol x yah la nak bazir cam 2 babi

Anonymous said... Best Blogger Tips

bagi ko buat pe???huh lg xde paedah

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...