Utama

Utama 2

Geng Stress

TAWARAN HANGAT!!

BANNER UTAMA (728X90) = RM200/ sebulan



BANNER+IKLAN TEKS +ENTRY- RM250/ SEBULAN


REVIEW / ADVERTORIAL - RM50


APA TUNGGU LAGI?? SILA EMAIL


akustress3@gmail.com


Kongsikan Entri Kami

Tuesday, 27 November 2012

OMG : Cuba Bunuh Teman Lelaki Guna Payu Dara (2 Gambar)


Jerman – Seorang wanita dihadapkan ke mahkamah selepas dia didakwa cuba membunuh teman lelakinya dengan menggunakan payu daranya bersaiz 38DD sebagai senjata dan berpura-pura ia adalah satu permainan seks.

Franziska, 33, bagaimanapun menafikan dakwaan berkenaan, malah mendakwa teman lelakinya, Tim Schmidt mengetahui mengenai permainan seks tersebut.

Schmidt ketika memberikan keterangan berkata, walaupun hubungan mereka menghadapi masalah, namun mereka tidak mempunyai masalah di dalam bilik tidur.

“Kejadian itu berlaku pada bulan Mei lalu apabila dia telah menghempap payu daranya ke muka saya menyebabkan saya tidak dapat bernafas.

“Saya rasa muka saya sudah bertukar biru dan saya rasa saya akan mati,’’ katanya.



Namun dengan kudrat yang ada, Schmidt berkata, dia telah menggunakan sepenuhnya kekuatan untuk menolak wanita berkenaan, sebelum melarikan diri dalam keadaan berbogel untuk meminta bantuan.

Jelas, Schmidt mereka bertemu empat tahun lalu dan telah dibuai cinta, sebelum hubungan itu bertukar menjadi pudar selepas dia mendapat kerja sebagai peguam.

“Kami telah berpindah ke Unna. Semuanya bermula selepas saya menjadi peguam sementara dia pula berdepan dengan masalah dan asyik bertukar pekerjaan.

“Ketika karier saya berjalan lancar, kariernya pula terumbang ambing,’’ katanya.

Menurut Schmidt, wanita itu cuba membunuhnya selepas dia bercadang meninggalkannya.

“Adalah jelas dia mahu membunuh saya."

“Dia turut mengaku dalam perbualan telefon dan dia akan melakukannya dengan melemaskan saya dengan payu daranya,’’ kata lelaki itu.


p/s : Macam2... 

Sumber : Here

23 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

YOLO

chefgunawanmalaysia said... Best Blogger Tips

waaa... seram cemas juge yea..dunia o dunia

Anonymous said... Best Blogger Tips

ini semua salah ALJUBURI.PKR.PAS DAP. Anwar suh buat ni lepas takluk putrajaya.

Anonymous said... Best Blogger Tips

anon 1211 neraka lah tmpat mu...aminnn

Anonymous said... Best Blogger Tips

jangan kutuk pas....nanti tak masuk syurga.......klau kutuk pas, dosa dia lebih tinggi dari dosa mensyirikkan allah.....kekal didalam neraka dan disiksa seseksa2nya....kutuk umno je supaya dapat masuk syurga dan kekal didalam syurga....dpat syurga tertinggi pulak tu kalau kutuk bn sekali......x payah solat, masuk pas dan kemudian kutuk dan maki umno dan bn....insya-allah, dijamin masuk syurga dan kekal didalamnya selamanya.....senang kan nak masuk syurga?

Anonymous said... Best Blogger Tips

Lol budak jakon monyet kat atas ni, xde bukti ikot je bontot org, fitnah ko bukan main lg

Anonymous said... Best Blogger Tips

da sesat ke ape -.-

Rammizan Ramli said... Best Blogger Tips

dia mmg sesat 2...biarkan..sesat xmau tanya jora bara

Prince of Noob said... Best Blogger Tips

tu gambo tu kira gambaran kes ni ke?

btw jom join contest kat sini, sangat mudah dan senang.

Anonymous said... Best Blogger Tips

anon 1258 . ko mengucap blik . dah sesat sngat ko ni . krana politik jadi bodoh .

Anonymous said... Best Blogger Tips

anon yg bckp sal masuk pas dpt masuk syurga 2 dh murtad ke hape... soal politik masuk soal agama skali pe cer...

Anonymous said... Best Blogger Tips

Pehh , ad senjata bru hahaha . Pakai tetek pn bole bunoh org haha

Anonymous said... Best Blogger Tips

INI SUME SALAH UMNO !! SALAH BN !! TNGOK SMPAI SESAT BUDAK TUH !!!! TV3 PULAK DOK TNJUK PRHIMPUNAN HARAM UMNO !! KEBANGANGAN APAKAH INI !!! KO BN !! KO UMNO !!

MOYANG MR.FAPSON

Anonymous said... Best Blogger Tips

ala..apa nk kecoh2,dah mmg tok guru korg yg kata mcm tu..sng2 nk mgkapirkan org..ingt dia tu sapa..? klau ulama pon,ingt korg dah cnfrm msuk syurga ke..?

Anonymous said... Best Blogger Tips

Korang percaya sgt tv3 n utusan memang silap la cuba p dengar dengan kepala otak sendiri baru tau btul x berita tu n kalau xtahu pasal agama jangan cakap pasal agama tambah dosa jek.

Anonymous said... Best Blogger Tips

tulah kesannya bila anon2 yg amik duit BR1M hahaha..ni belum lagi BR1M yg ke-2...

Anonymous said... Best Blogger Tips

Yg komen sal politik sume ni anak haram jadah..

Anonymous said... Best Blogger Tips

Kr dan dap sucks mesti kalah punya!

Anonymous said... Best Blogger Tips

anon atas tu perli je, x kan x faham kot. noob btol korang ni.

nama saya markonah said... Best Blogger Tips

jgn la baca nada skema
cuba baca dgn nada yg sarcastic sket
baru la paham

Anonymous said... Best Blogger Tips

Waaaaa mesti bau masam hehehe...... Jgn mrh ♡♥ lol

Anonymous said... Best Blogger Tips

yang komen sal kutok umno masuk nerake tu kau tu sape nak tentukan syurga nerake ????
yang komen sal salah umno tu plak kalo tak suke parti tu tak payah nak menyemak komen kat sini....
g depan2 dato najib kate je kau tak suke parti die..tak payah nak berani komen kat sini...macam anjing nyalak bukit je

Anonymous said... Best Blogger Tips

batak btol...syurga neraka politik ke yg tentukan???bkn amalan ko ke????bdoh..bckp mcm x de pegangan agama...mna hilang akidah ko???ckp guna otak yg TUHAN bg..jgn guna nafsu...

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...