Utama

Utama 2

Geng Stress

TAWARAN HANGAT!!

BANNER UTAMA (728X90) = RM200/ sebulan



BANNER+IKLAN TEKS +ENTRY- RM250/ SEBULAN


REVIEW / ADVERTORIAL - RM50


APA TUNGGU LAGI?? SILA EMAIL


akustress3@gmail.com


Kongsikan Entri Kami

Sunday, 2 December 2012

OMG : Cara Menghukum Dua Lelaki Yang Bergaduh Di Sekolah (Gambar)

Cara Menghukum Dua Lelaki Yang Bergaduh Di Sekolah.
Mereka berdua ditangkap bergaduh di sekolah, jadi pihak sekolah memberi dua pilihan iaitu satu mereka digantung dan akan dimaklumkan kepada ibu bapa mereka. Dan yang kedua mereka perlu pegang tangan di tengah-tengah sekolah sepanjang minggu. Namun ibu bapa mereka takkan akan tahu mengenai masalah mereka. 
Jadi mereka telah memilih yang kedua.



7 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

Hahaha...dah mcm gay plak.tp kalau lelaki suka kat sorg perempuan kt skolah 2,cuba buat mcm 2....pegang tangan sepanjang minggu...mesti lepas 2 cinta berputik...ish....mcm romantik gitu....

Aku_Skandallxxx said... Best Blogger Tips
This comment has been removed by the author.
Anonymous said... Best Blogger Tips

aku skandal ni plak msti xcukup ksih syg dr mak n ayah sbb ayah dia doggy mak dia n tnggal gitu jer.
Kn aku skandal kn...cian ko kn

Anonymous said... Best Blogger Tips

Aku skandal minta perhatian pembaca blog ni..lepas ni xperlu post pasal dia,biar dia dgn dunia maya sndiri2..forever alone la katakan..

Anonymous said... Best Blogger Tips

ape yg engkau merepek ni bangsat?? mesti engkau pondan....

Anonymous said... Best Blogger Tips

tau jugak taknak mak bapak tau. tp nnti msti la mak bapak dia dgr2 citer yg anak dorang pegang2 tangan kt skolah pstu terkejut dan ingat anak dh jd gay.

Prince of Noob said... Best Blogger Tips

kalau mcm tu lepas tu mesti ramai lelaki nak gaduh dgn org perempuan, nanti kena hukum pegang tangan awek tu

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...