Utama

Utama 2

Geng Stress

TAWARAN HANGAT!!

BANNER UTAMA (728X90) = RM200/ sebulan



BANNER+IKLAN TEKS +ENTRY- RM250/ SEBULAN


REVIEW / ADVERTORIAL - RM50


APA TUNGGU LAGI?? SILA EMAIL


akustress3@gmail.com


Kongsikan Entri Kami

Tuesday, 27 November 2012

OMG : Satu Petak Parking Kereta Di Hong Kong Bernilai RM509,190 (2 Gambar)


Satu petak tempat letak kereta individu dijual pada harga AS$166,666 (RM509,190) di Hong Kong, menurut beberapa laporan semalam.

Petak itu kini menjadi salah satu cara untuk para pelabur memperoleh keuntungan dengan menjualnya pada harga yang tinggi.

Pada minggu lalu, seorang hartawan Hong Kong, Li Ka-shing menjual 514 petak tempat meletak kereta dan memperoleh sebanyak AS$77 juta (RM235.24 juta), menurut akhbar South China Morning Post dan The Standard.

Petak tempat meletak kereta di Hong Kong boleh disewa pada harga AS$490.30 (RM1,497) hingga AS$606.43 (RM1,852) sebulan.


p/s : Gile ke hape.. setengah juta tu.. 

Sumber : Here

18 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

salam 1st

abang maliki said... Best Blogger Tips

jubur pak die! dah bleh beli rumah kos mewah kt sini. ni lah kalau undi DAP,PKR laknat! bolo!

Anonymous said... Best Blogger Tips

bodo ape abg maliki....hg ni lembu ka apa??

Anonymous said... Best Blogger Tips

kakakakakaka

siu ling said... Best Blogger Tips

i kne jual dara untuk beli parking je. start bid now

lembu said... Best Blogger Tips

mooo

admin babi said... Best Blogger Tips

oink oink oink

Anonymous said... Best Blogger Tips

PETAK kereta lebih mahal dari kereta.

Anonymous said... Best Blogger Tips

ada macai di sini

Prince of Noob said... Best Blogger Tips

petak letak kereta lebih mahal dari kuih koci

btw jom join contest kat sini, sangat mudah dan senang.

Anonymous said... Best Blogger Tips

laknat tu apa?bongok

Arm Gurlz said... Best Blogger Tips

wa mahal..nasib baik parking kt umh nie free je..

Anonymous said... Best Blogger Tips

gila tahap cipan mabuk

Anonymous said... Best Blogger Tips

siu ling give me ur virgin..i'll start bid around 2 million for ur nice pussy..

Anonymous said... Best Blogger Tips

camtu kita sewa parking je utk tido,mandi n msk kt parking tu..xya sewa umh

Anonymous said... Best Blogger Tips

Sebenarnya apa maliki kata se betul! Pkr dan Dap dah jauh tersasar! Sapa ikut diorang tu dah sah otak x betul! Pikir2 lah sendiri

Anonymous said... Best Blogger Tips

apa ko merepek hah,anon 16:44.tak sedar parti bn pun sama je tak betul

Anonymous said... Best Blogger Tips

Ini bukan pasal bn ke bkn..inilah yg akan jadi kalau cina takeover pimpinan..cth pling ketara adalah bintulu..hrga rumah mengalahkan kl..

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...