Utama

Utama 2

Geng Stress

TAWARAN HANGAT!!

BANNER UTAMA (728X90) = RM200/ sebulan



BANNER+IKLAN TEKS +ENTRY- RM250/ SEBULAN


REVIEW / ADVERTORIAL - RM50


APA TUNGGU LAGI?? SILA EMAIL


akustress3@gmail.com


Kongsikan Entri Kami

Monday, 26 November 2012

Info : Sumpah Ariel Sharon Terhadap Rakyat Palestin (Gambar)


"Saya bersumpah, saya akan bakar setiap bayi dilahirkan di Palestin. Wanita dan kanak-kanak Palestin lebih bahaya berbanding lelaki dewasa. Selagi mereka masih kelihatan, ia menunjukkan generasi itu akan berterusan..."

Inilah sumpah janji Ariel Sharon pada 1956. Daripada ucapannya ini, tahulah kita kenapa Israel sehingga hari ini sengaja sasarkan roketnya ke arah penempatan padat di Palestin. Tujuannya jelas, mahu menunaikan sumpah Ariel Sharon. Menghapuskan pewaris di bumi Palestin.

Bagi Israel, ancaman kanak-kanak Palestin lebih bahaya berbanding pemuda dewasa. Betapa tidak, di usia masih muda, kanak-kanak Palestin sudah ramai mampu menghafal al-Quran. Perkara ini menjadi momok luar biasa menakutkan Israel. Mereka menilai kanak-kanak generasi penerus perjuangan Palestin yang akan menentang berdirinya negara Zionis Israel.

“Tidak sempurna iman seseorang di antara kalian sehingga ia mencintai saudaranya sebagaimana ia mencintai dirinya sendiri.” (H.R Bukhari dan Muslim).

Bagi umat Islam, antara sesama Muslim ibarat satu tubuh. Jika satu disakiti, maka yang lain juga menderita. Dan bagi sesama manusia pula, tidak kira bangsa dan agama, jika ada nilai kemanusiaan yang tulen, derita orang lain, setidaknya ada rasa kasihan terdetik di jiwa.

Jadi, sudah tentu menjadi kewajiban kita semua membantu segenap warga Palestin yang ditimpa musibah dan bencana akibat sumpah kerakusan Zionis Israel yang mahu melenyapkan anak-anak Palestin di negara kiblat pertama itu.

Bantuan boleh kita berikan dengan doa yang khusyuk kepada ALLAH, meminta kepada-NYA agar saudara kita diberi kekuatan hati dan sentiasa dalam lindungan-NYA; memberi sumbangan berupa wang dan sokongan moral serta sumbangan lain yang mereka perlukan.

Mari kita kikis sifat acuh kita agar peduli kepada saudara-saudara kita di Palestin. Ketika ini, kita mungkin asyik duduk di ruang berhawa dingin, menonton rancangan TV kegemaran dan bergurau senda dengan keluarga.

Sementara di Gaza, mereka berteduh di rumah bocor atap dan dindingnya; meratap di katil hospital menanggung sakit, berjaga-jaga menunggu serangan Israel yang entah bila benar-benar berakhir.

Menyumbanglah. Hulurkanlah derma menerusi Tabung Kemanusiaan Gaza-Sinar Harian, ke akaun Maybank, Sinar Karangkraf, 506164-019988. Mereka yang ingin mendapatkan maklumat lanjut boleh hubungi Sekretariat Sinar Harian, Wan Norhasfiza Megat Hussain 03-51013820.

Sebelum ini, sumbangan pertama daripada Yayasan Nur Karangkraf RM50,000 diserahkan kepada Pengarah Eksekutif Aman Palestin, Awang Suffian Awang Piut bagi membeli ubat-ubatan untuk dihantar ke Gaza.

p/s : Patut pun sekarang still terseksa dia ni...

Sumber : Here

11 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

1st

Anonymous said... Best Blogger Tips

Semoga Allah melenyapkan bangsa Yahudi dimuka bumi ini. Aminnnnn selamatkanlah palestin ya Allah.

aku_skandallxxx said... Best Blogger Tips

x payah buang masa doa mintak yahudi dihapuskan, sebab, ALLAH sudah berjanji palestin akan dibebaskan.......

Doa mintak ditabahkan hati dan dikuatkan iman penduduk palestin bagi mengharungi dugaan yg mereka lalui.....semoga mereka tabah menanti hari dimana janji ALLAH ditepati....

Prince of Noob said... Best Blogger Tips

terima kasih atas perkongsian ini

btw jom join contest ni, cara penyertaan mudah sangat, mana tau leh dapat hadiah thumbdrive 8gb/16gb... klik je kat sini

Anonymous said... Best Blogger Tips

kita doakan. tapi pada masa yg sama kita lagho. mcd bantai jugok. xgitu para kaki clubing?

laksamana sunan said... Best Blogger Tips

aku sumpah klu jupe ariel sharon dn spesis nye aku bunuh mereka..aku sanggup mati demi islam..

Anonymous said... Best Blogger Tips

Ariel ni memang jahat. Dah la buat video porno dgn artis kesayangan aku.

jack ham said... Best Blogger Tips

rasenye ariel sharon ni da nazak cam mayat hidup....

Anonymous said... Best Blogger Tips

dah mati kot , aku dgr cite . sampai waktu mse die dah nazak tu , mcm seksa sangt jer .. kering jer bdn die , tpi mmg seksa lahh

Anonymous said... Best Blogger Tips

anonymous...............zionissss

Anonymous said... Best Blogger Tips

Ariel sharon dh mcm mumia. Tu larh,balasan dripde Allah. Takbir!!!

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...