Utama

Utama 2

Geng Stress

TAWARAN HANGAT!!

BANNER UTAMA (728X90) = RM200/ sebulan



BANNER+IKLAN TEKS +ENTRY- RM250/ SEBULAN


REVIEW / ADVERTORIAL - RM50


APA TUNGGU LAGI?? SILA EMAIL


akustress3@gmail.com


Kongsikan Entri Kami

Monday, 26 November 2012

Cool : Apabila Ambil Gambar Dengan Kamera 16-Gigapixel (7 Gambar)

Apabila Ambil Gambar Dengan Kamera 16-Gigapixel.
Dengan lense 16 Gigapixel ini, anda boleh mengambil apa saja gambar dari mana-mana jarak. 16 Gigapixel pada masa kini adalah lense yang mampu mengambil gambar dengan resolusi tertinggi di dunia. Tak percaya? Cuba tengok di bawah ini.


15 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

Ist

Arm Gurlz said... Best Blogger Tips

lol...

Anonymous said... Best Blogger Tips

ape jenis kamera dia pkai....? phone ke dslr...?

aku_skandallxxx said... Best Blogger Tips

tipu la....

Anonymous said... Best Blogger Tips

org yg ambik gambar tu blh zoom sampai ke org yg pakai baju merah derr...

Anonymous said... Best Blogger Tips

biar betul ? aq save gambar pertama tue pastue aq zoom tak dapt pon ... tipulah ... wakakkak,sengal .

Anonymous said... Best Blogger Tips

gambar tu dah di kecikkan resolution derr...

Anonymous said... Best Blogger Tips

bodo la aku_skandallxxx ni mcm anak haram kau eh, dh x tau ape2 jgn nk buat2 tau bangang! dh mmg logik ape 16-gigapixel, bende tu buleh buat bong0k!

aku_skandallxxx said... Best Blogger Tips

anon atas ni mesti admin menyamar jadi anon puih......

Prince of Noob said... Best Blogger Tips

mak aih gila hebat. aku ada kamera 20-terapixel, kuman pun boleh nampak

btw jom join contest ni, cara penyertaan mudah sangat, mana tau leh dapat hadiah thumbdrive 8gb/16gb... klik je kat sini

Anonymous said... Best Blogger Tips

aku_skandalxxx memang anak haram.mak bapak dia anjing.

Anonymous said... Best Blogger Tips

aku_skandallxx bkn sje keturunan anjing malah tergolong dlm babi..!!

nor aishah said... Best Blogger Tips

cool giler


Contest: Kenangan Paling Lucu

Anonymous said... Best Blogger Tips

hahahahahaha

Anonymous said... Best Blogger Tips

tukaq kerajaan

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...