Utama

Utama 2

Geng Stress

TAWARAN HANGAT!!

BANNER UTAMA (728X90) = RM200/ sebulan



BANNER+IKLAN TEKS +ENTRY- RM250/ SEBULAN


REVIEW / ADVERTORIAL - RM50


APA TUNGGU LAGI?? SILA EMAIL


akustress3@gmail.com


Kongsikan Entri Kami

Wednesday, 28 November 2012

Lawak : [Video] Prank Hantu Di Dalam Lif Yang #Superb


Aku memang suka tengok rancangan prank ni.. lawak beb.. Video kat bawah ni merupakan  sebuah rancangan tv Brazil yang membuat prank lif hantu.. Jom tengok reaksi mangsa2 prank..  Layan...


p/s : Pergh.. seram jugak kalu kene macam ni... damn.. 

Sumber : Here

11 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

1st lagi...huhuhu

Anonymous said... Best Blogger Tips

Tahniah kerana anda dapat 1st , Anda telah memenangi seekor Babi Hutan .. baru je jumpe tpi rumh tadi :)

Anonymous said... Best Blogger Tips

xley buka .. error .. hmmm

Arm Gurlz said... Best Blogger Tips

hoho kecian..blh dpt sakit jantung kalo mcm nie..

Anonymous said... Best Blogger Tips

giler la prank ni...buat aku tkut naik lif je

Anonymous said... Best Blogger Tips

kalu aku mau dh baling sgala apa aa kt tgn

Prince of Noob said... Best Blogger Tips

kalau aku aku tumbuk je hantu tu. tak pasal2 budak tu kena tumbuk

btw jom join contest dapat hadiah pen drive 8GB/16GB klik kat sini, sangat mudah dan senang.

Anonymous said... Best Blogger Tips

Penakut juga semua orang brazil yang naik lif tu, tak de sorang pun yang berani lawan budak kecik tu.

Anonymous said... Best Blogger Tips

prank camni takleh wat dekat orang melayu.sebabnya
org melayu selalu sakit jantung (tgk filem melayu sudah)

Anonymous said... Best Blogger Tips

betul tu

nor aishah said... Best Blogger Tips

lawak giler yang last tuh...hahaha


Contest: Kenangan Paling Lucu

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...