Utama

Utama 2

Geng Stress

TAWARAN HANGAT!!

BANNER UTAMA (728X90) = RM200/ sebulan



BANNER+IKLAN TEKS +ENTRY- RM250/ SEBULAN


REVIEW / ADVERTORIAL - RM50


APA TUNGGU LAGI?? SILA EMAIL


akustress3@gmail.com


Kongsikan Entri Kami

Tuesday, 27 November 2012

Cool : Fukuoka, Pulau 'Syurga' Ribuan Kucing Di Jepun (12 Gambar)

Fukuoka, Pulau 'Syurga' Ribuan Kucing Di Jepun.
Untuk peminat kucing, pulau Fukuoka ini adalah untuk anda. Di sini ribuan kucing berkeliaran di seluruh pulau dan mereka diberi makan oleh nelayan di kawasan ini. Kucing di sini bebas untuk bergerak tanpa sebarang ancaman. 

20 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

MEWAHNYE KUCIN2 YU EK...ANYWAY 1ST!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

comel2 kucing nye..

Anonymous said... Best Blogger Tips

neko!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

m'sia patut ikut contoh ni sbb byk sgt kucing terbiar ada yg jd mangsa langgar ler,,gigitan anjing serta mcm2 lg..letak jer sume kucing2 tu..biar selamat

Anonymous said... Best Blogger Tips

nape sumer comey2.. geram btl..

Nur FatIn aDiLah bT azMi said... Best Blogger Tips

wah suke suke. nak culik seekor boleh ?

p/s ~ bru2 ni ada amik anak kucing kat pasar tani. ksian je tgk. now alhamdulilah dh smkin berisi and comeyyy

ali said... Best Blogger Tips

Org kalo btul nak buat x payah heboh lah fatin

ben xii said... Best Blogger Tips

heaven sial

Arm Gurlz said... Best Blogger Tips

meow2 to nmpk sihat n gemok je pn..kira ok la duduk kt pulau tu.

Anonymous said... Best Blogger Tips

kucing terkecil d dunia, besar sedikit dari dua jari:

https://www.youtube.com/watch?v=4nt1vfIay0Q

Anonymous said... Best Blogger Tips

wanna go there!

si_puteri_cilik

Anonymous said... Best Blogger Tips

Ali sangap....hahahahahaaa

Anonymous said... Best Blogger Tips

tapi situ kt kawasan pantai , mesti ade lemas gak sekor dua ni ..

Anonymous said... Best Blogger Tips

Comel btl kucing......nak ambil satu

Anonymous said... Best Blogger Tips

comey nyer,,,,eh mne catz meow??? rndu nyer kt dye

Anonymous said... Best Blogger Tips

gemok2 sumenye..

Anonymous said... Best Blogger Tips

eeee geram nyee!!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

aku lebih rela duk kat sane dgn kucing

Anonymous said... Best Blogger Tips

Nak bawa kucing2ku pndh ke Fukuoka... Aman & sejahtera...

Anonymous said... Best Blogger Tips

comelnya kucing

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...