Utama

Utama 2

Geng Stress

TAWARAN HANGAT!!

BANNER UTAMA (728X90) = RM200/ sebulan



BANNER+IKLAN TEKS +ENTRY- RM250/ SEBULAN


REVIEW / ADVERTORIAL - RM50


APA TUNGGU LAGI?? SILA EMAIL


akustress3@gmail.com


Kongsikan Entri Kami

Wednesday, 28 November 2012

Cool : Meletakkan Pelbagai Benda Atas Kepala GF Semasa Tidur (10 Gambar)

Meletakkan Pelbagai Benda Atas Kepala GF Semasa Tidur
Ini semua adalah kerana keseimbangan yang betul. Memang menakjubkan. Semua langsung tak jatuh kerana BF dia telah susun mengikut sukatan yang betul. 


10 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

1. tdo mampos. may0

Miss Aizamia said... Best Blogger Tips

Praktik kat laki aku la

Anonymous said... Best Blogger Tips

tdo ke mati ni...x sedo pebende lgsg...

Anonymous said... Best Blogger Tips

x pasal2 budak tu pon jd mangsa..

Anonymous said... Best Blogger Tips

cuba tgk bilik nih, sama jer.. tp yang berbeza adalah orang dan style tido.. buat2 jer nih

Baby Fiqah said... Best Blogger Tips

hai

Anonymous said... Best Blogger Tips

Memg la sama bodoh..dh itu je bilik dia. Nama pun tido. Nape? Ko tiap2 mlm tido kt bilik lain2 ke? N klu tgok lighting..ade yg dia wat waktu siang(pg..sblum bgun tido) n mlm. Baju pun lain.. Memg leh buat2...tp bla dh ade budk kecik tu..aku rsa sush sikit kot nk buat2... Haishhh.. Negative thinking je kejenye..

Anonymous said... Best Blogger Tips

Ada tu lagi best BF dia pergi letak "dildo" dan gamkan dekat kepala GF dia hahahahA!

Anonymous said... Best Blogger Tips

hai baby fiqah,,,hai swet ,,hai syg ku,,, muahhh3x,,

Anonymous said... Best Blogger Tips

letak dildo.. kahk ahk ah lawak..

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...