Utama

Utama 2

Geng Stress

TAWARAN HANGAT!!

BANNER UTAMA (728X90) = RM200/ sebulan



BANNER+IKLAN TEKS +ENTRY- RM250/ SEBULAN


REVIEW / ADVERTORIAL - RM50


APA TUNGGU LAGI?? SILA EMAIL


akustress3@gmail.com


Kongsikan Entri Kami

Tuesday, 5 March 2013

Serius : Wira Negara Yang Terkorban Dihina Di Facebook (Gambar)

Taknak cakap banyak..korang baca la sendiri.. 


p/s : Cane nak buat dng mamat ni? Sula ok tak? 


42 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

Kaki Counter Strike ni..maafkan lah dia..

Anonymous said... Best Blogger Tips

entah samdol ni..dahla muka mcm org kurang vitamin. hee, geram ak dgn budk ni.

Anonymous said... Best Blogger Tips

dia mabuk minum todi ni..maafkan dia,,bukan jari tgn dia yg menaip tp jari kaki dia,,

Anonymous said... Best Blogger Tips

UTM..hadoi..muke mcam ni bg admin saiko je tkencing

Anonymous said... Best Blogger Tips

byk tgk dvd ni....

Anonymous said... Best Blogger Tips

Br kena bantai kat page dia terus ttp acc...
Da sah bacul...

Anonymous said... Best Blogger Tips

Kita cabull dia!!!
YEAHAAA...

fathi nasik said... Best Blogger Tips

yaaaaa..... kitaaaa cabui dieeeee.... tp kowg jelaaaa.... aku xwat kije2 kurafat nieee... sebab budak ni pown kaki khurafat gak... muke da la cam bongok.. ade ati konon ckp owg len... cobe pegi tgk... tgk sape dulu matiii... sembang nk lebat jekkkk

Anonymous said... Best Blogger Tips

Ada logiknya bila budak ni cakap part 'baju kalis peluru'...

Anonymous said... Best Blogger Tips

Banggang betul budak ni. Admin patut sula bdk mcm ni.. Muka mcm unta.. Ada hati nak cakap mcm tu. Kalau free sangat cakap.. Join lah perang lawan tentera sulu.

Anonymous said... Best Blogger Tips

buang yg keruh, ambil yg jernih,, aku setuju komen kat atas ni,,, mane yg betul tetap betul, yg salah tu tetap la salah,, cume,,, keseluruhan kalau dlm pinggan ade roti canai kuah kari tibe2 ade taik,, tetap hampeh,, huhu

Anonymous said... Best Blogger Tips

ada btul nya gak point yg nak dismpaikan oleh budak ni pasal baju kevlar.. tp tak betul cara penyampaian. adoyaii...

Anonymous said... Best Blogger Tips

utm? wat malu jerk! utm sila amik tindakan segera

Anonymous said... Best Blogger Tips

sape yg kat atas sokong n backup budak bengong pencacai negara ni mmg sekongkol dgn die la ni..

Anonymous said... Best Blogger Tips

muka cam sial...

Anonymous said... Best Blogger Tips

anak jahanam!

Anonymous said... Best Blogger Tips

ap die ingt kevlar boleh bli kt bundle ka?..dh name pon serang hendap..

Anonymous said... Best Blogger Tips

kevlar.....kevlar kat bdn saja kek...kepala terang2 x cover....lain kali,jgn main cs saja...main games perang lain jugak...baru tahu perkembangan dunia berperang....engkau cakap serupa babi dan menyalak serupa abby abadi

Anonymous said... Best Blogger Tips

orang pasir mas???buat malu orang kelantan jer dia ni...Muka cam ngisap ganja...

jack ham said... Best Blogger Tips

ade betul gak ape die cakap...tapi x semua la...PERSEDIAAN KENA CUKUP DAN RAPI..sekian

Anonymous said... Best Blogger Tips

bljr tinggi2, tp bila ckp xpakai akal...
buat malu ja...

Anonymous said... Best Blogger Tips

xde akal langsung..

Anonymous said... Best Blogger Tips

die ade point kt situ..kurang persiapan dan penelitian anggotan keselamatan kite..tapi bab hina tu tetap xsokong...

Anonymous said... Best Blogger Tips

@Anonymous

sedap je bagi dia maaf, ingat yang da pergi boleh hidup semula, dia MENGHINA POLIS....mamat bahlul ni kena hantar sabah jadi tebusan.... bagi dia rasa macamana polis2 tu rasa. dasar xda hotak letak kat kaki. da ajal, mu nak lawan kuasa ALLAH. mu ingat ALLAH xnampak apa yang mu post ni, mempersoalkan kuasa ALLAH dan menentang qada' dan qadarnya..... masyaallah

Anonymous said... Best Blogger Tips

Utk pengetahuan tentera kita kat semporna tu diperangkap.Mamat ni pulak apa ke bangang sgt..ko ingat pakai kevlar jadah tu x leh mati ke.ko x nak mati btol pakai suit iron man la

Anonymous said... Best Blogger Tips

mu semua ni tau ke drg pakai ke x, ada kmu tanya.... yang pergi 57 orang, yang terkorban 6 orang... kalau drg x safety first semua tu akan tumbang.... kalau pakai kalis pun kena tembak kepala/ leher mati jugak.... ini bukan soalnya... jangan persoalkan ketentuan ilahi... dosa jawabnya... semua pasti ada hikmahnya... BANYAK BERDOA BAGI KETENTERAMAN SEJAGAT.... AMIN

Anonymous said... Best Blogger Tips

CUBA KORANG SEMUA JAWAB.... PERTEMPURAN YANG MANA XBERAKHIR DENGAN ADANYA KEMATIAN.... WALAU ENAM TERKORBAN... MUSUH PUN ENAM YANG TUMBANG 6=6.. negara barat pun secanggih mana peralatan mereka, tetap ada yang akan menemui ajal sebab sudah ditentukan... orang duduk kat umah pun boleh mati, ini kan plak pergi berjuang... AL-Fatihah buat yang terkorban.... bagi yang menyokong mamat ni, tiada apa yang betul/benar.... dosa sahaja yang akan kamu terima kerana mempersoalkan kuasa ALLAH

anwar ibrahim said... Best Blogger Tips

Ini ahli UMNO menyamar menjadi pembangkang! Dakyah jahat, Semua ni hanya konspirasi dan sandiwara terancang UMNO..

Anonymous said... Best Blogger Tips

oii budak..yang gugur tu kena serang hendap la bangak...mungkin mereka kena tembak dekat kepala bodoh..dekat kepala ada helmet kalis peluru kea...jgn jadi warganegara lahh..kalau tau nak kondem orang jer...tak guna

Anonymous said... Best Blogger Tips

dia men cs je..tu g xtau pe yg trjdi...
kt umh trtelan tulg pn bleh mati...jgn ingt g perang je....
KALU AKU JUPO NATE BERUK NI....AKU AKAT PUOK RMAI2 GI KATOK SAPA MAPUH

Anonymous said... Best Blogger Tips

mest dia bkn bdk aliran sains ni. taupon kalau aliran sains, mest dia tahap bodo punya... pe lg UTM, buang ler

Anonymous said... Best Blogger Tips

ni adalah perancangan sulit pembangkang. mereka rancang supaya nnt kerajaan guna tentera, maka seluruh sabah akan darurat dan sabah di bawah kuasa tentera. maka sabah x termasuk dlam PRU13 nnt. kemenangan tipis tuk pihak pembangkang da akhirnya jdlah anwar sebagai PM.

Anonymous said... Best Blogger Tips

klantanese

Anonymous said... Best Blogger Tips

dalam dunia ni tak semua mempunyai otak yang pandai, dan yang bodoh salah seorangnya adalah budak ni.. ni la sebagai contoh, menunjukkan diri tu pandai tapi memalukan diri sendiri..
kepada yang membuat fitnah tu, yang mencampurkan hal-hal politik dalam situasi begini tunjukkan bukti anda.. macam-macam spekulasi dari penyokong kedua-dua belah parti yang relevan..

Anonymous said... Best Blogger Tips

Budak ni memang x bersyukur langsung!!Untung yang meninggal cume 6 orang saje.Kalau semua pergi cam ne?sape nak pertahankan negara kita pada mase tu?alamatnyer lahad datu akan jadi jajahan sultan sulu.AL-FATEHAH kpd wira negara yang telah pergi meninggalkan kita.ALLAH lebih sayangkan mereka..ALLAHUAKBAR!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

APTB

Anonymous said... Best Blogger Tips

PLZZZ....LPAS ABIS ISU SULU NI....POLIS TOLONG CARI MAMAT BANGANG NI...PLZZZ....KASI REJAM...TOLONG...ORG MCM NI XDE MAK BAPAK...PLZZZ...KECIAN DIA...DIA XMERASA PERANG KAT LAHAD DATU NI.....AJAK DIA BPERANG..CARI DIA PLZZZ...GANTUNG GMBA DIA KAT POKOK....

Anonymous said... Best Blogger Tips

http://www.facebook.com/photo.php?fbid=278182685646195&set=a.177972702333861.38816.100003633986728&type=1&relevant_count=1 ... siapa2 ade FB sila buka link nih.

Allah Subhanahu wa Ta’ala berfirman:

يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا إِنْ جَاءَكُمْ فَاسِقٌ بِنَبَإٍ فَتَبَيَّنُوا أَنْ تُصِيبُوا قَوْمًا بِجَهَالَةٍ فَتُصْبِحُوا عَلَى مَا فَعَلْتُمْ نَادِمِينَ

“Wahai orang-orang yang beriman, jika datang kepada kamu orang fasiq membawa suatu berita, maka periksalah dengan teliti supaya kamu tidak menimpakan suatu musibah kepada suatu kaum tanpa mengetahui keadaan yang sebenar sehingga menyebabkan kamu menyesal dengan tindakan tersebut.” (Surah al-Hujurat, 49: 6)

Anonymous said... Best Blogger Tips


inilah manusia yang tak tahu diuntung,kalau dikaji manusia semacam ini mungkin ada samanya dengan komunis bernama Tian Chua. Sedarlah kita ini islam dan kita ini berpegang dengan hukum telah dijanjikan tuhan ajal dan mautnya jadi tak payah bercakap macam orang tak berbelajaran. Sekiranya kalau terasa diri tu pandai sangat apa kata tawarkan diri untuk berjihat disana sebab jangan pandai bercakap tapi sebenarnya pengecut. Sedarlah Mohamad Hanafi, kamu sendiri pun boleh mati kalau dijemput walaupun pakai topi keledar sekalipun.

Anonymous said... Best Blogger Tips

Anon 5 March 20:34 - ya, telaan yg tepat. itu yg nak sangat kita gna tentera tu.

Anonymous said... Best Blogger Tips

antor g sulu..tgk bleh idop ke idok

Anonymous said... Best Blogger Tips

ko ingat ade baju kalis peluru nan topi kevler peluru x tembus ke ape..ape nyer bebal la ..fap..fap..fap..fap

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...