Utama

Utama 2

Geng Stress

TAWARAN HANGAT!!

BANNER UTAMA (728X90) = RM200/ sebulan



BANNER+IKLAN TEKS +ENTRY- RM250/ SEBULAN


REVIEW / ADVERTORIAL - RM50


APA TUNGGU LAGI?? SILA EMAIL


akustress3@gmail.com


Kongsikan Entri Kami

Saturday, 31 December 2011

WTF : Gambar Iqa Mentor yang 'tak nampak "benda" yang tak sepatutnya' (5 Gambar)

Ini gambar yang menjadi kontroversi Iqa Mentor. Bawah ini komen Iqa Mentor mengenai gambar di bawah 

"Saya tidak sedar pakaian yang saya pakai menampakkan pakaian dalam. Mujur tak nampak ‘benda’ yang tak sepatutnya. Lagipun ia tak adalah seksi manapun kerana pakaian yang saya pakai sesuai dengan tempat dan tema parti ini berlangsung.

“Namapun parti basah, memanglah sepatutnya basah. Kalau ada yang beranggapan saya seksi atau melampau saya minta maaf dan akan lebih berhati-hati selepas ini,” jelas Iqa yang ditemu bual di sebuah majlis hiburan"




via : Rotikaya

47 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

Artis baru2 mmg sume cmni ke..ade je kes2..xgune.

razzwey said... Best Blogger Tips

"saya tak sedar pakaian saya menampakkan pakaian dalam" statement mengarut apa nih? secara logik kalau pakai baju putih, pakaian dalam warna hitam lepas tu basah, confirm la nampak bra tu...

Anonymous said... Best Blogger Tips

lps tu ada plak kes "pakai baju baju leher luas sampai tonjolkan pangkal dada" lps tu org terjeling skit, nk saman lah. marah la... bla bla.. len kali jaga la pemakaian tu.

Anonymous said... Best Blogger Tips

Mcm ni la gaya artis bru kalau nk cepat glamor...mcm hampeh...

Anonymous said... Best Blogger Tips

pakaian yang xsenonoh,jawapan yang tserlah kebodohan individu di atas...Tuhan bg otak boleh pikir kan wanita islam sepatutnya menutup aurat...tiada istilah "party" dlm hdup kita...

Anonymous said... Best Blogger Tips

saya tak sedar ke saya sedar tapi buat2 tak sedar?

Anonymous said... Best Blogger Tips

besalah tuh..dh dijadikan wanita suka sngat tnjuk keindahan tubuh badan dorang dari hujung rambut hingga hujung kaki..mlainkan mereka yg mnjaga aurat dan mngikut syariat..

Anonymous said... Best Blogger Tips

baik jgn pakai pakaian dlm sekurang2 dpt jugk org lain tgk... kan senang kalu nk tunjuk sangat

Anonymous said... Best Blogger Tips

rupe gampang......

Anonymous said... Best Blogger Tips

aku x paham btol dgn pompuan.. pakai seksi2 pastu marah pulak org tengok/jeling.. kata laki pervert la, miang la... da pakai mcm tu mmg la org tgk.. klo xnk org tgk pkai la sopan2..

Anonymous said... Best Blogger Tips

dia yg miang sbb suka org tgk brg dia..bkn salah lelaki.. dasar pompuan miang!

Anonymous said... Best Blogger Tips

jgn malukan ur MENTOR pliz!

Anonymous said... Best Blogger Tips

releks ar.. org nak belanja pe.. hahaha

Anonymous said... Best Blogger Tips

FUCK OFF artis MALAYSIA!!!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

dia mmg nk tunjukkk.... sbb tu pkai cmtu.. dah tau parti bsah pkai bju putih watpe... bodohhhh!!!!!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

r8..moreover..cardigan 2 sbnrnye ble cover kn,lw sungguh ingin "mnutup"

Anonymous said... Best Blogger Tips

bodoh.

Anonymous said... Best Blogger Tips

dah taw parti basah, yg ke pandai sgt g pkai baju putih tuh npe..sgt2 pandai..
"tgn ke bahu, mata ke atas"

Anonymous said... Best Blogger Tips

ingat nampak kulit dgn daging tadi,,,suspen jer...

Anonymous said... Best Blogger Tips

aku hairan rakyat Malaysia ni terlalu kuat mengutuk.. adik kakak saudara korang tu bgs sangat ka?? lebih baik ambil iktibar dan doakan dia sedar.. kutuk2 buat dosa sendirik plak..

Anonymous said... Best Blogger Tips

kalo "nama pun party bogel, memanglah sepatutnya bogel.."

amacam? boleh dia kata cenggitu kt media? hahaha

Anonymous said... Best Blogger Tips

sedapnya kalau dapat isap....yummy

Anonymous said... Best Blogger Tips

mmg sengaja nak bagi nampak pun....ape ke bodoh nye betina ni...dah tau baju putih, pastu pakai bra kontra....x basah pun mmg da boleh nampak...

Anonymous said... Best Blogger Tips

semoga diberikan hidayah oleh ALLAH

Anonymous said... Best Blogger Tips

standard lah tuu..bukan bogel ponn...
kuno betol lahh..

Anonymous said... Best Blogger Tips

Kalau jumpa ni, bole jadik bahan nih...

Anonymous said... Best Blogger Tips

gila aku stim weh.hahahah

Anonymous said... Best Blogger Tips

dia nak hot lah tu .. artis bru nk naik .. mesti kene ade gossip

Anonymous said... Best Blogger Tips

nilah artis malaysia, nk laku wat hal, sexy ckit mesti laku.. tolonglah ko nyanyi pon cam apa.. bangnag ke apa.. party hotak lu.. mak bapak lu npak lu pakai mcm ni mesti dia org terkejut.. adoi..sebab tu lah aku x suka artis malaysia.. pelik, kalo org putih tu yerlah xder haram halal nyer, diorg bogel pon diorg x kisah.. better lu pkai bikini la.. alang2 banjer kitaorg tgk badan lu.. huahuahaa

is_isaac said... Best Blogger Tips

alala! dah biasa dengar statement cmni..lalala~
boringg

Anonymous said... Best Blogger Tips

yang lorat nau amek gambau basah2 bt pe eh..x ke bangang name eh tu..ko bley tolak maa kalo fotografer suh bkk2 ke..basah2 ker..btol2 bodo laaa..nk cpt terkenal mcmni ler..pastu kua stetmen x pasan la..x sengaja la..x ape2 lagilah..mangkok..bangge mak ayah adik bradik tgk..riuh kampong...hahahahahaha..

Anonymous said... Best Blogger Tips

dia dulu bkn jenis seksi..masa kat kolej dulu mmg comot n selekeh abis..baju nak hitam je..rambut berserabai..pastu bwk gitar ke hulu ke hilir..jgn harap nak tgk dia ala2 girlish ni..terkejut gak bila tgk dia byk berubah skrg..

Anonymous said... Best Blogger Tips

PPPPPPPPPiiirrrrrrrraaaaaaaaaa.. BORING nya.... nie pn nak komen ker!!! biasa jak pn...

Anonymous said... Best Blogger Tips

xbest pun...

iykasyafika said... Best Blogger Tips

@Anonymous yes...bru nk komen.stuju sgt.

iyka syafika said... Best Blogger Tips

dye da xboleh nk butang kan cardigan/baju itam dye ke???rsanye cam ade butang je...bulat2 kecil tu...

Anonymous said... Best Blogger Tips

gi jual golok ni balik hari nih.... mukapon buleh tahan.. body shape perhhhhh sial... sundal

Falloutboy said... Best Blogger Tips

sape pompuan ni?? x kenal la aku...

Anonymous said... Best Blogger Tips

fap.... fap.... fap...... .come to papa

Anonymous said... Best Blogger Tips

wowww....terasa keghairahan nya..hhhehehe

Anonymous said... Best Blogger Tips

Exactly how can I download and install a cost-free version of hplaserjet 1020?


my weblog; xerox phaser 8560 driver

Anonymous said... Best Blogger Tips

complimentary download vista motorist.

my blog post: eternalbreakdown.tk

Anonymous said... Best Blogger Tips

You need to take part in a contest for one of the best websites online.
I most certainly will highly recommend this blog!


My site :: xerox 8560 error codes

Anonymous said... Best Blogger Tips

Good day! Would you mind if I share your blog with my zynga group?
There's a lot of people that I think would really appreciate your content. Please let me know. Cheers

My web site :: LG TV **

Anonymous said... Best Blogger Tips

I handle the very same problem with Samsung ML-1510I loose many hrs combating until I locate your remedy.


Feel free to surf to my webpage ... xerox phaser 8560mfp
d :: akkie.mods.jp ::

Anonymous said... Best Blogger Tips

I would value it quite if you would certainly deliver me an
e-mail copy of Make PCB using a laser printer. If available,
I would certainly such as to have any of the write-up pointed
out in your post. Thanks !!

my blog post - xerox phaser 8560 Maintenance kit

Anonymous said... Best Blogger Tips

Nk pic bogel dia pn aku leh bg...hari2 melepak dgn aku dlu ni sblm join mentor...dh x virgin pn.

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...