Utama

Utama 2

Geng Stress

TAWARAN HANGAT!!

BANNER UTAMA (728X90) = RM200/ sebulan



BANNER+IKLAN TEKS +ENTRY- RM250/ SEBULAN


REVIEW / ADVERTORIAL - RM50


APA TUNGGU LAGI?? SILA EMAIL


akustress3@gmail.com


Kongsikan Entri Kami

Wednesday, 28 December 2011

Berita : Pasangan Kekasih Dicekup Berasmara Dalam Tandas Masjid


Dek kerana menurutkan hawa nafsu yang sedang membuak-buak, sepasang kekasih menjadikan bilik mandi sebuah masjid di Pasir Tumboh, Kelantan untuk ‘melangsaikan’ hajat mereka.

Namun niat itu tidak kesampaian apabila dicekup oleh penduduk kampung.

Perbuatan terkutuk pasangan belasan tahun tersebut untuk memadu asmara berjaya dikesan oleh jemaah  setelah menyedari terdapat motosikal diletakkan di pekarangan kawasan tersebut.

Seorang penduduk yang dikenali dengan panggilan Pok Cik Ya berusia 60-an memberi­tahu, kira-kira jam 4.20 petang dia melihat terdapat seorang remaja perempuan yang ber­baju kurung memasuki bilik mandi bersebelahan dengan tandas wanita.

Menurutnya, sejurus itu terdapat seorang lelaki memasuki bilik sama dan dia terus memaklumkan kepada jemaah masjid yang bersiap sedia untuk mengerjakan solat Asar berhubung kelakuan mencurigakan itu.

“Selepas beberapa minit berada di dalam bilik mandi, sekumpulan jemaah bertindak mengetuk pintu tetapi pasangan terbabit enggan membukanya.

“Beberapa minit kemudian pasangan terbabit membuka pintu tersebut dan remaja lelaki tadi keluar lalu melarikan diri, dengan meninggalkan teman wanitanya yang kemudiannya menyusul keluar dengan berpakaian lengkap,” katanya ketika ditemui di masjid tersebut semalam.

Bagaimanapun katanya, lelaki terbabit yang cuba melarikan diri dari masjid itu berjaya ditahan semula oleh penduduk kampung kira-kira 200 meter dari masjid tersebut.

”Dengan kerjasama penduduk kampung dan jemaah masjid berkenaan, kita menahan pasangan terbabit dan pada masa sama kita menghubungi keluarga masing-masing untuk tindakan lanjut,” katanya pada Sinar Harian.

p/s : Dekat tandas masjid pun boleh buat benda terkutuk ni. Ya Allah.. Apa nak jadi la.. 

Sumber: Here



13 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

ameerriikkaaaa muuu niehhh !!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

masjid pun boleh jadi sarang maksiat ?
macam ni lahh bila nafsu menguasai diri .. maruah agama semua diketepikan ..
manusia2 ..

Anonymous said... Best Blogger Tips

buat projek kt tandas masjid,, nnt beranak, letak anak tu kt tandas masjid tu jugak... canggih budak2 ni

Anonymous said... Best Blogger Tips

manusia bangang

Anonymous said... Best Blogger Tips

hahahaha....bukan zaman yg berubah tp manusia yg semakin bodoh..hahaha..

Anonymous said... Best Blogger Tips

projek dlm tandas masjid?????di kelantan????kelantan serambi mekah??????aduh....serambi apa namaya tu?????

Anonymous said... Best Blogger Tips

yg anti sgt dgn kelantan tu pe ke hei nye?ello..negeri tiada mslh..org yg bmasalah..lgpun..xsemua cmtu "anonymous' oi

Anonymous said... Best Blogger Tips

yg bangang kau mrh kt kelantan 2 knpe..bodo betul la!!bkn salah negeri,salah org 2 laaa..bodoooooooooooooooooooooooooooooooooooooo!!!!xkan la sume dlm kelantan kena baek mcm kau!!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

serambi mekah katanya..

Anonymous said... Best Blogger Tips

ontah lah...den pun duk kek nogowi serambi mokah..tp ramai lak rakyat nyo yg bermukah...nauzubillah

Anonymous said... Best Blogger Tips

Aku bukan rakyat kelantan, tapi nk komen biar la cerdik sikit. macam la rakyat negeri lain suci murni xde yg ber "mukah" cam komen diatas ni. tak payah cerita la, berkat dengan pemerintah skrg, maksiat berlaku sana sini. semua negeri ada. video seks buatan sendiri pun dah berlambak2. budak2 sekolah rendah pun pandai buat. bila jadi kat negeri lain, senyap je, xde bunyik yg nk kutuk2. tp biler berlaku je kat negeri yg digelar "serambi mekah", mcm2 bunyi. seolah2 yg mengomen tu ada kat kawasan "maksiat free zone". boleh blah la wei

Anonymous said... Best Blogger Tips

haha..ini haram...itu pun haram...ini lah jadi nya..dh desperate sgt lah tu...

Anonymous said... Best Blogger Tips

kat kelantan je jadi bnde nih..pukimak kelantan..

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...