Utama

Utama 2

Geng Stress

TAWARAN HANGAT!!

BANNER UTAMA (728X90) = RM200/ sebulan



BANNER+IKLAN TEKS +ENTRY- RM250/ SEBULAN


REVIEW / ADVERTORIAL - RM50


APA TUNGGU LAGI?? SILA EMAIL


akustress3@gmail.com


Kongsikan Entri Kami

Thursday, 29 December 2011

Serius : Sesuatu Yang Pelik Ditemui Dalam Kotak Minuman Dari Rusia (7 Gambar)

Sesuatu Yang Pelik Ditemui Dalam Kotak Minuman Dari Rusia.
Memang kotor dan sangat tidak menyelerakan. Admin tak pasti apa benda ini sebenarnya tetapi ada orang menyatakan ianya adalah 'Tapeworm'. Ini rupa 'tapeworm' dan korang bandingkan dengan apa yang dalam air minuman tersebut dalam gambar dibawah ini juga. 




Gambar Dalam air minuman :

source

10 comments:

Maya Lisa said... Best Blogger Tips

ni cacing pita parasit dalam perut ^^ erkk

Cik Lia Lomi said... Best Blogger Tips

yaksssss..

Nabilah Muhamad said... Best Blogger Tips

euuuuu...takut2..kte pun pernah terminum kan..ish2

Anonymous said... Best Blogger Tips

mcm mna pulak bleh termasok dlm air kotak tu..??isy3...

Qistina Mj said... Best Blogger Tips

ewwww....yuks...

Anonymous said... Best Blogger Tips

yakkkk....cam usus jer..

Anonymous said... Best Blogger Tips

erkkkk serious rse mcm nk muntah...

KuuSyafiqah(FS) said... Best Blogger Tips

adakah itu minumah pertama dari kotak minuman tuu..?
kalau pertama, nasib baik..
kalau dah banyak kali minum, baru tersedar..
oh, kotornya..

Anonymous said... Best Blogger Tips

tapeworm ni ada kalau time makan b**i atau daging

Anonymous said... Best Blogger Tips

Tu nata de coco... Dalam bentuk cacing.... yum yum :D

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...