Utama

Utama 2

Geng Stress

TAWARAN HANGAT!!

BANNER UTAMA (728X90) = RM200/ sebulan



BANNER+IKLAN TEKS +ENTRY- RM250/ SEBULAN


REVIEW / ADVERTORIAL - RM50


APA TUNGGU LAGI?? SILA EMAIL


akustress3@gmail.com


Kongsikan Entri Kami

Tuesday, 27 December 2011

Panas : Respon Leina Hangat Mengenai Aksi Terlampau


Baru-baru ini, penyanyi dangdut tanahair, Nor Azlina Abdul Rahman atau lebih dikenali sebagai Liena Hangat, tampil memberikan jawapan mengenai kontroversi gambar-gambarnya membuat persembahan ‘hangat’ di sebuah majlis makan malam yang tersebat di internet.

Menjustifikasikan kritikan peminat yang menuduhnya berkelakuan seolah-olah menjual diri sebagai pelacur, Liena menjelaskan bahawa dia hanya berlaku profesional sebagai penghibur dan memohon agar tidak dihentam dirinya yang mencari rezeki sebegitu.

“Kenapa hanya lihat keburukan saya, sedangkan itu tanggungjawab saya sebagai penghibur? Kenapa perlu menjatuhkan saya sedangkan itu sumber pencarian saya? Saya hanya mahu jadi penghibur profesional,” katanya yang dipetik dari portal hiburan popular, Murai.com.my.

Menurutnya Liena, dia tahu batas-batas sebagai seorang penghibur dan berkemungkinan persembahannya malam itu telah disalah tafsir oleh para peminat.

“Saya masih tahu batasnya dan saya tahu apa yang boleh buat, apa yang tidak boleh. Saya tidak begitu bodoh melakukan perkara tidak elok, tambahan pula dikhalayak ramai. Mungkin ada orang salah tafsir persembahan saya malam itu,” ujarnya lagi.

Selain itu, Liena juga menyatakan bahawa dia selesa dengan imej berpakaian seksi begitu dan itu tidak membawa maksud bahawa dirinya menjual diri dengan adegan-adegan yang menggiurkan.

“Dengan rendah diri, saya hanya melengkapkan tugasan saya dengan menghiburkan tetamu, bukan menjual diri dengan adengan mengiurkan. Memang saya berpakaian seksi tetapi itu keselesaan saya,” katanya kepada laman portal online itu.

Nor Azlina, 39, memberitahu bahawa malam itu dia ditugaskan untuk menghiburkan tetamu pada satu majlis makan malam dan berkemungkinan gambar-gambarnya itu disebarkan oleh tetamu yang cemburu kerana tidak mendapat ‘layanan istimewa’ yang diberikan kepada tetamu lain.

p/s : Profesional ke macam tu? Artis-artis lain tak perlu pun buat aksi macam tu kot.. Ish3.. apa nak jadi la..  





Sumber : Here

14 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

yeah. malaysians meleis serbanistas.

ben xii said... Best Blogger Tips

semoga anda mati cepat

minoari89 said... Best Blogger Tips

klu dh tau x adil...sapa je yg nak blk peluk la sorang sekali...bru adil..

Anonymous said... Best Blogger Tips

Sebab itu lah Allah suroh pkai pakaian tutop aurat, untok mgelakkan FITNAH. sekali dah kena, x bole nak ckap ape la..

udin said... Best Blogger Tips

dah sampai mase orang2 jabatan agama g amek tindakan..bg kelas agame kt artis2 kte ni

Anonymous said... Best Blogger Tips

agk2 la smpai tpeluk2 bkn muhrim blh lak nk ckp jd pnghibur profesoinal..bodoh ke bebal aku pun xtau la si lakhanat ni..FUCK YOU BITCH!!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

tahu batas? tahu apa yg boleh dan apa yg tidak? huhuhu... lawaknya kenyataan tuhh... nmpak sgt jahil dan dangkal agama...

Anonymous said... Best Blogger Tips

Nanti kene soal dalam kubur ko nk jawab camtu ke Leina oi...Dunia bule la jawab camtu...ingat2 akhirat..org lain bukan suke2 nak kutuk, tapi TANYA SAMA POKOK...

ha, kan da kuar lagu plak..hehe

ReiKo91 said... Best Blogger Tips

wahh.."profesional" gilerr...mcm xcaya ja..

Anonymous said... Best Blogger Tips

haihhh lina..lina.."profesional" ha. klo ko kafir ble la ko ckp cam tu. tp ko tu islam. sal la bangang sangat minah sorg ni.

Anonymous said... Best Blogger Tips

urmm ni dh x glamer barulah wat hal.. peluk2 sana sini.. mengong.. memanglah awk tu artis penghibur yg kurang laku.. tpi haram halal tu x pikir ker.. takutlah dgn Allah swt, tu yg penting. semoga anda kembali ke pangkal jalan, bkn ke pangkal kaki lelaki taw.. huahuua

Anonymous said... Best Blogger Tips

nama pun dh lina hangatttt kannnn...

Anonymous said... Best Blogger Tips

mna mr fapson?
kau pegi la fap dia!

Anonymous said... Best Blogger Tips

tak melampaui batas-batas penghibur? tak rase melampaui batas-batas perempuan yang islam?

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...