Utama

Utama 2

Geng Stress

TAWARAN HANGAT!!

BANNER UTAMA (728X90) = RM200/ sebulan



BANNER+IKLAN TEKS +ENTRY- RM250/ SEBULAN


REVIEW / ADVERTORIAL - RM50


APA TUNGGU LAGI?? SILA EMAIL


akustress3@gmail.com


Kongsikan Entri Kami

Tuesday, 27 December 2011

WTF : Mata Anjing Dikorek Keluar, Kemaluan Dibuang di Foshan (4 Gambar NSF Animal Lover)

Seekor anjing dari Foshan,China menjadi antara mangsa penderaan haiwan yang paling dashyat. Anjing yang dipanggil Xixi ini telah ditemui oleh sukarelawan yang bertugas untuk menyelamatkan haiwan yang didera. Sejurus sukarelawan ini menjumpai Xixi, mereka semua tidak dapat menahan airmata daripada keluar. Kenapa? MAta Xixi dikorek keluar dan kemudiannya kemaluannya dipotong. Nasib baik terdapat orang yang melaporkan kes ini dan Xixi sempat diberi rawatan yang rapi. Sekiranya, Xixi lambat diberi rawatan, maut dan leukemia mungkin menjadi kesannya. Namun, setakat ini manusia yang mendera Xixi masih belum dikenalpasti.



source

15 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

jahatnya manusia sekarang..x berperikemanusiaan..

Anonymous said... Best Blogger Tips

ksian sial...

Anonymous said... Best Blogger Tips

bodoh!!! bagus cabut trus nyawa dari seksa gini!

Anonymous said... Best Blogger Tips

doa yg sampai ke langit adalah doa binatang yg diseksa...ape yg kau buat di dunia kau akan dapat balasan di sana kelak...........GRRRRRRRRRRRRRRRRR

sitiatiqahazizan said... Best Blogger Tips

kurang ajaq toi la..pnaih bak ang tgok ni

Anonymous said... Best Blogger Tips

bodo pya manusia...
hrp2 sblm kau mati kau tseksa seperti haiwan yg kau seksa...

Anonymous said... Best Blogger Tips

seksa seksa seksa !! apa yg korang dapat ??
puas !? bodoh punye manusia , kalau aku jumpa owg yg buat ni , aq buat korang mcm katt anjing ni biar korang rasa .. !!

tempat korang katt neraka jahanam jew layak ... !!
fuck ahhhh... !

Aimy Razali said... Best Blogger Tips

sialan lah manusia yang buat kerja hina ni!

Anonymous said... Best Blogger Tips

Welcome to China.. semoden2 dia makin jadi tak bertamadun.

Anonymous said... Best Blogger Tips

anjing nie selalu doakan orng yang dera die tu cepat2 mampuh....

Anonymous said... Best Blogger Tips

adeiii, sktnya. kalu la telur or btng aku kena potong mcm tu.seksa kot. aku ngok anjing tu pun dah trasa nyilu ja batang aku.

monofoxa said... Best Blogger Tips

YaAllah kesianya!! smoga mendapat balasan setimpal olehNya

Anonymous said... Best Blogger Tips

yang buat ni anjing,orang negara china memang pukimak,takde berperikemanusiaan,memang lahanat

Anonymous said... Best Blogger Tips

gampang punye manusia...

Anonymous said... Best Blogger Tips

noob sohai brainless

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...