Utama

Utama 2

Geng Stress

TAWARAN HANGAT!!

BANNER UTAMA (728X90) = RM200/ sebulan



BANNER+IKLAN TEKS +ENTRY- RM250/ SEBULAN


REVIEW / ADVERTORIAL - RM50


APA TUNGGU LAGI?? SILA EMAIL


akustress3@gmail.com


Kongsikan Entri Kami

Thursday, 29 December 2011

WTF : [Video] Rakyat Seakan 'Histeria' Semasa Upacara Pengebumian Kim Jung-il

[Video] Rakyat Seakan 'Histeria' Semasa Upacara Pengebumian Kim Jung-il 
Upacara ini berlangsung semalam selepas beberapa hari mayat Kim Jung-il diletakkan di dalam bekas kaca untuk tatapan orang ramai. Semalam sekali lagi semasa upacara pengebumian Kim Jung-il, kelihatan rakyat seakan 'histeria' mengenangkan bekas ketua negara tersebut. Setiap kali kereta kerandan melalui mana-mana rakyat, mereka pasti akan merasa 'sangat sedih'.
p/s: Acting level - Asian
Video selepas gambar di bawah ini :




Video :

source

10 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

betapa sedihnyer diorang kehilangan pemimpin yg dikasihi ... neratap, meraung, menangis .. sumer ad. tp tgk muka diorang cam sama je kan.. :)

Che Armad said... Best Blogger Tips

1001 kisah pelik berkaitan Mendiang Kim Jong-il dan rakyat Korea Utara ...

Rujuk Entri ini:
http://che-armad.blogspot.com/2011/12/trivia-1001-kisah-pelik-berkaitan.html

Anonymous said... Best Blogger Tips

Pe benda doh diorang ni..

Anonymous said... Best Blogger Tips

ermmm...kesian dgn rakyat yg xde pendedahan ttg teknologi cam korea utara ni sbb pemimpin xnk rakyat tau ttg dunia luar yg sebenar. pemimpin takut rakyat akan memberontak ataupn akan menentang kerajaan. dorg ni fikir pemimpin adalah Tuhan dorg. haihhh...manusia..manusia..

Nursyahirah Shariff said... Best Blogger Tips

announcer tu pn ckp nak nangis je...

Anonymous said... Best Blogger Tips

hemm..betoi ka sedih ni? org korea semua sepesen je tgk..depa tak wat pembedahan cam set k-pop..

Anonymous said... Best Blogger Tips

@Anonymous kwn kolej aku ckp (dia org korea), mereka semua tu di paksa menangis.. Sapa yg x menangis, kena tangkap masuk penjara! tentera sume ada kt situ memerhatikan diorang sume.

Anonymous said... Best Blogger Tips

nangis ke nak berak?

Anonymous said... Best Blogger Tips

@Anonymous Sama pasal semuanya di paksa menangis

Ismi'Aina Azizan said... Best Blogger Tips

perghhh asal truk sgt .. apa kelebihan beliau sgga rakyat terpaksa nagis tak ikhlas ni ..??

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...