Utama

Utama 2

Geng Stress

TAWARAN HANGAT!!

BANNER UTAMA (728X90) = RM200/ sebulan



BANNER+IKLAN TEKS +ENTRY- RM250/ SEBULAN


REVIEW / ADVERTORIAL - RM50


APA TUNGGU LAGI?? SILA EMAIL


akustress3@gmail.com


Kongsikan Entri Kami

Monday, 26 December 2011

Info : Kehidupan Dalam Pusat Pemulihan Dadah Di Yunnan, China (13 Gambar)

Pusat pemulihan dadah ini terletak di daerah Yunnan, China. Cara yang digunakan oleh pusat pemulihan ini lebih tersusun dan teratur jika dibandingkan dengan pusat-pusat yang lain. Terdapat sesi menjahit, sesi melepaskan stress, riadah, permainan dan macam-macam lagi.  

















Sumber : Here

12 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

ni blog seriius dah kuar. ko ni bnyak tiruamek sumber dari blog serius la.

Anonymous said... Best Blogger Tips

mcm le blog serius tu x amek dr blog lain..mmg mcm tule blogger2 ni.

Anonymous said... Best Blogger Tips

mcm lh blog serius 2 bapak kau yg punya!!!lol

Anonymous said... Best Blogger Tips

lu tida suka nie blog jgn la masuk2 tgk2 cnie ckp nie blog tiru2 haiyo . . .lu pikir smua blog tida amik2 dr blog lain ka? bodo la kaw nie

Anonymous said... Best Blogger Tips

blog serius tue pun amik dr blog laen jugak, share is caring la...ape da...

minoari89 said... Best Blogger Tips

gaduh lg..x nak sama mcm blog org len bt citer pasal diri sendiri mesti x sama kn...

Anonymous said... Best Blogger Tips

x salah pon nk sharing.....klu x suke jgn dtg lg....ko g r cari blog yg x sahring article dr lain2 sumber....x pon ko g wt blog ko sndri....snang ckit aku nk kutuk blog ko tu t...

Anonymous said... Best Blogger Tips

x habis2 dgn blog serius...naik bosan aku dgr..suka hati blog ni la nk ambik kat mane2 pun...bodoh

Yana said... Best Blogger Tips

biala..bukn sume bce blOg serius tuuu

Anonymous said... Best Blogger Tips

taknak baca blah la bodoh.. fakof!!!

TheCarbineKing said... Best Blogger Tips

seme serius streesss gillerr

Anonymous said... Best Blogger Tips

AKU STRESS GILER
Tambahkan stress anda bersama kami


hahahahahaha...btol2 stress aq bca komen...

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...