Kongsikan Entri Kami

Wednesday 28 December 2011

OMG : Harimau Disuruh Makan Ayam Hidup Depan Pelancong di Harbin (5 Gambar)

Di Harbin, China terdapat satu zoo yang dipanggil Siberian Tiger Forest Park yang menempatkan ratusan harimua Siberia serta tempat membiak untuk harimau. Tetapi apa yang kurang menarik di sini, seringkali harimau di sini hanya diberi haiwan hidup untuk makan. Baru-baru ini, pengunjung di suruh untuk melihat harimau ini diberi ayam hidup dan harimau ini terpaksa memburunya. Sebelum ini, terdapat khabar angin menyatakan yang harimau ini diberi lembu dan kuda hidup sebagai makanan.  




 source

6 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

ini hukum alam..harimau nie kne ajar survivor skill..di mana dorng nie kne bgi makan hidup sbb tkut nnti bile tibe mase dorng dilepaskan ke tmpat asl harimau nie akan mati sbb die tk tau memburu...jdi jgan pikir dorng nie kejam.sbenar korang yg bodoh..dorng tu yg lagi pndai..klau nk kuar kan fact tu make sure buat research dlu..

Anonymous said... Best Blogger Tips

comel je ghimau nie..rse nk gigit2 jer..deramye aku..eiii

farah waheeda said... Best Blogger Tips

awok rasa btul la apa tindakan pihak zoo tu.. depa tu harimau, takkan nak bg makan chicken chop pulak kan...huhuhu... hukum alam. Harimau di ciptakan oleh Allah bertaring, untuk memburu..

Anonymous said... Best Blogger Tips

auuummmmm!!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

td baca kat paper kosmo ckp ayam tu dah mati(bangkai ayam)... konpius2...

Anonymous said... Best Blogger Tips

Diberi mknn hidup,kurang menarik?..elok la,memang kena dgn naluri harimau,memburu n membunuh haiwan utk djadikan mknn..xtimbul soal kejam ke tak,yg penting harimau ni sihat,mkn cukup semue..ak pn t'ingin nk tgk benda ni klau ada kt zoo msia

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...